گفت‌و‌گو با مسئول جریان‌سازی سفیر فیلم:

رونمایی از مستند «یزدان‌پرست» آخرین اثر سفیر فیلم+تیزر

به گزارش سراج24، هادی فیروزمندی مسئول جریان‌سازی گروه مستندسازی سفیر فیلم عنوان کرد: مستند شهید یزدان‌پرست با همکاری کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه علم و صنعت تولید شده است.

وی افزود: این مستند پرتره ای است از شهید محمد سعید یزدان پرست از دانشجویان رشته معاری دانشگاه علم و صنعت و از دوستان و همرزمان حاج سعید قاسمی و در آخرین سفری که به همراه شهید آوینی راهی فکه می‌شوند در حادثه انفجار مین 20 فروردین‌ماه به همراه شهید آوینی به شهادت می‌رسد.

فیروزمندی به نکته جالبی که پیرامون این شهید بزرگوار وجود دارد اشاره کرد و گفت: این شهید تنها یک سفر با شهید آوینی داشته و سعید قاسمی که چند سال با شهید آوینی همکار بوده است از این قافله جای می‌ماند.

وی همچنین ادامه داد: این مستند هم از زبان خود حاج سعید قاسمی است در رثای این‌که از همرزمان خود جای مانده است و این شهید بزرگوار را معرفی می‌کند. کار هم کار نیمه بلندی است و حدود سی دقیقه است و به کارگردانی محمد جعفر مستشرق ساخته شده است.

هادی فیروزمندی در رابطه با جزئیات این مستند ادامه داد: به مناسبت گرامیداشتی که دانشگاه علم و صنعت قرار است برگزار شود و آقای قاسمی هم در مراسم حضور دارند با ایشان همراه شده و به فکه و محل زادگاه شهید می‌رود و با خانواده، دوستان، همکلاسی‌ها و همرزمانش به صحبت می‌نشیند و به معرفی شهید می‌پردازد.

مسئول واحد جریان سازی سفیر فیلم در رابطه با جزئیات رونمایی از آخرین محصول سفیر فیلم اعلام کرد: هرساله مراسمی تحت عنوان بزرگداشت شهید یزدان پرست در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود و برای معرفی این شهید در فضای دانشگاه بسیج دانشجویی وستاد کنگره شهدا فعالیت‌هایی را انجام دادند و اقدامی که سال گذشته انجام دادند انتشار کتاب خاطرات این شهید بزرگوار بود و امسال هم قرار است همزمان مستند رونمایی شود.

وی در رابطه با نحوه تهیه این مستند برای علاقمندان گفت: برای اکران در فضاهای عمومی می‌توانند به سایت سفیر فیلم مراجعه و ثبت نام کنند و پس از رونمایی‌ در سایت هم به فروش گذاشته خواهد شد. همچنین به دنبال پخش آن از طریق صدا و سیما هم هستیم.

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت این شهید والامقام و رونمایی از مستند، همزمان با ایام شهادت شهید آوینی، روز دوشنبه 31 فروردین از ساعت 13 در سالن مرکزی دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

تیزر مستند شهید یزدان پرست را می توانید در ادامه مشاهده و دریافت نمایید:


 

اخبار مرتبط

مجمع ناشران دِین بزرگی را در حق کتاب ادا کرده است/ هنرمندان به کمک فرهنگ بیایند

در حوزه تولید آثار دینی مشکل داریم/ مرحوم سلحشور ابوذر سینما بود

مراسم بزرگداشت حاج حمید نمازی برگزار می شود

2 نظر

ارسال نظر

capcha