قیمت سکه و ارز
۱۴۰۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۷

بمباران پایگاه‌های آمریکا توسط جنگنده‌های ارتش ایران

جنگنده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پایگاه‌های آمریکا را بمباران کردند.

بمباران پایگاه‌های آمریکا توسط جنگنده‌های ارتش ایران

به گزارش سراج24؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره4 خود اعلام کرد: دقایقی پیش تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پایگاه‌های آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس و اقلیم کردستان عراق را طی چند مرحله عملیات با موفقیت بمباران کردند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرده است: همه مراکز نظامی دشمن در منطقه در دسترس جنگنده‌های نیروی هوایی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۷
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••