اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۴:۰۹
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۱۰
اذان مغرب ۱۹:۰۰:۴۹
طلوع آفتاب ۰۵:۲۴:۵۴
غروب آفتاب ۱۸:۴۱:۵۸
نیمه شب ۲۳:۱۸:۳۳
قیمت سکه و ارز
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۴

اعلام انزجار مردم تهران از رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین / سردار فدوی: تا محو کامل اسرائیل، فلسطین مسئله اصلی اسلام خواهد بود +ویدئو و تصاویر

در پی حملات وحشیانیه و تجاوز نظامی اخیر رژیم کودک کش اسرائیل به نوار غزه، تجمع اعتراضی و ضد صهیونیستی نسبت به جنایات این رژیم سفاک عصر امروز 18 مردادماه  با حضور پر شور مردم عاشورایی تهران در میدان فلسطین برگزار شد.

اعلام انزجار مردم تهران از رژیم  صهیونیستی در میدان فلسطین / سردار فدوی:  تا محو کامل اسرائیل، فلسطین مسئله اصلی اسلام خواهد بود +ویدئو و تصاویر

به گزارش سراج24؛ تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران با شعاری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود»، عصر امروز سه شنبه 18 مردادماه 1401 با حضور برخی چهره های سیاسی کشور و خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران و همچنین سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در میدان فلسطین برگزار شد.

این مراسم راس ساعت 17:30 دقیقه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم به صورت رسمی آغاز شد و از آن نیز سرود پر افتخار ملی کشورمان با همخوانی مردم، در میدان فلسطین اجرا شد.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی همچون « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل» و « هیهات من الذله» انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

74382f33-6488-4e0e-becb-fbb477a8776f_1g6j.jpeg

*گروه شمیم یاس قطعه‌ای را با محوریت پاسداشت فلسطین در این مراسم اجرا کردند.

*هدف راهبردی نبرد با اسرائیل، زوال و نابودی رژیم اشغالگر و توقف جنایت آنها علیه ملت فلسطین از نهر تا بحر است

در ادامه برنامه، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران به عنوان یکی از مهمانان ویژه این تجمع به ایراد سخن سخن پرداخت.

وی اظهار کرد: در ابتدا به ملت و رهبران کشور بزرگ ایران که همواره به خوبی حامی و پشتیبان برادران مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند سلام و درود می‌فرستم.

نماینده جنبش حماس در تهران افزود: سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مفهوم مقدس اسلام را بیان کردند. مفهوم وحدت و یکپارچگی بین مجاهدان مقاومت در فلسطین و ایرانیان است. ایشان در بیانات خود فرمودند سال‌ها قبل فلسطینی‌ها با سنگ مبارزه می‌کردند و امروز به موشک‌های نقطه زن مجهز هستند و این یعنی پیشرفت‌.

خالد قدومی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند ما معتقد هستیم قدس و فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد و در مسجد الاقصی نماز صبر و نماز شکر خواهند خواند. ایشان فرمودند: حماس در قلب حرکت فلسطین قرار دارد و فلسطین در قلب حرکت دنیای اسلام قرار گرفته است.

قدومی ضمن تسلیت و تبریک شهادت تعدادی از اعضای گروهان‌های قدس به ملت فلسطین تصریح کرد: حقیقت این است که ما در یکی از مراحل نبرد با دشمن فلسطین هستیم و اعلام می‌کنیم خون ما، راه و مقدسات ما در فلسطین یکی است و هیچکس نمی‌توان میان ما تفرقه بیاندازد.

وی افزود: ما بر سر جهاد و برادری با یکدیگر عهد بسته‌ایم و راه قدس مسیر ما است و ما سرنوشت مشترک داریم و با شهدا و اما خود عهد بستیم این راه را ادامه دهیم و سلاح خود را زمین نگذاریم و در رویارویی با رژیم صهیونیستی و حملات اخیر آن در روز جمعه را باید مورد تاکید قرار دهیم. اول اینکه مسئولیت این تجاوز متوجه رژیم صهیونیستی است زیرا این رژیم با ترور فرمانده مقاومت آغازگر این جنگ بود.

نماینده جنبش حماس در تهران کرد: دشمن صهیونیستی با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین المللی و حقوق بشری است. تاکید می‌کنم خون فلسطینی یکی است و این ملت هرگز تجزیه نخواهد شد.

قدومی اضافه کرد: همان گونه که در ابتدا گفتم نبرد ما با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و هدف راهبردی این نبرد زوال و نابودی رژیم اشغالگر و توقف جنایت آنها علیه ملت فلسطین از نهر تا بحر است. در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته فلسطینی‌ها در ۲۰ نقطه مستقیماً با رژیم صهیونیستی وارد حمله و درگیری شدند و این به معنای یک جنگ تمام عیار با مجاهدت فلسطینی‌ها و توان نیروهای مقاومت است.

وی گفت: سه تن از دلاوران مقاومت به شهادت رسیدند و اینها همگی از برکات نبرد سال گذشته سیف القدس است که چهره مقاومت فلسطین را ترسیم کرد و امروز می‌بینیم مقاومت در کمین رژیم صهیونیستی نشسته و خواب را از چشمان آنها ربوده تا آنها از این سرزمین بیرون رانده شوند و به رغم تمام این فداکاری‌ها و جان فشانی ها، دشمن صهیونیستی هرگز قادر نخواهد بود عزم و اراده فلسطینی‌ها را تضعیف کند و هیبت آن را در هم شکنند. آنها در نهایت از فلسطین بیرون رانده خواهند شد.

قدومی در پایان تاکید کرد: آنهایی که جان خود را در راه دفاع از فلسطین فدا کردند قیام و انقلاب حسین را حفظ کردند. ما ملت امام حسین (ع) هستیم. سلام بر روح پر فتوح حاج قاسم سلیمانی که به این شعار تاکید کردند. ما ملت پیروز و ملت حسین (ع) هستیم.

*گروه سرود ری‌نوا سرود سه زبانه در حمایت از مقاومت قدس شریف و محکوم کردم کودک کشی رژیم صهیونیستی اجرا کردند.

همچنین در این مراسم امیر عباسی، مداح اهل بیت نیز به ذکر مصیبت امام حسین (ع) پرداخت.

در ادامه نیز بیانیه تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران توسط آقای محمودی قرائت شد.

متن کامل آن بدین شرح است:
«بیانیه پایانی تظاهرات ضد صهیونیستی مردم شریف ، مؤمن و انقلابی تهران در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم سال ۱۴۴۴ درآستانه تاسوعا و عاشورای حسینی  باردیگر حقیقت جنگ حق و باطل را در یک میدان واقعی و در سرزمینی  اشغال شده توسط یزیدیان زمان ، فراروی حق طلبان و ظلم ستیزان جهان قرار داد  و در صحنه جنگ ۳ روزه رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی علیه مقاومت اسلامی فلسطین که با بمباران و حملات وحشیانه به غزه و ترور ۳  فرمانده عالیقدر جهاد اسلامی با شهادت مظلومانه ۴۴ تن از مردم فلسطین از جمله ۱۵ کودک و نیز مجروحیت ۳۶۰ فلسطینی انجامید ، درس های بزرگی برای جبهه حق و باطل به ویژه صهیونیسم خونخوار و نژادپرست در پی داشت .

بی شک مقاومت ده ها ساله فلسطین قهرمان برابر غاصبان قدس شریف که امروز در سایه وحدت و اتحاد گروه های مبارز فلسطینی بالنده تر و مقتدرتر از هر دوره تاریخی برابر رژیم سفاک و اشغالگرصهیونیستی صف‌آرایی کرده است و در جنگ اخیر با شلیک بیش از ۱۰۰۰ موشک ، صهیونیست ها را ذلیلانه و ملتمسانه به گدایی آتش‌بس در چارچوب شروط جهاد اسلامی وادار ساخت ، نشان می دهد دوران بزن و در رو برای صهیونیست ها و حامیان آن پایان یافته است و ارتقای ظرفیت های مقاومت فلسطین و دستیابی آن به قدرت بازدارندگی ، معادلات را تغییر و در فصل جدید مبارزه ؛  فلسطینی های غیور و شجاع ، کوچک ترین ضربه و حمله از سوی رژیم صهیونیستی را با بزرگترین واکنش ها و پاسخ های کوبنده و پشیمان کننده همراه خواهند ساخت.
 امت اسلامی باور دارد فرجام این نبرد سرنوشت ساز با پیروزی خون بر شمشیر نوشته شده است و رسوای تراژدی غم انگیز ظلم و اشغالگری به مانند عاشورای ۶۱ هجری ، یزیدیان زمانه و شمر امروز جهان اسرائیل غاصب و حامیان منفور آن خواهند بود.
مردم قهرمان و عاشورای تهران به عنوان قطره ای از اقیانوس بیکرانه ملت عظیم‌الشأن و ضدصهیونیستی ایران ، با اقتدا به سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین و علمدار عاشورا قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس ( علیهم السلام ) ضمن محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و ترور فرماندهان عالیقدر و شجاع جهاد اسلامی فلسطین اعلام می دارند :

