اظهار نظر جالب روین درباره حضور در تیم ملی هلند!

مهاجم بایرن مونیخ با ابراز ناراحتی از مصدومیت‌های مکرر خود گفت: قصد دارم از این به بعد فقط در بازی‌های مهم برای تیم ملی هلند بازی کنم تا جلوی آسیب‌های فراوان خود را بگیرم.
به گزارش سراج24 و به نقل از ایسنا، روبن که بعد از جام جهانی مدام از مصدومیت‌های جسته و گریخته از جمله مصدومیت کمر و همسترینگ رنج برده قصد دارد تا در بازی‌های دوستانه و کم ارزش برای لاله‌های نارنجی بازی نکند. روبن در این‌باره گفت: شرایط من و تیم ملی خیلی خوب پیش نرفته است. نمی‌دانم هم دلیلش چیست اما این حرف من به معنای خداحافظی از تیم ملی هلند نیست چون بازی کردن برای تیم ملی همیشه برای من افتخار بوده است اما اگر بازی نه چندان مهمی در تیم ملی داشته باشیم قصد دارم در آن بازی نکنم. روبن طی 63 بازی ملی برای هلند 17 گل زده است. وی این فصل در تیم بایرن مونیخ اغلب به دلیل مصدومیت نتوانست باواریایی‌ها را همراهی کند.
اخبار مرتبط