دبیر جمعیت رهپویان استان اردبیل:

تهاجم فرهنگی بیشتر از مشکلات اقتصادی خانواده‌ها را تهدید می‌کند

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بیشتر از آنکه مشکلات اقتصادی خانواده‌های ما را تهدید کند یا برای این کشور خطرآفرین باشد تهاجم فرهنگی جامعه و خانواده‌های ما را تهدید می‌کند.

به گزارش سراج24، امید علی رعنایی صبح امروز در جلسه دبیران و اعضای جمعیت رهپویان استان اردبیل اظهار کرد: عده‌ای امروز نیروهای حزب‌اللهی و ارزشی را با برچسب‌هایی همچون افراطی‌گری و تندروی سعی می‌کنند به حاشیه رانده و از فضای به وجود آمده به نفع خود یا برای زیرسئوال بردن ارزش‌های انقلابی استفاده کنند که اصلا چنین رویه‌ای عقلانی و منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی افزود: آنهایی که امروز به برقراری رابطه با آمریکا و تفکر به اصطلاح روشنفکرانه خود افتخار می‌کنند غافل از این هستند که اگر آمریکا بار دیگر در این کشور ردپایی برای خود پیدا کند در همان قدم اول اسباب نابودی آنها را فراهم خواهد کرد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل ثبات، پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی را در سایه حضور نیروهای اصیل انقلاب، حزب‌اللهی و ارزشی توصیف کرد و گفت: ما امروز با یک نبرد سنگین در کنار همه هجمه‌های دشمنان در عرصه فرهنگی و اعتقادی روبه‌رو هستیم چرا که دشمن با لبخندی بر چهره و ظاهری فرینبده می‌خواهد تمامیت ارزش‌های انقلابی اسلامی را زیر سئوال ببرد.

رعنایی با تجلیل از افرادی که روحیه انقلابی را در این کشور حفظ کرده و به آن دوام می‌بخشند، تصریح کرد: یکی از فرماندهان ارشد سپاه با تمام قدرت و صلابت اعلام کرده که ما تحرکات نظامی دشمن را رصد می‌کنیم و ناوهای آمریکایی در منطقه در تیررس موشک‌های ما قرار دارد که اینگونه اظهارات و بیان مستحکم مواضع انقلاب اسلامی قطعا دشمن را ذلیل و خوار خواهد کرد.

وی یادآور شد: ما در یک جنگ نامتقارن سیاسی و فرهنگی و اقتصادی با دشمن قرار گرفته‌ایم و با تاکیدات مقام معظم رهبری باید بر قدرت، صلابت و ثروت درونی خود بیش از گذشته افتخار کرده و به آن ببالیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: بسیاری از تحلیلگران معتقدند مشکلات اقتصادی خانواده‌های ما را تهدید نمی‌کند و قطعا برای این کشور خطرساز نیست اما طرح مباحث فرهنگی و هجمه‌های بسیار زیاد در این عرصه می‌تواند برای ملت ما خطرات و آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد.

رعنایی ضرورت انسجام فعالیت اصولگرایان را در شهرستان‌ها و مناطق مختلف یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم در آستانه انتخابات مجلس جلسات جمعیت پررونق‌تر از همیشه در سطح شهرها و مناطق مختلف برگزار شود تا در انتخابات حساس پیش‌روی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضور و مشارکت واقعی مردم را شاهد و ناظر باشیم.

وی افزود: وحدت اصولگرایان یک محور اساسی و کار پایه‌ای برای پیشبرد اهداف است و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در انتخابات پیش‌رو با مواضع شفاف از نیروهای اصولگرا پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حمایت کرده و سعی خواهد کرد تا در حوزه‌های مختلف به تقویت انتخابات بیش از هر زمان دیگر کمک کند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: تا زمانی که ما با قدرت در صحنه ایستاده‌ایم و به رمز پیروزی و سعادت خود که همان حفظ وحدت کلمه و انسجام و یکپارچگی است توجه داریم قطعا پیروزی با ما خواهد بود.

 

 

منبع:فارس

اخبار مرتبط

اختصاص تعطیلات آخر هفته‌های مدارس به خانواده‌ها؟!