۱/  از مجامع و سازمان های بین المللی مدعی صیانت از حقوق بشر که با سکوت و بی عملی نسبت به مسئولیت های خطیر خود در قبال جنایات ددمشانه رژیم صهیونیستی ، موجب تداوم اشغالگری و تجاوزگری های صهیونیست ها به سرزمین و ملت مظلوم فلسطین شده‌اند می خواهیم با شکستن قفل سکوت ؛ شجاعانه به وظایف انسانی سنگین خود اندیشیده و با محکومیت وحشی گری های این رژیم کودک کش ،  محاکمه و مجازات عاملان و مسببین جنگ ، خونریزی و اشغالگری علیه مردم فلسطین ، به عنوان حق مسلم و مطالبه جهانی را  قاطعانه در دستور کار خود قرار دهند.

۲/  وحدت و یکپارچگی گروه های مبارز فلسطینی برابر رژیم سست تر از عنکبوت ، امروز به واقعیتی مسلم و انکار ناپذیر تبدیل شده است و "حماس" و "جهاد اسلامی"  لشکری واحد و خط مقدم جبهۀ ضد صهیونیستی فلسطین محسوب شده و راهبرد صهیونیست ها برای ایجاد نفاق و شکاف بین این دو بال قدرتمند مقاومت اسلامی فلسطین همچنان ابتر و تنها آرزویی سوخته و برباد رفته است.

۳/ جنگ اخیر ، صحنه تحمیل ارادۀ مقدس جهاد اسلامی به دشمن صهیونیستی بوده و از این پس صهیونیست ها باید پاسخی برای این سوال بیاندیشند که ؛
" در صورت توسعۀ واکنش مقاومت اسلامی فلسطین به تجاوزات و جنایتگری های آیندۀ صهیونیست ها و در مقابل عملیات همزمان ضد صهیونیستی غزه ، کرانه باختری و پایگاه های داخلی مقاومت در متن سرزمین های اشغالی برای پاسخگویی و انتقام چه سرنوشتی را برای آنان رقم می زند؟ "

۴/ ایران و ایرانی ، همراه و همصدا با امت اسلامی در جغرافیای عالم ، همچنان آرمان جاودانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)  در آزادی قدس شریف و راهبرد حکیمانۀ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای    ( مدظله العالی ) مبنی بر حمایت همه جانبه و علنی از مردم مظلوم فلسطین را بر اساس آموزه های قرآن و عترت ، رسالت دینی ، انقلابی و ملی خود دانسته و در این راه مقدس ، از هیچ گونه تلاش و مجاهدتی دریغ نخواهد ورزید.
   درود و صلوات خداوند بر شهیدان سرافراز مقاومت اسلامی فلسطین به ویژه "شهید قدس" سردار دل ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان شهید اخیر جهاد اسلامی شهیدان " خالد منصور " و " تیسیر جعبری"  و " رافت الزاملی "   فرماندهان شجاع مناطق جنوبی و شمالی و موشکی گردان های قدس 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 
۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱»

