شهریاری:

دستگاه قضایی با خاطیان پرونده بیمارستان خمینی‌شهر برخورد جدی‌ داشته باشد

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی با خاطیان پرونده بیمارستان خمینی‌شهر برخورد جدی‌تر داشته باشد.

به گزارش سراج24،تسنیم نوشت، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ، ضمن محکوم کردن خاطیان پرونده بیمارستان خمینی‌شهر و کادر پرستاری و پزشکی این بیمارستان گفت: با افرادی که دست به چنین اقدامی زده‌اند باید برخورد جدی شود و دستگاه قضایی باید اقدام مناسبی در خصوص پرونده آنها انجام دهد.

وی برخورد پزشکان بیمارستان خمینی‌شهر با این خانواده بی‌بضاعت را خلاف شئون اسلامی، انسانی و قسم‌نامه پزشکی دانست و افزود: ریشه این‌گونه برخوردها باید شناسایی و واکاوی شود.

شهریاری همچنین تصریح کرد: این موضوع در جلسات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: باید با خاطبان پرونده بیمارستان خمینی‌شهر برخورد قاطع و جدی صورت گیرد تا شاهد چنین اتفاقاتی در آینده نباشیم. البته مسئولان وزارت بهداشت نیز بیشتر باید بر عملکرد پزشکان، پرستان و کادر بیمارستانی نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش مادری به‌همراه پسربچه 4ساله‌اش برای مداوا و ترمیم پارگی چانه فرزندش به بیمارستان خمینی‌شهر در استان اصفهان مراجعه می‌کنند که پس از اطلاع کادر پرستاری و پزشکی بیمارستان از عدم‌توانایی این خانواده در پرداخت مبلغ 150هزار تومان بابت بخیه چانه این کودک، کادر پرستانی و پزشکان این بیمارستان، بخیه‌های این کودک را باز و از ادامه روند درمان امتناع می‌کنند.

اخبار مرتبط