وقتی بچه ها به جای سوپرمن، رستم و سهراب را به دوش می‌کشند!

موسوی تولید کننده کیف های ایرانی گفت: از سال 82 کیف هایی با برند "دارا و سارا" را تولید کردیم و خدا را شکر هر سال کارهای جدید ارائه می دهیم. همیشه دغدغه خودم من این بوده که کیف هایی با برندها و شخصیت های غربی منتشر نشود و دیگر شاهد نباشیم که بچه ها بتمن، سوپرمن و باب اسفنجی را در دست دارند.

به گزارش سراج24، سید ابوالقاسم موسوی تولید کننده کیف های ایرانی که در سومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، ایران نوشت حضور دارد، در گفت و گو با حلقه وصل، درباره سابقه فعالیت خود گفت: پدر من تولید کننده کیف بود و از بچگی به این کار علاقه داشتم و از ابتدایی تابستان ها سراغ این کار می رفتم.

وی افزود: حدودا 14 سالم بود که در کار تولید کیف استاد شدم و کارگرها را مدیریت می کردم. پس از سربازی که متاهل شدیم از پدرمان جدا شدیم و از آن زمان ایده های جدید را در کار اجرا کردم و در همین راستا از سال 82 کیف هایی با برند "دارا و سارا" را تولید کردیم و خدا را شکر هر سال کارهای جدید ارائه می دهیم. همیشه دغدغه خودم من این بوده که کیف هایی با برند ها و شخصیت های غربی منتشر نشود و دیگر شاهد نباشیم که بچه ها بتمن، سوپرمن و باب اسفنجی را در دست دارند.

وی درباره راه اندازی کارخانه گفت: امسال در جاجرود کارخانه صنعتی راه اندازی کرده ام که نیروهای کاری ما که هفتاد نفر می شوند را  کمیته امداد و افراد بدسرپرست که اکثرا نیز خانم هستند، تشکیل می دهند که خدا را شکر دعاهای آنها شامل حال ما می شود.

موسوی اظهار داشت: از ابتدا به شخصیت های ایرانی اسلامی خیلی علاقه داشتم و در حال حاضر کاراکترهای شکرستان و رستم و سهراب را تولید می کنیم. تولیدکنندگان تلویزیونی نیز شخصیت های کارتونی که تولید کرده اند را به بنده برای تولید در سال آینده پیشنهاد دادند.

وی با تاکید بر هم افزایی اظهار داشت: ما باید در همه زمینه ها محصولاتی را برای شخصیت های ایرانی تولید کنیم و باید هم زمان که من برای یک شخصیت کیف طراحی و تولید می کنم، دفتر و دیگر لوازم التحریر آن نیز تهیه شود تا یک بازار ایجاد شود.

وی در خصوص میزان تولید خود گفت: امسال کار کارخانه را در اردیبهشت شروع کردیم و در حال حاضر روزانه حدود 500 نوع کیف تولید می کنیم که البته توان تولید پنج هزار کیف را هم داریم ولی بازار چنین کششی را ندارد.

 

 

منبع:حلقه وصل

اخبار مرتبط