شوخی رامبد جوان با محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن که میهمان برنامه‌ی «خندوانه» بود گفت که در حال ادامه تحصیل است.

به گزارش سراج24، این بازیگر سینما به گفته‌ی خودش دانشجوی سال اول مقطع دکترای روانشناسی است.

او گفت: «من به این رشته خیلی علاقه داشتم و الان هم خیلی خوشحال هستم که دارم در این رشته تحصیل می‌کنم.»

رامبد جوان هم به شوخی گفت که یک لحظه تصور کن دکتر آدم "محمدرضا فروتن" باشد.

منبع: خبرآنلاین
 

اخبار مرتبط