شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیازمند نوآوری است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیازمند نوآوری است

به گزارش سراج24، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه شیوه‌های سنتی در اجرای برنامه‌های مختلف این شورا در شرایط کنونی جامعه چندان پاسخگو نیست، افزود: بر همین اساس این برنامه‌های ملی، مذهبی و تبلیغی باید نوآورانه، ابداعی و اختراعی باشد.

وی اظهار داشت: پیچیدگی‌های فضای مجازی در شرایط کنونی جهان و بهره مندی آحاد مردم از این فضا لزوم بهره مندی درست و منطقی از این پدیده را اجتناب ناپذیر می‌کند که البته با وجود اینکه فضای مجازی دارای تهدیدات خاص خود است اما می‌توان از این ابزار ارتباطی به بهترین شکل ممکن بهره برداری و آن را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید اثرگذار باشد، ادامه داد: در جامعه کنونی آثار تبلیغات بسیار وسیع بوده و مردم پیش از آنکه اخبار مختلف را از رسانه‌های رسمی دریافت کنند، در کمترین زمان ممکن از فضای مجازی آگاه می‌شوند که اگر در چنین فضایی اثرگذاری‌های لازم وجود نداشته باشد، بسیاری از فعالیت‌ها عقیم می‌ماند.

وی تعامل با دستگاه‌های مختلف اجرایی و سازمان‌ها و نهادهای مختلف را از جمله رسالت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان و اظهار کرد: چنانکه از نام این شورا مشخص است باید به عنوان نهادی هماهنگ کننده عمل کند و این هماهنگی جز با تعامل تنگاتنگ با دستگاه‌های مختلف میسر نخواهد شد.

حجت الاسلام آل هاشم توجه به خرد جمعی را از الزامات مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اجرای درست و دقیق برنامه‌های محوله بیان کرد و گفت: با فعال سازی کمیته‌های مختلف این شورا می‌توان با نتیجه گیری های کلان نسبت به اجرای برنامه طبق خرد جمعی اقدام کرد.

اخبار مرتبط

فرصت ماه مبارک رمضان برای خودسازی و بصیرت‌افزایی استفاده شود

توبه معنایش این نیست که فقط بگوییم استغفرالله

تقوا درهای بسته را باز و به کارهای علمی برکت می دهد

0 نظر

ارسال نظر

capcha