سردار نقدی:

دولت در اجرای برجام نسبت به تدابیر ۹ گانه رهبر انقلاب اهتمام ویژه داشته باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت در بحث اجرای برجام به تدابیر ۹ گانه مقام معظم رهبری توجه کند و در تک‌تک مراحل اجرای برجام باید توصیه‌های ایشان مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش سراج24،تسنیم نوشت؛سردار محمدرضا نقدی، اظهار داشت: همه نیروهای ملی و مردمی در اوج عشق و فداکاری به کشور هستند و در قطعنامه پایانی اجلاس بسیج که با هدف تأکید بر وحدت، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، مردمی‌بودن نظام، پیشرفت علمی، نظامی و اقتصاد مقاومتی، دفاع از فلسطین و مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی برگزار شد به نقش کلیدی مردم و قوای سه‌گانه در پیشرفت کشور و اهداف و خواسته‌های به‌حق مقام معظم رهبری تأکید شد.

وی افزود: مهم‌ترین رسالت ما مراقبت از خودمان در برابر طعمه‌های شیطانی دشمنان است و اینکه در این ارتباط غفلت نکرده و دنیا‌طلب نباشیم؛ مهم‌ترین وظیفه بسیج بصیرت‌بخشی و آگاهی‌بخشی مردم و پرده‌برداری از مکر و حیله دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید خودمان را باور کنیم و خودباوری در برداشتن گام‌های بلند و ثمربخش بسیار مؤثر است.

نقدی در خاتمه تاکید کرد: دولت در بحث اجرای برجام به تدابیر 9 گانه مقام معظم رهبری توجه کند و در تمام مراحل اجرای برجام باید توصیه‌های ایشان مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم

شرکت‌های دانش بنیان به بیش‌از ۶۷۶ شرکت افزایش یافته است

مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند