تک‌تیرندازان مقاومت فلسطین وحشت در جان ارتش صهیونیستی انداختند

تک‌تیرندازان مقاومت فلسطین+عکس

 گروه‌های مقاومت فلسطینی در واحدهای نظامی خود به شکلی اساسی بر یگان‌های «قناصه» یا همان «تک تیراندازان» تکیه می‌کنند و بر مدرنیزه کردن سلاح‌های در اختیار افراد این واحدها تاکید بسیار داشته و همواره تلاش می‌کنند که بهترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها از این دست را در اختیار اعضای این واحدها قرار دهند.

گروه‌های نظامی مقاومت فلسطینی همچنین در انتخاب افراد این واحدها از میان هزاران رزمنده داوطلب دست و وسواس بسیاری به خرج می‌دهند، از جمله اینکه میزان صبر و تحمل و استقامت و سرعت عمل و نحوه برخورد و واکنش آنها در شرایط حساس و فوق العاده میدانی را آزمایش می‌کنند.

پس از آن، این افراد تحت آموزش‌ها و تمرین‌های نظامی ویژه‌ای قرار می‌گیرند که منطبق و هماهنگ با ماهیت کاری آنها باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی خطر این واحدهای نظامی را به خوبی درک می‌کند، به همین دلیل همواره در صدد ابداع و ارائه راه‌ها و ابزارهایی ویژه برای مقابله با این واحدها است.

در این ارتباط ارتش رژیم صهیونیستی در این اواخر بر احداث تونل‌هایی زیر زمینی تکیه کرده است که از داخل برج‌های کنترل و مراقبت نظامی تا مناطق امن در داخل بوته‌زارها و جنگل‌ها امتداد می‌یابد تا به این طریق از تیررس تک تیراندازان مقاومت فلسطینی در امان بمانند، به ویژه آنکه برای ارتش رژیم صهیونیستی ثابت شده که واحدهای تک‌تیرانداز مقاومت فلسطینی به تجهیزات نظامی مجهز هستند که می‌توانند، هدف را از 3 کیلومتری نشانه بگیرند.

تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید، تصاویری از آموزش‌ها و تمرین‌های ویژه واحد قناصه «گردان‌های القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha