تشریح چگونگی توزیع سبد کالا/ اختلال در شبکه بانکی به دلیل ترافیک بالا

تشریح چگونگی توزیع سبد کالا/ اختلال در شبکه بانکی به دلیل ترافیک بالا

به گزارش « سراج24»، مردم برای دریافت سبد کالایی باید حتما کارت بانکی که یارانه به آن واریز می‌شود، را به همراه داشته، به همراه کارت ملی به شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام شده از سوی وزارت صنعت مراجعه کنند.

در این فروشگاه‌ها کارت بانکی مشتری در دستگاه‌های کارتخوان کشیده شده،دستگاه تعداد نفرات خانواده را می‌پرسد که باید طبق نفرات وارد شده و پس از آن کد ملی سرپرست خانوار در دستگاه کارتخوان وارد می‌شود، دستگاه پس از انجام این فرآیند برگه رسیدی را صادر می‌کند که بر اساس آن رسید باید به قسمت توزیع سبد کالا مراجعه کرده و سبد خود را دریافت کنند.

 در حال حاضر برخی کارت‌های بانکی نظیر بانک صادرات، بانک تجارت، بانک پاسارگاد و همچنین در برخی موارد بانک ملی به دلیل ترافیک بالای شبکه عملیات بانکی را انجام نمی‌دهند و مردم با پیغام تراکنش نامعتبر مواجه می‌شوند.

 همچنین برخی مشکلات دیگر هم وجود دارد، چرا که برخی از افراد سرپرست خانوار که یارانه خود را با دفترچه دریافت می‌کنند، به مشکل بر خورد کرده و نمی‌توانند سبد دریافت کنند، لذا توصیه متصدیان فروشگاه این است که به شعب بانکی خود مراجعه کنند و تقاضای کارت بانکی دهند چرا که کارت بانکی در کمتر از یک هفته صادر می‌شود و این در حالی است که مهلت توزیع سبد کالا دو هفته است، لذا مردم نباید در این مورد نگرانی داشته باشند.

 یکی دیگر از مشکلات موجود در این خصوص این است که برخی از مراجعه‌کنندگان از سامانه‌های ارتباطی و اطلاعاتی وزارت صنعت برای دریافت یا عدم دریافت خود از سبد کالا مطلع نشده‌اند و بدون کسب اطلاع به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و وقتی در فروشگاه با پیغام اینکه سبد مشمول حال آنها نمی‌شود، اعتراضاتی را اعلام می‌کنند، لذا توصیه متصدیان فروشگاه این است که قبل از مراجعه به فروشگاه مطمئن شوند که مشمول دریافت سبد کالا هستند.

حضور ماموران نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در محل فروشگاههای توزیع سبد کالا نیز قابل توجه تقدیر است./فارس

اخبار مرتبط

آغاز عرضه مرغ دولتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

سبد کالا ربطی به یارانه نقدی ندارد/ فرد فوت شده، خارج از صف بوده

زمان توزیع سبد کالا تا پایان سال تمدید شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha