اثر حرفه ای جوانان هنرمند مشهدی به زودی رونمایی می شود

رویارویی نهایی با آمریکا در پویانمایی سینمایی «نبرد خلیج فارس2»+عکس و فیلم

به گزارش سراج24 به نقل از قاصد نیوز پویانمایی سینمایی «نبرد خلیج فارس2» (تنگه برمودا) اولین انیمیشن رئال (واقع گرایانه) سینمای ایران است که کارگردانی آن را فرهاد عظیما بر عهده دارد و محصول 3 سال تلاش مجدانه گروه انیمیشن سازی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در شهر مقدس مشهد است.


 


 

 

این گروه که تاکنون با تولید «نبرد خلیج فارس1» ، «پیام راشل کوری» و «ختم ساعر» حرکتی نوآورانه در پرداخت به مفهوم مقاومت و دفاع مقدس از زبان انیمیشن را به وجود آورده است، با محصولات خود پنج بار واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی را برانگیخته انمیشین «ختم ساعر» او نیز مورد تقدیر سیدحسن نصرالله قرار گرفته است.



 


محصول جدید این گروه خلاق و جوان با عنوان «نبرد خلیج فارس2» را به جرات می توان اثری جسورانه در ورود به مقوله عظیم جلوه های ویژه در سطح  نزدیک به آثار جهانی دانست و البته این اثر جدای از این عرصه در محتوا نیز با خط سیر موضوعی بهتر از آثار گذشته خود به جنگ نهایی ایران وآمریکا در خلیج فارس می پردازد به گونه ای که می‌توان گفت این انیمیشن خط  ایدئولوژی نیروهای نظامی انقلاب اسلامی که برگرفته ازتفکر اسلام ناب است را در یک جنگ تمام عیار و نابرابر به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که اگر دشمنان اسلام قصد تعدی به ایران اسلامی را داشته باشند چگونه نیروی ایمان و قدرت سلاح‌های ایرانی کار دشمن را در خلیج فارس و... را یکسره می‌کند.

 





نکته جالب‌تر اینکه در این انیمیشن که حواشی مانور بزرگ سپاه در خلیج فارس جنوب کشور برگزار می‌شود قسمتی از سلاح‌های جدید رزمایش در این انیمشین به تصویر کشیده شده است.

 


 



انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» محصولی از گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) و سازمان هنری  رسانه‌ای اوج است طی برنامه ریزی های صورت گرفته تا چند روز آینده از اولین تیزر این انیمشین رونمایی خواهد شد و سال آینده نیز در روز میلاد خجسته حضرت زهرا (سلام الله علیها) در شهرهای مشهد، قم، تهران و چند شهر دیگر به طور کامل رونمایی و اکران خواهد شد.




 


همچنین سینمای ایران در سال 94 شاهد اکران انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» در سراسر کشور خواهد بود.

 

 

اخبار مرتبط

پوشاک انیمیشن سینمایی "شاهزاده روم" + عکس

یک اتفاق خوب برای سینمای انیمیشن کشور/بازگشت،رقیب درجه یک انیمیشن های خارجی+عکس

برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه «سماء» با حضور نمایندگانی از آذربایجان شرقی

0 نظر

ارسال نظر

capcha