معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران

هوا همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: امروز نیز مانند دو روز گذشته هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش سراج24، محمد رستگاری در مورد آخرین وضعیت هوای تهران گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران امروز نیز میزان غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران فراتر از حد مجاز است.

وی ادامه داد: میزان غلظت آلاینده‌های ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 128 قرار دارد که نشان دهنده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی به دلیل پایداری جوی این شرایط تا فردا ادامه خواهد داشت.

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

https://telegram.me/joinchat/CZFBeDvqGN8ZqY3U3m7RqQ

اخبار مرتبط

طرح ترافیک تهران در آستانه تغییرات جدید

حمل و نقل عمومی فعلا رایگان می‌ماند