کی‌روش به تهران بازگشت

سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران پس از اتمام دوره مرخصی‌اش صبح امروز (سه‌شنبه) به تهران بازگشت.

به گزارش سراج24، کارلوس کی‌روش که پس از دیدار با گوام در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی به مرخصی رفته بود، با اتمام مدت زمان این ترخیص به کشور بازگشت.

تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران فروردین ماه سال جاری دو دیدار در چارچوب ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی با تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل هند و عمان برگزار خواهد کرد.

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

https://telegram.me/joinchat/CZFBeDvqGN8ZqY3U3m7RqQ

اخبار مرتبط