با هدف شرکت در کنفرانس سالانه آژانس؛

علی اکبر صالحی به وین سفر کرد

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در راس هیاتی جهت شرکت در کنفرانس عمومی سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر کرد.

به گزارش سراج24،به نقل از سازمان انرژی اتمی، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران صبح روز شنبه ۲۱ شهریورماه در راس هیاتی جهت شرکت در کنفرانس عمومی سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر کرد. صالحی در این سفر ۴ روزه به سخنرانی در این کنفرانس خواهد پرداخت و علاوه بر دیدار با یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس دیدارهایی نیز با روسای هیات‌های شرکت کننده در کنفرانس خواهد داشت.

روز دوشنبه ۲۳ شهریور پنجاه و نهمین کنفرانس عمومی سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با حضور رؤسا و وزیران انرژی اتمی کشورهای عضو آژانس آغاز می‌شود.

منبع:مهر

اخبار مرتبط

سفر قالیباف درباره آزادسازی اموال بلوکه شده، موفقیت آمیز بود