*تا محو کامل اسرائیل فلسطین مسئله اصلی اسلام خواهد بود

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان بخش این تجمع با سخنانی در تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران وعده خداوند را با قیام عاشورایی امام حسین محقق شده دانست و گفت: خداوند آیت بشارت را داد که روزی همه مردم دنیا طعم حکومت اسلامی اسلامی خواهند چشید آیا طلیعه آن را احساس نمی‌کنید؟ از آغاز نهضت اسلامی در سال ۴۲ و حمایت از قدس شریف تا کنون جبهه حق انقلاب اسلامی رو به جلو است و خداوند پیروزی جبهه حق را تضمین کرده است.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق برای جبهه باطل شرط تعیین می‌کند و آنها شکست چند باره را تجربه کردند و خداوند حسابگری جبهه باطل را از آنها گرفته است و توان تاب در برابر جبهه اسلامی نداشتند و شکست خوردند و شروط آنها را پذیرفتند. وعده خدا حق است وقتی جز حزب الله باشی پیروز میدان خواهی بود.

سردار فدوی تصریح کرد: آیه صریح قرآن است که دستور توانمند شدن را به ما داده است بر روی سینه پاسداران حک شده است و دلدادگان انقلاب اسلامی می‌دانند روند دائمی توانمندی‌های انقلاب اسلامی امری دائمی است و شهید بزرگوار سلیمانی دست فلسطینیان را پُر کرد و استطاعت ما دائم بالا می‌رود و این تکلیف ماست و باور داریم نتایج را خدا برای جبهه حق به وجود می‌آورد و ما باید تکالیف خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تعجب است چطور کشورهایی که خداوند حسابگری را از آنها گرفته است چطور همچنان جبهه باطل را دنبال می‌کنند؟ کشورهای اسلامی که پیرو باطل هستند رو به نابودی هستند و این در حالی است که جبهه سوم انقلاب اسلامی تشکیل شده است. باید همه به خیل جبهه حق بپیوند و خداوند راه توبه را برای راه نجات باز گذاشته است و آنها نباید به کودک کُشان بپیوندند و از آنها جدا شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آیا واضح نیست که خداوند در قرآن فرموده که همواره حزب خدا پیروز است و نه حزب شیطان و آن کشورهای کودک کُش مجبورند از ترس در کشور خود در حصار باشند تا زنده بمانند. مبادا روزی برسد که توانمندی سپاه نمایش داده شود و قبل از آنکه متوجه این توانمندی شوند، نابود شده‌اند. فراموش نکردیم همه توانمدی‌های جبهه باطل بسیج شد و در برابر مقاومت مردم یمن شکست خوردند و پول‌های ملت‌ها صرف جنگ شد و باید مطالبه‌گری کنند و مانع جنگ افروزی شوند.

فدوی در بخشی از سخنانش گفت: رسانه‌های دنیا اسلام مواظب باشند که روال شیطانی رواج داده نشود. مسلماً شهدای فلسطین قوی تر از زمان حیاتشان هستند همچنان که این قاعده را خداوند برای شهدا قرار داده است و هیهات که بتوانند این را بفهمند. شهدای روزهای اخیر فلسطین قوی هستند و غوغا خواهد کرد. تا محو کامل اسرائیل فلسطین مسئله اصلی اسلام خواهد بود و سلام بر امام خمینی(ره) که در روز اول نهضت این مطلب را گفت و امام خامنه‌ای که این مطلب را عنوان کرد و سلام و صلوات بر همه رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی که این روند را تا محو کامل اسرائیل ادامه خواهند داد و صهیونیست هیچ وقت ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همینطور که دیدیم کرانه باختری مثل غزه به پا خواسته است تا کمی از قدرت انقلاب اسلامی را در خانه صهیونیست‌ها به رخ آنها بکشد تا سقوط آنها را شاهد باشیم.

a728dc31-5cd0-46af-a2df-6618e111d52f_brsx.jpeg

در پایان این مراسم نیز، شرکت کنندگان با قرائت دعای فرج برای ظهور امام عصر دعا کردند.

8af74f2a-87ac-4f39-ab64-0df6dd21a38f_6ayw.jpeg

بر اساس این گزارش؛ در پی حملات وحشیانیه و تجاوز نظامی اخیر رژیم کودک کش اسرائیل به نوار غزه، شمار شهدای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه اخیرا از سوی وزارت بهداشت فلسطین در اطلاعیه ای قریب به 45 نفر اعلام شد.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در اطلاعیه ای خود آورده است که بیش از 300 نفر در این حملات زخمی شده اند.

 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••