اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۴:۲۸:۵۶
اذان ظهر ۱۲:۰۹:۵۹
اذان مغرب ۱۸:۴۱:۵۵
طلوع آفتاب ۰۵:۵۴:۴۷
غروب آفتاب ۱۸:۲۳:۴۵
نیمه شب ۲۳:۲۶:۵۰
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۵
مدیر حوزه‌های علمیه:

همت جهادی طلاب در عرصه مقابله با کرونا تداوم یابد

مدیر حوزه‌های علمیه ضمن قدردانی از حضور و مشارکت بسیار خوب و همت والای طلاب و روحانیون در عرصه مقابله با کرونا گفت: همت جهادی طلاب و روحانیون در این عرصه باید تداوم پیدا کند.

همت جهادی طلاب در عرصه مقابله با کرونا تداوم یابد

به گزارش سراج24، آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز در گردهمایی هفتگی آنلاین طلاب و روحانیون یزد که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: طلاب و روحانیون در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی در کنار مردم، کادر درمان، بیماران و خانواده‌های آنها بودند و شرایط روانی بسیار خوبی نسبت به روزهای اول شیوع کرونا در استان ایجاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون باید در همه شرایط گره‌گشای مشکلات مردم باشند، افزود: روحانیون استان یزد با همت جهادی خود این رسالت خطیر را به ویژه در عرصه‌های فرهنگی به خوبی اجرا کرده اند.

اعرافی تصریح کرد: مروری بر تاریخ نشان می دهد که روحانیون همواره در کنار مردم قرار داشته اند و به عنوان افراد دلسوز، علاوه بر اینکه بنیان‌های دینی و اخلاقی و اعتقادی مردم را تقویت کرده‌اند، تلاش‌های جدی و اثرگذاری در مسیر رفع مشکلات و نیازهای فرهنگی جامعه ایفا کرده اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: امروز نیز طلاب و روحانیون با همت جهادی به میدان آمده‌اند و با تلاش و جدیت در عرصه مقابله با کرونا از هیچ کوششی دریغ نداشته اند اما با توجه به شرایط موجود، این همت جهادی باید تا زمان ریشه کنی کرونا تداوم پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت اصلی روحانیون در ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام بیان کرد: روحانیون باید در این مسیر، مطالب و مسائلی را در منابر و سخنرانی‌های خود مطرح کنند که همراه با استدلال باشد و بتواند پاسخ جامع و دقیقی برای شبهات جوانان باشد.

اعرافی با بیان اینکه دشمنان در صدد شبهه افکنی در دین هستند، عنوان کرد: باید به این شبهات به شکل دقیقی و مستدل پاسخ داده شود تا اغواگری معاندان بی پاسخ بماند.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••