اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۵:۴۲
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۲۳
اذان مغرب ۱۸:۵۹:۵۶
طلوع آفتاب ۰۵:۲۶:۰۹
غروب آفتاب ۱۸:۴۱:۰۸
نیمه شب ۲۳:۱۸:۵۵
قیمت سکه و ارز
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۳:۲۰

هنرمندان جایگاه والا شهید سلیمانی را تشریح کنند

مسئول قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (ع) خراسان شمالی گفت: هر زمان هنر به خدمت اجتماع آمد توانست بصیرت افزایی و روشنگری کند و اکنون نیاز است هنرمندان جایگاه شهید سلیمانی را تشریح کنند.

هنرمندان جایگاه والا شهید سلیمانی را تشریح کنند

به گزارش سراج24، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد افشین فر عصر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حوزه هنری خراسان شمالی که در امامزاده سید عباس بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: هدف ایجاد حوزه هنری برداشتن باری از روی دوش انقلاب اسلامی بود تا از طریق پرورش اهالی هنر، هنرپیشه را تبدیل به هنرمند کند.

مسئول قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (ع) خراسان شمالی ادامه داد: عده‌ای کار هنر را یاد دارند اما شأن استفاده از آن را نمی‌دانند زیرا هنرمند ریشه در کلمه توحید و کشف حقیقت عالم دارد.

وی با تاکید بر اینکه خروجی هنرمند باید عمل صالح باشد، افزود: هنرمند باید با تراوش ایمان، آثار خود را خلق کند لذا لازم است بداند اثر خلق شده چه کارایی دارد.

حجت الاسلام افشین فر با اشاره به فعالیت حوزه هنری خراسان شمالی در حوزه‌های اقتصاد و معیشت، جمعیت و عفاف و حجاب گفت: یکی از داشته‌های خراسان شمالی سرمایه ۳ هزار شهید است که به این امر توجه زیادی نشده بود اما حوزه هنری توانست این بخش را تا حدود قابل توجهی به پیش ببرد.

مسئول قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر خراسان شمالی تصریح کرد: هر جایی که هنر به خدمت اجتماع آمد توانست بصیرت افزایی و روشنگری کند و اکنون نیز نیاز است هنرمندان جایگاه والا شهید سلیمانی در قلب‌های مردم را تشریح کنند.

وی با اشاره به فعالیت دشمن در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی گفت: مسئولیتی که قائل به حجاب و عفاف نیست خروجی فعالیتش نیز مناسب نخواهد بود.

حجت الاسلام افشین فر بیان داشت: فعالیت هنری در حوزه انقلاب اسلامی سخت است زیرا نیاز به تعریف مفاهیم جدید دارد.

وی در انتها از حوزه هنری خراسان شمالی خواست تا جبهه فرهنگی بانوان را رونق دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••