اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۴:۰۹
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۱۰
اذان مغرب ۱۹:۰۰:۴۹
طلوع آفتاب ۰۵:۲۴:۵۴
غروب آفتاب ۱۸:۴۱:۵۸
نیمه شب ۲۳:۱۸:۳۳
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۲
کارشناسان و فعالان سیاسی در گفتگو با «سراج24» عنوان کردند:

پاسخ کوبنده ملت ولایت مدار ایران به گزینه های روی میز سردمداران استکبار با حضور در رفراندوم یوم الله 22 بهمن/ تبیین دستاوردهای انقلاب با تحقق شعار "استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی"

کارشناسان حضور مردم ولایت‌مدار ایران در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ کوبنده به گزینه های روی میز سردمداران استکبار عنوان کردند.

پاسخ کوبنده ملت ولایت مدار ایران به گزینه های روی میز سردمداران استکبار با حضور در رفراندوم یوم الله 22 بهمن/ تبیین دستاوردهای انقلاب با تحقق شعار "استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی"

سرویس سیاسی سراج24: انقلاب اسلامی ایران ، پدیده ای که به رهبری معمار کبیر انقلاب که به حق ذخیره ای الهی برای ملت ایران بود موجبات تغییر و تحولات عظیمی را در عرصه ی بین الملل فراهم آورد و آسودگی خاطر را از ابرقدرت ها و نظام سلطه سلب نمود ، هم اکنون بعد از مواجه با هجمه های بسیار عظیم و خصمانه ی برخی قدرت های جهان از جمله هجمه های فرهنگی ، تحمیل جنگ هشت ساله ، تحریم های بین المللی ، کودتای 28 مرداد ، دامن زدن به آشوب و فتنه های داخلی و خارجی ، ترور دانشمندان و شخصیت های شاخص انقلاب ، طراحی کودتای نوژه ، جاسوسی ، واقعه ی طبس ، انهدام هواپیما ی ایرباس 320 ، تهدید های مکرر نظامی ، بلوکه کردن دارایی های قانونی جمهوری اسلامی ایران و ... شاهد سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران هستیم.

شاید بتوان گفت مهم ترین عرصه ی قدرت نمایی و پاسخ گویی ملت ایران در مقابل هجمه های دشمنان قسم خورده ی انقلاب راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشد که بحمد لله هر ساله همچون مشتی گره خورده بر دهان نظام سلطه کوفته شد تا پایانی باشد بر ادعا و گزافه گویی های مقامات غربی .

سامانه اطلاع رسانی سراج برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و چرایی اهمیت حضور مردم در مراسم یوم الله 22 بهمن به گفتگو با تعدادی از کارشناسان و فعالان سیاسی پرداخت که از نظر می گذرانیم. 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:حضور مردم ابزارهای دشمنان را خنثی می کند


حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «سراج24» در خصوص حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تهدید های اخیر دشمنان گفت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی رشد بصیرت در توده ی مردم با تغییر معیارهای طاغوتی به  معیار های توحیدی بود یعنی بصیرت و بینایی که حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بر مبنای مبانی ارزشی به ملت ایران رهنود کردند و این امر مقدمه ای شد تا دستاورد بالاتری به نمایش در بیاید و آن حاکمیت دینی به محوریت ولایت فقیه است و این دستاورد هرچه تقویت شود آثار وسیع آن در بخش های دیگر مشاهده خواهد شد.
وی افزود : وقتی رشد بصیرت با تبدیل معیارهای طاغوتی به توحیدی اتفاق می افتد نتیجه اش حضور مردم در صحنه و پشتیبانی از محوریت حاکمیت دینی است یعنی نقش ولایت فقیه و حکومت بدون حضور مردم باهوش و با بصیرت امکان پذیر نیست.
احمد سالک اظهار داشت : همه ی دنیا وقتی می خواهند قدرت خود را به نمایش بگذارند ، قدرت های تسلیحاتی ، سیاسی و اقتصادی خود را به نمایش می گذارند ولی ملت عزیز ما وحدت حضورشان را به نمایش می گذارند و این قدرت همه ی ابزارهای نظامی ، سیاسی و اقتصادی دشمنان را کند می کند.
عضو جامعه روحانیت مبارز، اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به نمایش گذاشتن قدرت امت است بر اساس بنیاد های وحدت و اتحاد مردم و این همان چیزی است که این قابلیت را دارد که تمام آن ابزار ها را خنثی کند. اینکه آمریکا مدام می گوید گزینه ی نظامی روی میز ما قرار دارد ، قدرت حضور مردم می تواند بگوید که چیزی که روی میز آقای اوباما قرار دارد گلوله ای از برف است که به مرور زمان آب می شود.

