به گزارش سراج24،تسنیم نوشت، مهدی تاج درباره ادعای تیم الاهلی عربستان مبنی بر عدمحضور در ایران گفت: ما شکایتنامه خود از عربستانیها را آماده کردهایم و آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه میکنیم.
به گزارش سراج24،تسنیم نوشت، مهدی تاج درباره ادعای تیم الاهلی عربستان مبنی بر عدمحضور در ایران گفت: ما شکایتنامه خود از عربستانیها را آماده کردهایم و آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه میکنیم.
0نظر