جام بیستم در سرزمین فوتبال - برزیل ۲۰۱۴

شکست تلخ اکوادور برابر سوئیس/برتری آماری فرانسه مقابل هندوراس/پیروزی خفیف آرژانتین با گل به خودی بوسنی+عکس و فیلم

به گزارش سراج24، تیم‌های فوتبال آرژانتین و بوسنی از ساعت 2:30 بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند تا نخستین دیدار گروه F  که تیم ملی کشورمان هم در آن حضور دارد را برگزار کنند.


این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود آرژانتین به پایان رسید. کولاسنیاچ (3، گل به خودی) و مسی (65) گل‌های آرژانتین را زدند و ایبیسویچ (85) برای بوسنی گلزنی کرد.

نیمه اول:

هنوز چیزی از به صدا در آمدن سوت داور نگذشته بود که لیونل مسی از جناح چپ سانتری را روی دروازه ارسال کرد و سیاد کولاسیناچ، مدافع بوسنی زودتر از مارکوس روخا، بازیکن آرژانتین دست به کار شد و در شلوغی محوطه جریمه توپ را وارد دروازه تیمش کرد تا آرژانتین در دقیقه 3 از اولین حمله به اولین گل دست پیدا کند.



پس از این گل بوسنیایی‌ها کمی به خودشان آمدند و سعی کردند با حوصله خود را به دروازه آرژانتین نزدیک کنند. در دقایق پایانی هاجروویچ با یک ضربه سر دروازه رومرو را تهدید کرد اما دروازه‌بان آرژانتین این توپ را دفع کرد.


نیمه دوم:

در شرایطی که نیمه دوم بیشتر در اختیار بوسنی بود اما بازیکنان آرژانتین در تک موقعیت‌هایی که به دست می‌‎آوردند خطرناک ظاهر می‌شدند. در یکی از این صحنه‌ها مدافعان بوسنی پاس اشتباه دادند و همین کافی بود که مسی دفاع این تیم را به هم بزند و در ادامه حرکت آگوئرو به سمت دروازه شوت زد اما در نهایت توپ جایی جز در میان دستان بگوویچ نداشت.

مسی در یک موقعیت دیگر پا به توپ شد و با جا گذاشتن چند مدافع با یک شوت در دقیقه 65 از راه دور دروازه بگوویج را باز کرد. ضربه مسی ابتدا به تیر افقی دروازه بوسنی برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد.

در دقیقه 75 آگوئرو پا به توپ شد و با گذر از مدافعان بوسنی دروازه  این تیم را تهدید کرد اما توپش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

ایبیسویچ در دقیقه 85 بر خلاف روندی که بازی داشت و آرژانتین بازی را در اختیار داشت بوسنیایی‌ها یک نفوذ  داشتند و ایبیسویچ توانست در تقابل با دروازه‌بان آرژانتین موفق عمل کند و گل اول تیمش را به ثمر برساند. هر چند رومرو با دستش توپ را لمس کرد اما این برای جلوگیری از ورود توپ به دروازه کافی نبود.

 

در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی 2014 برزیل تیم‌های اکوادور و سوئیس از گروه E به مصاف هم رفتند که این دیدار در لحظات پایانی 2 بر یک به سود سوئیس به پایان رسید.

 

لحظات این بازی را پیش از آغاز مسابقه و شور و هیجان هواداران تا صحنه نهایی که گل پیروزی سوئیس به ثمر رسید را در زیر می‌بینید.

 

دومین دیدار گروه E جام‌جهانی 2014 برزیل با پیروزی 3 بر صفر تیم ملی فرانسه مقابل هندوراس به پایان رسید.

آمار این بازی به شرح زیر است:

گل‌
فرانسه: 3
هندوراس: صفر

درصد مالکیت توپ
فرانسه: 63 درصد
هندوراس: 37 درصد

حملات خطرناک
فرانسه: 54
هندوراس:9

موقعیت‌های گلزنی
فرانسه: 20
هندوراس: 4

موقعیت‌‌های داخل محوطه
فرانسه:19
هندوراس: صفر

پاس سالم
فرانسه: 611
هندوراس: 239

شوت داخل چارچوب
فرانسه: 10
هندوراس: 2

شوت خارج از چارچوب
فرانسه: 10
هندوراس: 2

توپ بلوکه شده
فرانسه: 6
هندوراس: یک

سانتر
فرانسه:32
هندوراس: 6

مهار توسط دروازه‌بان
فرانسه: یک
هندوراس: 2

ضربه به تیر دروازه
فرانسه: 3
هندوراس: صفر

کرنر
فرانسه: 8
هندوراس: صفر

آفساید
فرانسه:یک
هندوراس: 2

توپ لو رفته
فرانسه:58
هندوراس:64

تکل
فرانسه: 4
هندوراس: 18

کارت زرد
فرانسه: 3
هندوراس: 4

کارت قرمز
فرانسه: صفر
هندوراس: یک

مسافت پیموده شده توسط بازیکنان
فرانسه: 108186
هندوراس: 98778

خطا
فرانسه: 13
هندوراس: 14

تعداد کل پاس‌ها‌
فرانسه: 701
هندوراس:333

اخبار مرتبط

استقبال رئیس‌جمهور آرژانتین از مسی+عکس

درآمد فردوسی‌پور از پیامک‌‌برنامه ۲۰۱۴+ جدول

سوتی‌ جالب خیابانی در گزارش برزیل-هلند

0 نظر

ارسال نظر

capcha