اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۵:۰۴
اذان ظهر ۱۲:۰۳:۰۴
اذان مغرب ۱۹:۰۶:۰۷
طلوع آفتاب ۰۵:۱۷:۳۹
غروب آفتاب ۱۸:۴۷:۰۰
نیمه شب ۲۳:۱۶:۳۲
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۱:۰۰
در نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت

توصیحات حریرچی درباره مشکل دیر رسیدن اورژانس ها بر سر بالین بیماران

حریرچی درباره مشکل دیر رسیدن اورژانس ها بر سر بالین بیماران و علی الخصوص مصدومان تصادفی توضیح داد: وزارت بهداشت در برنامه های جدید اورژانس، خریدهای مناسبی برای تجهیز امکانات اورژانس انجام داده است و حتی زمان رسیدن آمبولانس ها کاهش و نزدیک استاندارد جهانی شده است.

توصیحات حریرچی درباره مشکل دیر رسیدن اورژانس ها بر سر بالین بیماران
به گزارش سراج24، ایرج حریرچی در نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اینکه تغییر و اصلاحات در طرح تحول سلامت امری طبیعی است ولی هرگز این طرح به گذشته خود برنمی‌گردد، اظهارداشت: مثلا طرح سلامت انگلستان در پوشش طرح های ارجاع و غیره ... هم اکنون و پس از هفتاد سال در سال 2017 نیز در حال اصلاح است.
 
سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: ولی در برنامه‌های پیش روی طرح تحول سلامت بیشترین تمرکز بر روی صرفه جویی در منابع است ولی طرح تحول سلامت برگشت پذیر نیست همانطور که سخنگوی دولت نیز بر این امر تاکید ویژه داشتند.
 
حریرچی به مشکل عمده طرح تحول سلامت که مربوط به بدعهدی بیمه ها است، عنوان کرد: هم اکنون بیمه ها بیش از 12 هزار میلیارد به این طرح ملی بدهکار هستند و این تاثیر منفی بر اجرای طرح می گذارد.
 
مرگ به دلیل نگاه
 
وی همچنین درباره مشکل دیر رسیدن اورژانس ها بر سر بالین بیماران و علی الخصوص مصدومان تصادفی توضیح داد: وزارت بهداشت در برنامه های جدید اورژانس، خریدهای مناسبی برای تجهیز امکانات اورژانس انجام داده است و حتی زمان رسیدن آمبولانس ها کاهش و نزدیک استاندارد جهانی شده است.
 
حریرچی خاطرنشان کرد: هم اکنون عمده مشکل دیر رسیدن آمبولانس ها به دلیل ایجاد ترافیک است که عمده دلیل این ترافیک ها نیز به خاطر نوعی رفتار نامناسب یعنی نگاه کردن تصادف است و این باعث ترافیک و دیر رسیدن پرسنل اورژانس می شود حتی در برخی تصادفات باید تکنسین فوریت های پزشکی از آمبولانس پیاده شود و خود را به مصدوم برساند.
منبع:تسینم
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••