اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۴:۲۸:۵۶
اذان ظهر ۱۲:۰۹:۵۹
اذان مغرب ۱۸:۴۱:۵۵
طلوع آفتاب ۰۵:۵۴:۴۷
غروب آفتاب ۱۸:۲۳:۴۵
نیمه شب ۲۳:۲۶:۵۰
قیمت سکه و ارز
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰

رسانه‌ها مطالبات مردمی را در دستور کار قرار دهند

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین گفت: رسانه با جسارت و تخصصی که دارد، می‌تواند مطالبات مردمی را به تصویر بکشد و برای آن راه حل نیز ارائه دهد.

رسانه‌ها مطالبات مردمی را در دستور کار قرار دهند

به گزارش سراج24، سعید انبارلویی با حضور در حوزه هنری قزوین با محمدرضا امامقلی مدیرکل حوزه هنری دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به نقش رسانه ملی در انتخابات ۲۸ خردادماه پرداخت و گفت: عملکرد صدا و سیمای مرکز قزوین در آگاه سازی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی نسبت با دوره‌های گذشته متفاوت بوده است. در این تفاوت‌ها می‌توان به نوع اجرای برنامه‌های ویژه انتخابات در قالب محتوا و دعوت از جریان‌های مختلف سیاسی برای حضور در قاب سیما اشاره کرد.

وی به نقش حوزه هنری قزوین در ساخت تولیدات رسانه ایی اشاره کرد و گفت: حوزه هنری قزوین ظرفیت بالایی در تولید محصولات رسانه ایی دارد و صدا وسیمای مرکز قزوین فصل مشترک‌های بسیاری را ما بین این دو مجموعه می بیند، لذا می‌توان از فصل مشترک‌ها موجود در مسیر خدمتگذاری به مردم بکارگیری کرد.

محمدرضا امامقلی نیز در این دیدار به نظام مسائل استان و اهمیت توجه به آن اشاره کرد و گفت: نظام مسائل استان قزوین از جمله موضوعات مهمی است که می‌بایست نسبت به آن اقداماتی رسانه ایی صورت گیرد. در واقع رسانه با جسارت و تخصصی که دارد، می‌تواند مطالبات مردمی را به تصویر بکشد و برای آن راه حل نیز ارائه دهد.

وی ادامه داد: تولید مستند و کلیپ‌های مردمی یکی از قالب‌های اجرایی است که می‌توان با بهره گیری از آن، نظام مسائل استان را دنبال کرده و راهکارهای سازنده ایی برای آن ترسیم کرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین اظهار کرد: مشخصاً از مهم‌ترین سیاست‌های ما آگاه سازی جامعه در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم با بکاری گیری از هنر و رسانه است. ما این سیاست‌ها را یک رسالت جدی برای خود می‌دانیم و آن را دنبال خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••