مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت:
دومین جشنواره حاکمیت بالینی برگزار میشود
به گزارش«سراج24» به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، حمید رواقی با اعلام این خبر افزود: نیمروز اول را به موضوع جشنواره و یک و نیم روز بعدی را به کنگره حاکمیت بالینی و ایمنی بیمار اختصاص داده ایم.
وی افزود: با بیان این که در این مراسم به 60 بیمارستان منتخب جایزه اعطا میشود، ابراز داشت: تیم ارزیابی کشور در حال ارزیابی هستند و روند به این ترتیب بوده که ابتدا بیمارستانها و دانشگاههای علوم پزشکی مربوطه خود را ارزیابی کرده و نهایتا یک تیم کشوری بیمارستانهای منتخب را مورد ارزیابی قرار میدهند.
مدیر کل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت تصریح کرد: دومین جشنواره حاکمیت بالینی با حضور سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونین و مدیران این وزارتخانه، معاونان درمان، روسای دانشگاهها، روسا و دست اندرکاران بیمارستانی کشور برگزار میشود و در این جشنواره از بیمارستانهای منتخب در این جشنواره تقدیر خواهد شد.
0نظر