آیت‌الله سیدمحمد قائم مقامی:کشف ولایت فقیه؛ نشانه هوشمندی امام(ره)



آیت‌الله سیدمحمد قائم مقامی، مدرس حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با سراج24 با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مکتب سیاسی که امام خمینی(ره)ارائه دادند یک امر اختراعی نبود، بلکه یک جریان اصیل، عمیق و ریشه‌دار بود که در تاریخ بشر وجود داشت اما انسان از آن غافل بود.
وی گفت: امام به واسطه هوش بسیار بالا و تقوای بالا و نوری که خدا در درون ایشان قرار داده بود، این مسئله را تشخیص دادند، ایشان مکتب سیاسی اسلام را که مبتنی بر ولایت است ابداع نکرد، ولایت فقیه ابداع امام نبود، امام کاشف حقیقتی بودند که وجود داشت.
این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد: امام(ره) در زمانه‌ای این مکتب سیاسی را مطرح می‌کنند که اقتضای جهانی و ضروت آن پدید آمده بود و کشف ولایت فقیه از هوشمندی امام حکایت می‌کند.
آیت‌الله قائم مقامی گفت: در زمان مشروطیت یا 30 سال قبل از انقلاب نمی‌شد که مسئله ولایت فقیه را عملیاتی کرد و عملیاتی کردن این موضوع که حکومت حق اولیای خدا است و این را خداوند برای اولیا قرار داده است، کار مشکلی بود.
این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در مقطعی که جریانات مختلف بشری و شبه‌بشری و شبه‌الهی شکست خوردند، امام این مکتب را مطرح کردند و باید این مکتب سیاسی گسترش یابد و اعلام کنیم که این مکتب سیاسی برای نجات بشر است.
وی در پایان افزود: شرق و غرب برای نجات خود باید به راه امام ایمان آورند، راه نجات بازگشت به حکومتی است که جنبه الهی و جنبه قابلی دارد؛ جنبه قابلی جمهوری اسلامی مردم هستند و در صحنه آمدن توامان خدا و مردم ویژگی حکومت اسلامی است.

عضو کمسیون اجتماعی :مردم در 22 بهمن به توهین های مقامات آمریکایی پاسخ دهند


محمد اسماعیل سعیدی عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سراج24 اظهار داشت: شیوه نادرستی که برای دریافت سبد کالایی از سوی مسوولان دولتی اتخاذ شد باعث سوء استفاده رسانه های خارجی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران شد.
وی افزود: شیوه ای که برای توزیع این سبد حمایتی در دستور کار دولتمردان قرار گرفت، در شأن ملت ایران نبود و در اجرای آن نوعی بی تدبیری و بی برنامگی دیده شد.
این نماینده مجلس با اشاره به عدالتی که در توزیع سبد کالایی برای افراد و اقشار کم درآمد در نظر گرفته نشد، بیان داشت: بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه در فهرست مشمولین سبد کالایی در نظر گرفته نشده بودند و این موضوع باعث اعتراضات مردمی به نمایندگان مجلس نیز شده است و بهتر است دولت در این مورد تجدید نظر کند.
سعیدی افزود: این روش اجرایی باعث توهین وندی شرمن به ملت ایران شد، طوری که وی با ژستی بشردوستانه اظهار کرده بود سبد کالایی که به مردم ایران داده می شود از پول های آمریکا هزینه شده و به گرسنگان ایرانی داده می شود و این توهین بزرگی به ملت شریف ایران بود، مردم در 22 بهمن به توهین های مقامات آمریکایی پاسخ دهند.


یدالله جوانی :حضور ملت سرمایه ای ارزشمند برای تیم مذاکره کننده


یدالله جوانی  مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سراج24» در خصوص حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تهدید های اخیر دشمنان گفت: استقلال و عزت ملی که ملت ایران با انقلاب اسلامی به دست آورد و در پرتو این استقلال به خوباوری و اعتماد به نفس رسید از مهم ترین دستاورد های انقلاب اسلامی به حساب می آید زیرا قبل از انقلاب ملت ایران وابسته ، تحقیر و سر خورده شده بود و این اجانب بودند که سرنوشت ملت ایران را رقم می زدند و یک حاکمیت وابسته بر مردم ایران حکومت می کرد. مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی که در آستانه ی سالروز پیروزی آن قرار داریم استقلال ،عزت ملی، خوباوری و اعتماد به نفس ملت ایران است.
وی فزود: مردم ایران مردمی بصیر ، هوشمند و آگاه هستند که در 35 سال گذشته نشان داده اند که در برخی از شرایط که حضور آن ها بیش از گذشته در صحنه نیاز است حاضر هستند و امروز هم با توجه به تحولات منطقه و جهان ، مذاکرات هسته ای و یاوه گوی های سردمداران نظام سلطه و صحبت های اخیر برخی از مقامات آمریکایی همه ی این ها موجب خواهد شد که مردم امسال حضور پر شور نشاط تر نسبت به سال های گذشته داشته باشند تا پاسخ روشن ، صریح و قاطعی را به رجز خوانی ها و یاوه گویی های مقامات آمریکایی بدهند.
یدالله جوانی  گفت : مقام معظم رهبری هم این وظیفه ی ملی ، انقلابی و اسلامی را متذکر و یادآور شده اند اما نکته ی قابل توجه این است که مقام معظم رهبری فرمودند که ملت ایران روز 22 بهمن اقتدار ملی را به نمایش می گذارد ، یعنی ایشان یک باور و اطمینانی را به حضور مردم در صحنه دارند و این موضوع را یادآور شدند که مردم ایران در یوم الله 22 بهمن با حضور خودش انسجام ، استحکام و ایستادگی خودش را به نمایش می گذارد چرا که ملت ایران می داند همه ی دستاورد ها به خاطر مقاومت و ایستادگی بوده است.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت : هر از چندی دشمنان ما به دلیل پاره ای از مسائل تصور می کنند که ملت ایران دوچار نوعی خستگی شده و از آرمان های انقلاب فاصله گرفته است فلذا فکر می کنند با تهدید مقامات جمهوری اسلامی می تواند کشور را در برابر خواسته های خودش وادار به تسلیم و عقب نشینی کند ! قطعا حضور منسجم و با نشاط مردم در صحنه و اعلان مطالبات ، خواسته ها و شعارها به شکل مستقیم از زبان مردم می تواند پاسخی باشد به دشمنان و تحلیل های غلط آن ها را نقش بر آب کند.
وی اضافه کرد : حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را به دشمنان می رساند که در محاسبات خود دوچار اشتباه نشوند زیرا ملت ایران همانند 35 سال گذشته در صحنه حضور دارد و هر زمان هم که لازم باشد در صحنه حضور پیدا می کند و با امام خود پیوندی ناگسستنی دارد.
یدالله جوانی  گفت : ملت ایران به دشمنان خواهد فهماند که ملت ایران با رهبری انقلاب بیعتی همیشگی دارد و برای دفاع از آرمان ها و دستاورد های انقلاب در صحنه خواهد بود و همچنین حضور ملت می تواند پشتوانه ی خوبی باشد برای دولتمردان و دستگاه دیپلماسی ، خصوصا در مقطعی که مذاکرات هسته ای دنبال می شود و این سرمایه ی خوبی برای مذاکره کنندگان ایرانی است که در مذاکرات با قاطعیت و با صلابت از حقوق ملت ایران دفاع کند و به هیچ عنوان تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز: روشنگری های امام موجب رشد بلوغ فکری ملت شد


حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سراج24» در خصوص حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تهدید های اخیر دشمنان گفت : مهم ترین دستاورد انقلاب واژگون کردن یک رژیم 2500 ساله است ، یک وقتی ملت ایران بالغ نبودند و شاه امام را تبعید کرد و حزب رستاخیز را  درست کرد و به ملت گفت هر کس وارد این حزب شود می تواند با گذرنامه رایگان به خارج از کشور برود زیرا می خواست انقلابیون را بیرون کند .
وی افزود : روشن گری های امام همه را بالغ کرد و ملت شاه را فراری دادند و امام را آوردند و این اصل بلوغ یک ملت رشد یافته است. از سوی دشمنان تا به حال تهدیدات گوناگونی داشته ایم و اکنون هم بلف می زنند ،جمهوری اسلامی ایران هم اکنون قدرتمند است اما دشمنان ضعیف  و آن ها هستند که بلف می زنند.
حجت الاسلام جعفر شجونی اظهار داشت : اگر دشمنان جرات دارند حرکت کنند تا ببینند که در روز اول اسرائیل با 10000 موشک ویران خواهد شد. دشمنان از روی ترسشان است که اینگونه حرف می زند ، ملت ایران در گذشته با دست خالی همه ی دشمنان را شکست داد حالا که دست پر است و تهدیدات آن ها همه حرف بی خود است وملت ایران با حضور باشکوه ، دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس خواهند کرد.

مسعود ده نمکی: تبعات انقلاب اسلامی از تبعات انقلاب کبیر فرانسه هم گسترده تر بود


مسعود ده نمکی؛ یکی از چهره های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار « سراج24» در خصوص یوم الله 22 بهمن و اهمیت حضورمردم گفت : مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی همان وعده ای است که حضرت امام رضوان الله تعالی علیه داده بودند یعنی بیداری مستضعفین بر علیه مستکبرین و این پایان آسوده خیالی استکبار در همه ی دنیا با وقوع انقلاب اسلامی ایران بود که هنوز هم ادامه دارد.
وی با بیان این که تبعات و تاثیرات انقلاب اسلامی ایران از تبعات انقلاب روسیه و انقلاب کبیر فرانسه هم گسترده تر بود  گفت: پس لرزه ها و تاثیر گذاری انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 30 سال از انقلاب هم ادامه دارد.
ده نمکی اظهار داشت: در برابر دشمنان انقلاب اسلامی در حقیقت هر ساله رفراندومی برگزار می شود که به نوعی اثبات مشروعیت و مقبولیت نظام است و هر کس که دل در گرو انقلاب دارد باید در اثبات این مقبولیت و مشروعیت مشارکت داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدی طائب: راهپیمایی 22 بهمن؛ اعلان برائت ملت از دشمنان


حجت‌الاسلام طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با «سراج24» ،  با ذکر اینکه راهپیمایی 22 بهمن پاسخ ملت ایران به وادادگان است، گفت: ملت ایران با تجربه‌های چند ساله  در دوران امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری راه خود را به خوبی شناخته و این راه را نیز در اختیار سایر ملت‌های اسلامی قرار داده است و 22 بهمن عقیده و تفکر خود  را به زیبایی به جهانیان نشان خواهد داد.
حجت‌الاسلام مهدی طائب با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت:  اقتدار جمهوری اسلامی برای دشمن مشخص است، ما باید ببینیم که حضور در این راهپیمایی‌ها چه تاثیری در بالا بردن روحیه ملی و شکستن روحیه دشمن دارد؟
وی با اشاره به سوره برائت(توبه) گفت: آغاز این سوره اعلان برائت است، این اعلان برائت موجب شد که مشرکین در یک ضعف روحی قرار بگیرند و بعدها فتوحات بزرگی مانند فتح مکه برای مسلمین اتفاق بیفتد.
رئیس قرارگاه عمار با ذکر اینکه راهپیمایی 22 بهمن اعلان برائت است، افزود: اصل انقلاب  اسلامی یک برائت از استکبار و شیطان بزرگ و صهیونیسم بود و مانند فتح مکه این مرکز حاکمیتی آنها را در ایران شکست و مزدوران از ایران اخراج شدند.
وی گفت: هرساله 22 بهمن یک اعلان برائت است تا در جهان نیز ملت‌ها بتوانند در برابر استکبار قدعلم  کنند و در این سال‌ها شاهد بوده‌ایم که دشمن روحیه‌اش تضعیف شده است و دلیل این روحیه ضعیف شده نیز فریادهایی است که علیه ما سرمی‌دهد.
رئیس قرارگاه عمار افزود: در قدیم اصطلاحی بود مبنی بر اینکه هرفردی بیشتر داد و فریاد می‌زند بیشتر ترسیده است، ندای برائت از استکبار، امسال هرچه بلندتر باشد، دشمن ترسو را بیشتر می‌ترساند، در نتیجه دشمن نمی‌تواند علیه ما و ملت‌های مستضعف اقدامی انجام دهد.
حجت‌الاسلام طائب، در پایان با ذکر اینکه راهپیمایی 22 بهمن پاسخ ملت ایران به وادادگان است، گفت: ملت ایران با تجربه‌های چند ساله  در دوران امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری راه خود را به خوبی شناخته و این راه را نیز در اختیار سایر ملت‌های اسلامی قرار داده است و 22 بهمن عقیده و تفکر خود  را به زیبایی به جهانیان نشان خواهد داد.


مجید قلی زاده : هویت انقلاب با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته می‌شود


مجید قلی‌زاده، مدیر عامل خبرگزاری بین المللی تسنیم در گفتگو با خبرنگار سیاسی سراج24 با عنوان این موضوع که  انقلاب اسلامی بی نام امام خمینی(ره) در هیج جای دنیا معنا ندارد، اظهار داشت: هویت انقلاب با نام امام خمینی(ره) شناخته می‌شود و ملت ما را در جهان به نام امت خمینی(ره) می‌شناسند. ما افتخار می‌کنیم که پیرو امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خلف شایسته او هستیم.
وی ، افزود: ملت مسلمان ایران 35 سال است در برابر دسیسه و توطئه های غرب و بویژه آمریکا ایستادگی کرده و لحظه‌ای از مقاومت و فداکاری غفلت نکردیم‌. پیروزی‌های درخشان جمهوری اسلامی مرهون اطاعت از امام (ره) و رهبری است و انشاالله تا ظهور امام زمان(عج) این پیروزیها ادامه خواهد داشت.
این فعال رسانه ای با اشاره به دشمنی های کشورهای استکباری نسبت به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دشمنی آمریکا علیه ملت ما هرروز نمایان تر می شود، آمریکا می خواهد جلوی پیشرفت و ترقی کشور را با تهدید و تحریم بگیرد اما ملت ما تسلیم زیاده خواهی‌های آمریکا نمی‌شود و همواره بر مقاومت و پایداری پای می‌فشارد.
قلی زاده ، گفت:  مردم 22بهمن را می‌شناسند و با این روز انس گرفته‌اند. این روز یادآور غرور، هویت ملی و عزت اسلامی ملت ایران و تمامی آزادی خواهان جهان در سایه تدبیر رهبر معظم انقلاب است.
وی در پایان یادآور شد: یوم الله 22 بهمن امسال حال و هوای دیگری دارد، همه ملت ایران به پاس امدادهای الهی در پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه خود می‌دانند که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

مهدی چمران:مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی والعزت لله و لرسول وللمؤمنین است


مهدی چمران عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی « سراج24» در خصوص حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تهدید های اخیر دشمنان گفت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی والعزت لله و لرسول وللمؤمنین است ، در این انقلاب عزت ملت ایران که عزت خداوندی و عزت رسول و عزت مؤمنین است به کشور و ملت ایران ارزانی داده شد. بیش از هر دستاوردی دستیابی به این عزت ارزش دارد زیرا در این عزت استقلال ، خودکفایی، هویت مکتبی ، مذهبی ، ملی ، اقتدارنظامی ، سیاسی ، اقتصادی و پیشرفت علمی قرار دارد.
وی اضافه کرد: ملت ما همیشه در این ایام به دنبال انقلاب بودن و پیروی کردن از شاخصه های اصلی انقلاب را نشان داده است. یقینا امسال هم با این شرایط و گنده گویی ها و گزافه گویی های دشمنان از جمله وزیر خارجه آمریکا و معاون دور از ادب وی ، قطعا حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گسترده و پر شور و نشاط خواهد بود.
عضو شورای شهر تهران  گفت : در زمانی که تهدیدات دشمنان عملا انجام می شد یعنی در شرایطی که در راهپیمایی 22 بهمن هواپیماهای عراقی به دستور و هماهنگی آمریکا بر فراز شهر ها و به خصوص تهران پرواز می کردند و در جبهه های جنگ هم رزمندگان در حال جنگ بودند باز هم حضور همگانی ملت در صحنه وجود داشت و به فراموشی سپرده نشد بلکه پر رنگ تر هم انجام می شد.
مهدی چمران افزود اظهار داشت: تهدیدات و گزینه های روی میز دشمنان یادآور همان دوران گذشته است زیرا ما همان رزمندگان هستیم و ملت ما هم همان ملت هستند و عملا نشان داده اند که این تهدید ها ره به جایی نخواهد برد.

