شکایت فدراسیون فوتبال ایران از عربستانی‌ها به AFC

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از شکایت علیه عربستانی‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

به گزارش سراج24،تسنیم نوشت، مهدی تاج درباره ادعای تیم‌ الاهلی عربستان مبنی بر عدم‌حضور در ایران گفت: ما شکایت‌نامه خود از عربستانی‌ها را آماده کرده‌ایم و آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه می‌کنیم.

اخبار مرتبط