ملکی:

دولت به جای دغدغه تایید صلاحیت شدن عده‌ای، به فکر معشیت مردم باشد

مسئول مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشگاه شریف گفت: اگر فقط یک صدم از دغدغه‌های تایید صلاحیت شدن عده ای برای دولت، صرف معیشت مردم می‌شد در آن صورت قطعا اوضاع معیشت مردم بهتر بود و ما با این حجم از مشکلات مواجه نبودیم.

به گزارش سراج24، علی ملکی مسئول مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشگاه صنعتی شریف  درباره وضعیت نا مطلوب اقتصادی، اظهار داشت: در این روزهایی که مردم دچار مشکل معیشیتی هستند متاسفانه دولت به جای تلاش جهت بهبود اقتصاد کشور و معیشت مردم، درگیر فضای سیاسی انتخابات شده است و مستقیما در زمینه تایید صلاحیت ها ورود کرده است.

وی افزود: اگر فقط یک صدم از دغدغه‌های تایید صلاحیت شدن عده ای برای دولت، صرف معیشت مردم می‌شد در آن صورت قطعا اوضاع معیشت مردم بهتر بود و ما با این حجم از مشکلات مواجه نبودیم.

مسئول مرکز مطالعات اقتصادی بسیج شریف در ادامه با اشاره به سخنان اخیر یکی از مشاورین دولت در خصوص عملکرد وزاری دولت افزود: درحالی که مشاور ارشد رئیس جمهور مسئولین اقتصادی کشور را  "رانت خوار" می‌نامد پس چه کسی قرار است به فکر حل مشکلات کشور در زمینه بیکاری و صنعت و مدیریت باشد؟ آیا قرار است شورای نگهبان این کار را انجام دهد؟! بهتر است دولت به جای رانت خوار نامیدن مسئولین اقتصادی به فکر رفع مشکلات اقتصادی و وضعین معیشتی مردم باشد.

ملکی در زمینه دوران اقتصادی پسا برجام با تقدیر از هیئت مذاکره کننده خاطر نشان کرد:در این دوران شاهد بودیم که هیئت های خارجی فقط برای فتح بازار 80 میلیونی ایران وارد کشور شده و خیلی تمایلی برای سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی به ایران را در برنامه ندارند.

وی در پایان از رونمایی سایت جامع شفافیت اطلاعات «مجلس‌نما » طی روزهای آتی خبر داد و گفت: از مردم، مسئولین و نامزدها درخواست داریم تا به پویش ملی داوطلبانه شفافیت اطلاعات نمایندگان بپیوندند.

 

 
به کانال تلگرامی ما بپیوندید
 
 
منبع : تسنیم

 

اخبار مرتبط

تغییر نام باشگاه استقلال باید با طی مراحل قانونی انجام شود

باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود

افزایش لازم در بیمه کارگران انجام شده است