در ۷ ماه نخست امسال رخ داد؛

مرگ ۷۲ شهروند تهرانی با سلاح سرد

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در هفت ماه نخست امسال ۷۲ مورد مرگ ناشی از سلاح سرد به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است.

به گزارش سراج24،مهرنوشت،دکتر قادی پاشا گفت: تا پایان مهرماه امسال در استان تهران ۷۲نفر در اثر اصابت سلاح سرد جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد کشته شدگان در اثر اصابت سلاح سرد ۷۳ نفر اعلام شده بود ۴/۱ درصدکاهش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران افزود: از کل کشته شدگان در اثر سلاح سرد در هفت ماه نخست امسال ۵۳نفر مرد و ۱۹ نفر زن بوده اند.

وی تعداد فوت ناشی از سلاح سرد در مهرماه ماه امسال را ۷ نفر اعلام کرد.

 

اخبار مرتبط

تمهیدات شهرداری تهران برای مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد

طرح ترافیک تهران در آستانه تغییرات جدید

حمل و نقل عمومی فعلا رایگان می‌ماند