جام بیستم - برزیل ۲۰۱۴

شکست سنگین نماینده آسیا از الجزایر/تساوی پرگل آمریکا و پرتغال/بلژیک با غلبه بر روسیه صعود کرد+تصاویر

کره جنوبی در دومین دیدار خود در جام جهانی با نتیجه 4 بر 2 برابر الجزایر شکست خورد.

بازیکنان الجزایر بازی را هجومی شروع کردند و می‌توانستند خیلی زود دروازه کره را باز کنند که موقعیت‌هایشان یکی پس از دیگری از دست رفت. در نهایت قفل دروازه کره جنوبی را سلیمانی در دقیقه 28 باز کرد و موفق شد با یک حرکت نفوذی در قلب دفاع کره، دروازه این تیم را باز کند.

دو دقیقه بعد هلیچه با ضربه سر از روی ضربه کرنر موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و جابو در دقیقه 38 دفاع از هم گسیخته کره جنوبی را تنبیه کرد و موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا الجزایری‌ها با پیروزی پرگل به رختکن بروند.

کره جنوبی در دقیقه 50 با ضربه زیبای هون میونگ سونگ به گل رسید. این بازیکن موفق شد با عبور توپ را از بین پاهای دروازه‌بان الجزایر به گل نخست تیمش تبدیل کند. در ادامه براهیمی موفق شد در دقیقه 62 روی یک ضد حمله گل چهارم نماینده آفریقا را نیز به ثمر برساند.

کره جنوبی پس از این گل سراپا حمله شد و توانست در دقیقه 72 یکی از گل‌های خورده را جبران کند. کو جای چو در دقیقه 72 موفق شد گلزنی کند تا این دیدار در پایان با برتری 4 بر 2 الجزایر به پایان برسد.

جدول گروه H:

1- بلژیک، 2 بازی، 6 امتیاز

2- الجزایر، 2 بازی، 3 امتیاز

3- روسیه، 2 بازی، یک امتیاز

4- کره جنوبی، 2 بازی، یک امتیاز

در روز پایانی این گروه بلژیک برابر کره جنوبی به میدان می‌رود و الجزایر نیز با روسیه دیدار خواهد کرد.

 

تساوی پرگل آمریکا و پرتغال

آمریکا و پرتغال در دومین دیدار خود در جام بیستم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آمریکا و پرتغال در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

یاران رونالدو در این دیدار توانستند خیلی زود به گل برسند. فرصت‌طلبی نانی در دقیقه 5 باعث شد که این بازیکن گل نخست تیمش را به ثمر برساند. البته پرتغالی‌ها در دقیقه 16 یک تعویض اجباری کردند. الدر پوستیگا به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین مسابقه را ترک کرد تا به جای او ادر وارد مسابقه شود.

 

پرتغال در دقایق پایانی مسابقه می‌توانست به گل دوم برسد اما تیم هاوارد به کمک تیر دروازه توانست دروازه یانکی‌ها را نجات دهد.

در دقیقه 40 مسابقه نستو پیتانا داور آرژانتینی مسابقه تصمیم گرفت تا به دلیل گرمای شدید هوا بازی را متوقف کند تا بازیکنان مدتی را به استراحت بپردازند و گلویی تازه کند. این اتفاق برای اولین بار در جام بیستم رخ داد.

در نیمه دوم پرتغالی ها بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند بر بازی مسلط شوند اما این تیم آمریکا بود که به گل رسید. شوت زیبای جونز به زیبایی نتیجه بازی را به تساوی کشاند. در ادامه کلینت دمپسی موفق شد در دقیقه 81 گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند. در حالی که پرتغال و کریستیانو رونالدو در آستانه حذف از جام بیستم بودند سانتر رونالدو وضربه سر پریرا باعث شد تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد و پرتغال و رونالدو فعلا در جام بمانند.

 

بلژیک با غلبه بر روسیه صعود کرد

تیم ملی فوتبال بلژیک در دقایق پایانی مقابل روسیه به پیروزی رسید.

تیم‌های روسیه و بلژیک از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دوژانیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار بلژیک توانست با نتیجه یک بر صفر و با گلی که اوریگی در دقیقه 88 به ثمر رساند پیروز شود.

با این نتیجه بلژیک 6 امتیازی شد و صعود خود را قطعی کرد. روسیه نیز در این گروه با یک امتیاز از دیدار قبلی خود چشم به بازی سوم دارد.

کره جنوبی و الجزایر از ساعت 23:30 امشب به مصاف هم می‌روند تا دیدار بعدی این گروه را برگزار کنند.

اخبار مرتبط

درآمد فردوسی‌پور از پیامک‌‌برنامه ۲۰۱۴+ جدول

هفت واقعیت درباره جام جهانی ۲۰۱۴

۱۱ بازیکن برگزیده برای تیم منتخب جام

0 نظر

ارسال نظر

capcha