اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۵:۴۲
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۲۳
اذان مغرب ۱۸:۵۹:۵۶
طلوع آفتاب ۰۵:۲۶:۰۹
غروب آفتاب ۱۸:۴۱:۰۸
نیمه شب ۲۳:۱۸:۵۵
قیمت سکه و ارز
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۵

دستگاه‌های اجرایی در قبال تعهدات خود به افراد محروم پایبند باشند

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تمامی دستگاههای اجرایی نسبت به تعهدات خود در قبال افراد محروم و ضعیف جامعه به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش هرگونه آسیب های اجتماعی پایبند باشند.

دستگاه‌های اجرایی در قبال تعهدات خود به افراد محروم پایبند باشند

به گزارش سراج24؛ حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعهدات خود در قبال افراد محروم و ضعیف جامعه به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش هرگونه آسیب‌های اجتماعی پایبند باشند.

وی با بیان اینکه ۶۳۶ مراکز مختلف بهزیستی در استان اردبیل فعال هستند که ۱۹ عنوان از خدمات این سازمان را برای بهبود وضعیت مددجویان ارائه می‌دهند، افزود: با توجه به تعدد وظایف و امورات محوله در تشکیلات سازمان بهزیستی لازم است در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به برخی از خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه بهزیستی استان اشاره کرد و بیان کرد: تأمین جهیزیه برای افراد تحت پوشش، افزایش سقف دریافت مستمری مددجویان در سال جاری، پرداخت حق پرستاری به بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان، پرداخت یارانه‌های حمایتی، تنها بخش از خدماتی هستند که به ولی نعمتان سازمان به انحای مختلف و در طول سال ارائه می‌شود.

رضایی ادامه داد: آموزش مهارت‌های زندگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حمایت از زنان سرپرست خانوار، حمایت از معلولان از جهت معیشتی، رفاهی، آموزشی و توانبخشی، اشتغال و توانمندسازی مددجویان از دیگر خدمات گسترده بهزیستی است.

وی با اشاره و لزوم توجه و حمایت جدی از اقشار آسیب دیده بویژه افراد جمعیت هدف گفت: جمعیت هدف سازمان از دو بخش عام شامل؛ آحاد جامعه و خاص اعم از افراد دارای معلولیت، زنان بد سرپرست و کودکان بی سرپرست، سالمندان را شامل می‌شود که در این زمینه خدمات بسیار متنوع، گسترده و مستمری به این عزیزان ارائه می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••