با قهر کردن با صندوق‌ها گره‌ای باز نمی‌شود / رئیسی یک مدیر میدانی است


  به  گزارش سراج24، جعفر قادری در مراسم افتتاح ستاد مرکزی ‌انتخاباتی آیت‌الله ابراهیم رئیسی با تشکر از کسانی که در ستادها در تلاش هستند که زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند، اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی فضا و بستر برگزاری تجمعات انتخاباتی فراهم نیست
.

 

  وی با بیان اینکه دست‌هایی نیز در کار است که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند، گفت: برخی القا می‌کنند مگر قرار است چه اتفاقی بیفتد و مشکلات را بزرگ می‌کنند و می‌گویند با انتخابات در زندگی مردم تفاوتی ایجاد نمی‌شود.

 

 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: درست است که مردم تحت تاثیر سوءمدیریت‌ها و کرونا شرایط خوبی ندارند اما با قهر کردن با صندوق‌ها گره‌ای باز نمی‌شود، اگر می‌خواهیم فشار تحریم‌ها کم شود باید مسئولان اجرایی توانمند انتخاب کنیم، خودمان باید مشارکت کنیم.

 

 قادری با بیان اینکه انتخابات با هر نسبتی برگزار می‌شود، بیان کرد: درصد مشارکت ما به کم شدن فشارهای خارجی کمک می‌کند و رئیس جمهور هم با صلابت بیشتری کار خود را شروع می‌کند.

 

 وی با اشاره به اصلح بودن آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: قبل از رئیسی چه اتفاقی در قوه قضائیه افتاده بود و عملا قوه‌ای که نمی‌توانست در داخل خود پالایش داشته باشد در برخورد با عناصر خارج از قوه کمیتش لنگ بود اما آیت‌الله رئیسی از اول اعلام کرد که خط قرمزی برای مقابله با فساد ندارد، نه تنها اتوبوسی نیرو وارد نکرد بلکه نگاه‌های حاکم بر قوه قضائیه را تغییر داد و فضا را بر متخلفین ناامن کرد.

 

 نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه رئیسی در برخورد با تخلفات شفاف بود و اینکه از داخل قوه باشد ابایی نداشت، تصریح کرد: در مدت ریاست رئیسی به قوه قضائیه نگاه به قوانین تغییر کرد، یعنی اگر بخواهیم مشکل را حل کنیم با همین خلاهای قانونی می‌شود کار کرد.

 

 قادری با بیان اینکه رئیسی یک مدیر میدانی است، نگاهش نگاه مسئول از پشت شیشه ضد گلوله اتومبیل با سرعت 90 کیلومتر نیست، خاطرنشان کرد: این تمسخر شعور مردم است که از پشت شیشه ماشین مردم را ببینند و دیگران را متهم به دیوارکشی کنند، برد و شعاع تصمیمات چنین مدیری از در اتاقش بیشتر نمی‌رود.

 

 وی با بیان اینکه نگاه رئیسی شبیه شهید سلیمانی است این نگاه در خط مقدم حضور دارد، گفت: آیت‌الله رئیسی در حوادث غیر مترقبه بیش از هر مسئولی حضور دارد و نشان داد که برای حل مشکلات مردم باید در صحنه بود، تصمیمات در استان‌ها نافذتر از تصمیم پشت میز است.

 

 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیسی نشان داد مرد اخلاق است چراکه می‌توانست خیلی از اطلاعات را در مناظرات بیان کند اما از مدار اخلاق خارج نشد و خودش را از نظام و انقلاب می‌داند مثل برخی نیست هر جا لازم شد از چهارچوب نظام خارج شود.

 

 قادری اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی نشان داد با همین وضعیت رکود هم می‌توان واحدهای تولیدی را فعال کرد و اگر در قوه مجریه قرار بگیرد می‌تواند خیلی از بودجه‌ها و تسهیلات را به سمت واحدهای تولیدی سوق دهد، می‌تواند مشکل اشتغال و عدم سهولت فضای کسب و کار را حل کند.

 

 وی با اشاره به رتبه جهانی ایران در فضای کسب و کار گفت: با این مشکلات سرمایه‌های داخلی به خارج‌ می‌روند و خارجی‌ها هم جذب نمی‌شود و اگر مدیر مشرف به حوزه کاریش باشد امروز نباید در صف مرغ و تخم مرغ و روغن معطل باشیم.

 

 نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه آرامش و امنیت صرفا فقط امنیت از داعش نیست، افزود: گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی بیشترین ناامنی را دارد به جای اینکه وقت مردم صرف کارهای بهتر شود صرف صف مرغ می‌شود اینها به سخره گرفتن شعور مردم است.

 

 قادری با بیان اینکه مدیر باید نسبت به تمام مسائل پاسخگو باشد و نگاه جناحی آن را از کل کشور بازندارد، بیان کرد: نه اینکه رئیس جمهور بگوید من صبح جمعه از قیمت بنزین مطلع شدم. نگاه دنیا امروز به ماست اگر بتوانیم مشکلات داخلی را حل کنیم می‌توانیم الگو باشیم.

 

 وی تصریح کرد: کشوری که در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد نمی‌تواند مشکلات اولیه را حل کند دلیلش این است که ما تمام تخم مرغ‌ها را در سبد غربی‌ها گذاشتیم این به نگاه و استراتژی مدیران بستگی دارد.

 

 نماینده مردم شیراز و زرقان با اشاره به اهم مسائلی که در کشور نادیده گرفته شده است، گفت: ظرفیت ارتباط با بلوک شرق و کشورهای همسایه، استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، بالفعل شدن ظرفیت‌های معدنی و گردشگری نادیده گرفته شده و امروز نیاز به مدیرانی داریم که دست مدیران استانی را باز نگه دارند.

 

 قادری با بیان اینکه نقدینگی و سرمایه‌ها که می‌تواند در پروژه‌های داخلی شرکت کند چرا باید در بورس و ارز و سکه باشد، افزود: آیا نمی‌توان مسیری را تعریف کرد که منافع شخصی در راستای منافع جمعی باشد؟ رئیس جمهور به جای متلک‌پرانی از این ظرفیت‌ها استفاده کند با مشارکت مردم و توانمندی نهادهای مثل ستاد اجرایی فرمان امام راه‌های جدید باز می‌شود.

 

 وی با بیان اینکه هر جا به توانمندی‌های داخلی اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم، گفت: امروز به مدیرانی که پای کار باشند، جهادی کار کنند، به مردم توجه‌کنند، به تخصص اقتصادی و متخصصان باور داشته باشند، نیاز داریم. هیچ کس در دولت امروز مسئولیت ارز 4200 را قبول نمی‌کند مگر اقایان در ریاست بانک مرکزی نبودند؟

 

 نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف طرح و برنامه وجود دارد اما مدیری می‌خواهد که به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردم باور داشته باشد، افزود: رئیسی به هیچ جناحی تعلق ندارد و امیدواریم نتیجه انتخابات حضوری باشکوه به همراه انتخاب اصلح باشد.

اخبار مرتبط

نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران

رای وفاداری اقلیت‌های دینی برای سربلندی وطن/هر رای ما پاسخی بر دشمن

پیش‌ ثبت‌نام ۳۵۶ نفر برای انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد

0 نظر

ارسال نظر

capcha