خرسند : حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یعنی لگد مال کردن گزینه های آمریکایی


حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا خرسند قائم مقام حزب موتلفه ی اسلامی قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی« سراج24»  در خصوص حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تهدید های اخیر دشمنان گفت:  مهم تریم دستاورد انقلاب اسلامی تحقق شعار اصلی انقلاب است یعنی استقلال ، آزادی ،جمهوری اسلامی است . امروز می توان گفت مستقل ترین نظام بر روی کره خاکی نطام جمهوری اسلامی ایران است ، نظامی که تاثیر پذیری از قدرت های جهانی ندارد و با اراده و خواست مرد تحقق پیدا کرده است.
امام جمعه ی کازرون افزود: انقلاب اسلامی ایران چون مردمی بوده است حفظ آن هم با حضور در صحنه مردم ممکن است و راهپیمایی 22 بهمن به معنای رفراندوم سالانه ای برای نظام است که هرسال برگذار می شود و الحمد لله ملت ایران هم همیشه در صحنه ها حضور داشتند.
حجت الاسلام محمد رضا خرسند اظهار داشت : با توجه به رجزخوانی ، هتاکی و بی ادبی های مقامات آمریکایی حضور مردم امسال موضوعیت بیشتری  دارد و این حضور یعنی لگد مال کردن همه ی گزینه های روی میز مقامات آمریکایی . ملت ایران با گام های خود گزینه ها را انشاء الله لگد مال نمود.
وی اضافه کرد : حضور مردم پشتوانه ای است برای ادامه ی مذاکرات هسته ای و حل مشکلات اقتصادی و این موارد برکاتی است که راهپیمایی یوم الله 22 بهمن می تواند در پی داشته باشد.

ابراهیمی: حضور مردم در یوم الله 22 بهمن تکمیل کننده حماسه سیاسی است


حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «سراج24» در خصوص حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تهدید های اخیر دشمنان گفت: بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران نظام مقدس اسلامی است که حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) فرمودند حفظ آن اوجب واجبات است لذا چیزی واجب تر از حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداریم و دستاوردی هم بالاتر از اصل نظام نیست.
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت : بنده معتقدم اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دارای ابعاد درونی و بیرونی است، در بعد بیرونی حضور مردم مایوس کننده ی دشمنان انقلاب است و از طرفی امیدوار کننده ی دوستان انقلاب و در بعد داخلی موجب انسجام ، یک پارچگی ،عزم و اراده ی ملت ایران است.
وی اضافه کرد : تکمیل و کمال حماسه ی سیاسی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند در راستای حضور مردم در یوم الله 22 بهمن ممکن است و 22 بهمن بالاترین و مهم ترین حرکت ملی و سیاسی ملت ایران است و می تواند دشمنان را برای همیشه ساکت کند و جلوی هیاهوی آنها را بگیرد و همچنین مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارد.

 

محمد مهدی دانی : 22 بهمن روز تجدید میثاق با نظام و رهبری است

 

 محمد مهدی دانی؛ رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی سراج24 ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) را تحقق شعار " استقلال ، آزادی ،جمهوری اسلامی"عنوان کرد واظهار داشت: امروز می توان گفت مستقل ترین نظام در جهان، نظام جمهوری اسلامی ایران است ، نظامی که تاثیر پذیری از هیچ قدرت پوشالی ندارد و با اراده و خواست مردم تحقق پیدا کرده است.
دانی در ادامه گفت: به حول وقوه الهی مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، از نظام و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دفاع می‌کنند و امید بیگانگان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را به یاس مبدل خواهند کرد.
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران  تصریح کرد: حضور پر شکوه مردم در 22 بهمن پایداری آنها بر اهداف انقلاب اسلامی را نمایان می کند چرا که این مردم بدون هیچ تابلو و نشانی از جریان‌های سیاسی فقط برای دفاع از انقلاب به میدان خواهند آمد و این حرکت اعتقادی مردم ایران برای جهانیان خصوصاً جنبش های بیداری اسلامی در منطقه قابل الگوبرداری بوده و است.
وی با اشاره به اینکه خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران در کسب عزتمندی منجر به استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور شده است، در حالی عزت ملی به عنوان مهم ترین مولفه انقلاب اسلامی مطرح است که ما تا قبل از انقلاب و در زمان حکومت طاغوت یک کشور وابسته، تحقیر و سر خورده بودیم و حال با نفس مسیحایی امام راحل و تدبیر رهبر معظم انقلاب به کشور الگو در تمام عرصه ‌ها با تکیه بر قدرت درون زا شدیم.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و مجاهدت های بزرگانی همچون امام خمینی است، به همین علت امت مسلمان و شهید پرورایران برای شکرگذاری نعمت انقلاب اسلامی باردیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با رهبر انقلاب، حماسه‌ای جهانی خواهد آفرید.
دانی در پایان از تمام رسانه های داخلی خواست با پوشش کامل رسانه ای مراسم یوم الله 22 بهمن، گوشه ای از عشق مردم به نظام و رهبری عظیم الشان را به جهانیان نشان دهند.
 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••