ولاسکو چهارشنبه به ایران می‌آید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بامداد روز چهارشنبه (20 دیماه) وارد تهران می‌شود.
به گزارش سراج24 و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که پس از صعود ایران به لیگ جهانی 2013 والیبال به منظور استراحت و معالجه به کشورش ایتالیا رفته بود، بامداد چهارشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شود. ولاسکو پس از مذاکره با مسئولان فدراسیون والیبال برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران به مدت 2 سال دیگر به توافق شفاهی رسیده است. وی پس از ورود به تهران نشستی با مسوولان فدراسیون والیبال خواهد داشت تا در خصوص انعقاد قرارداد جدید و بررسی برنامه های آینده تیم ملی با آنان به گفت وگو بپردازد.
اخبار مرتبط