حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با«سراج24»:

مدیریت بحران رهبر انقلاب، در مقابله با فتنه‌ها دنیا را مبهوت کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با سراج24 با اشاره به آغاز بیست و ششمین سال زعامت مقام معظم رهبری به برخی ویژگی های ایشان پرداخت و گفت: یکی از مهمترین شاخصهای مقام معظم رهبری خدایی بودن ایشان است، در احوال، تصمیم و عملکرد مقام معظم رهبری چیزی جز خدا نمی بینیم.
 
وی با ذکر اینکه بعد علمی شاخص دیگری رهبر معظم انقلاب است، افزود: وقتی که خبرگان رهبری ایشان را به عنوان اصلح برای رهبری انتخاب کردند، بعد علمی ایشان در کنار ابعاد دیگر شخصیتی برجسته بود.
 
مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه عنوان کرد: مراجع عظام تقلید شخصیت مقام معظم رهبری را به عنوان یک شخصیت بزرگ حوزوی و علمی حتی در زمان امام(ره) نیز قبول داشتند و به واقع حضرت آیت الله خامنه ای سالها قبل از زعامت خود نیز یک مجتهد مسلم بودند.
 
حجت‌الاسلام ذوالنور اظهار کرد: این مسئله مطرح است که باید ولی فقیه اعلم علما باشد، این اعلمیت تنها در فقه نیست بلکه در مجموع باید این اعلمیت وجود داشته باشد، در بحث حکومت موضوع شناسی، شناخت زمان و مکان و شرایطی که باید حکم خاصی گفته شود، از مسائل مهم است و مقام معظم رهبری در همه زمینه ها خبره هستند، آشنایی ایشان با جهان اسلام، وضع داخل و خارج، آشنایی ایشان با تنگناهای  مختلف و نیز نوع مدیریتشان در طول این سالها زبانزد بوده است.
 
مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به  فتنه ها و بحران هایی که در مقاطعی با هدف سقوط نظام اسلامی از سوی دشمنان طراحی شده بود، گفت: مدیریت بحران مقام معظم رهبری در مقاطع گوناگون و هدایتهای ایشان برای مقابله با فتنه ها دنیا را مبهوت کرده است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

حمایت سردار جعفری از طرح نور و لایحه حجاب + صوت

«سپاه»؛ حافظ انقلاب

سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است

0 نظر

ارسال نظر

capcha