اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۴:۲۸:۵۶
اذان ظهر ۱۲:۰۹:۵۹
اذان مغرب ۱۸:۴۱:۵۵
طلوع آفتاب ۰۵:۵۴:۴۷
غروب آفتاب ۱۸:۲۳:۴۵
نیمه شب ۲۳:۲۶:۵۰
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۶
گزارش کامل از مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی؛

تهران«ملک سلیمانی» شد/رفراندوم میلیونی در پایتخت؛فقط «انتقام سخت»

مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران با حضور میلیونی و پرشکوه مردم همیشه در صحنه پایتخت ایران اسلامی برگزار شد.

تهران«ملک سلیمانی» شد/رفراندوم میلیونی در پایتخت؛فقط «انتقام سخت»

به گزارش سراج24، مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در پایتخت ایران اسلامی با عبور پیکر شهیدان از میدان آزادی به پایان رسید و بنا بر اعلام قبلی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیکر شهدا پس از تشییع در تهران به منظور مراسم کوتاهی در حرم حضرت معصومه به قم منتقل می شود و در نهایت نیز پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای خاکسپاری به کرمان منتقل خواهد شد.

ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر؛ پیکر شهید قاسم سلیمانی پس از ۵ ساعت به میدان آزادی رسید

پیکر مطهر شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر همرزمانشان پس از اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری و آغاز مراسم تشییع از دانشگاه تهران به دلیل جمعیت انبوه در نهایت پس از ۵ ساعت به میدان آزادی رسید.

وزیر بهداشت: سردار شهید قاسم سلیمانی برای شکستن حلقه تحریم دارو و تجهیزات پزشکی کمک می کرد

سعید نمکی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به ملت شریف ایران به دلیل از دست دادن یکی از بزرگترین سرداران رشید اسلام گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی به همه مردم ایران و مردم منطقه که او را از ناجیان ضد تروریست می‌شناختند، چه در سوریه، عراق و یمن و چه در اقصی نقاط جهان تعلق داشت و امیدواریم در ذهن مردمان این سرزمین، همواره جاودان باشد.

وی افزود: سردار قاسم سلیمانی در زمین گیر کردن تروریست‌ها و حذف آنان از منطقه نقش آفرینی اصلی داشت و کمک مؤثری نیز برای ما در نظام سلامت بود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد در یک و نیم سال گذشته علیرغم ادعاهای آمریکا که دارو و تجهیزات مشمول تحریم‌ها نمی‌شوند، بیشترین فشار را بر ما و شرکت‌های دارویی که قصد فروش دارو و تجهیزات را به ما داشتند وارد کرد و می‌خواستند به هر مکانیزمی ما را به زانو درآورند که سردار سلیمانی به شدت ما را همراهی کرد و از مسیرهای مختلفی، حلقه تحریم دارو و تجهیزات پزشکی را شکست تا ما با کمبود جدی روبرو نشویم و امیدواریم روحش با معشوقش سیدالشهدا محشور شود.

مردم تهران تابوت سربازان آمریکایی را به نمایش درآوردند

مردم  تهران در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی تابوت سربازان آمریکایی را به عنوان نماد انتقام از دولت آمریکا به نمایش در آوردند.

جملات «خاص» رهبرانقلاب در نماز بر پیکر قاسم سلیمانی/«شهید غوطه ور در خون»

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز بر پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی نماز اقامه کردند.

مقام معظم رهبری در نماز برای شهید قاسم سلیمانی عبارات اختصاصی را به کار بردند. رهبر معظم انقلاب در این نماز عبارت «اللهم أدخلهم برحمتک برضوانک، فإنک توفیتهم ملطخین بدمائهم فی سبیل رضاک مستشهدین بین أیدیهم، مخلصین فی ذلک لوجهک الکریم؛ پروردگارا به رحمتت ایشان رابه بهشت داخل کن، تو جان آنها را در حالیکه در راه رضای تو غوطه ور در خونشان شده و به شهادت رسیده و با اخلاص رو به سوی تو بودند، گرفتی».

رهبر معظم انقلاب همچنین در بخش دیگری از نماز برای شهید قاسم سلیمانی عبارت «اللهم فاعل درجاتهم فاحشرهم مع محمد وآله الطاهرین وألحقنا بهم وارزقنا الشهادة فی سبیلک یا مولای، الحمدلله الذی أکرم المستشهدین فی سبیله، الحمدلله الذی رزقنا الشهادة فی سبیله، الحمدالله الذی رزقنا الجهاد فی سبیل الإسلام؛ خدایا درجاتشان را بالاتر ببر و ایشان را با محمد و خاندان پاکش محشور بفرما و ما را به ایشان ملحق بگردان و شهادت در راهت را روزی ما قرار بده. حمد و ستایش خدایی را که شهیدان راهش را بزرگ داشت. ستایش خدایی را که شهادت در راه خودش را نصیب ما گرداند. ستایش خدایی را که جهاد در راه اسلام را روزی ما گردانید..»

۱۰:۱۳ صبح؛ پیکر سردار سلیمانی در آغوش مردم قرار گرفت

پیکر مطهر شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهانشان پس از اقامه نماز مقام معظم رهبری بر پیکرشان در دانشگاه تهران در بین سیل عظیم جمعیت تهران و در آغوش مردم جای گرفت.

انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی قطعی است

سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بدون‌تردید خواسته همه مردم، انتقام از عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: دشمن ستمکار، آمریکای تروریست و جنایتکار فکر می‌کند که یک کار نظامی بزرگی را انجام داده است درحالی‌که شهید سلیمانی به دعوت دولت عراق وارد فرودگاه این کشور شد و دشمن زبونانه‌ترین کاری را که می‌توانست انجام دهد، انجام داد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر اینکه بدون تردید دشمنان پاسخ این اقدام خود را دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات، ضربات سختی به دشمنان زد، آنان را در رسیدن به نقشه‌های منطقه‌ای‌شان ناکام گذاشت، قطعاً شهادت وی هم ضربات سخت‌تری را به آنان وارد خواهد کرد و انتقام از آنان قطعی خواهد بود.

حضور سرلشکر باقری، سرلشکر سلامی، سردار علی فدوی و سردار قاآنی 

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

حضور جمعی از سفرای کشورهای خارجی در مراسم تشییع

جمعی از سفرای خارجی در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافتند.

مهاجران افغانستانی در مراسم تشییع شهید سلیمانی حضور یافتند

مهاجران افغانستانی در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش شرکت کردند.

حضور روسای قوا در مراسم تشییع

حسن روحانی رئیس جمهور، آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

حضور آیت الله جنتی، عباسعلی کدخدایی، آذری جهرمی و امیر حاتمی در مراسم

آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر شورای نگهبان، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

اشک‌های رهبرانقلاب در نماز بر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی

 

 


ساعت ۹:۳۲؛ رهبر انقلاب بر پیکر شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش نماز اقامه کردند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والا مقامش در دانشگاه تهران نماز اقامه کردند.

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در پایتخت ایران اسلامی با خیل جمعیت تهرانی‌ها در حال برگزاری است.

اسماعیل هنیه: جهانیان بایدترورسردار سلیمانی رامحکوم کنند/خط مقاومت ضعیف نمی‌شود

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: برادران و خواهران گرامی، ملت مسلمان و مبارز ایران، سلام بر شما. بنده از سرزمین مبارک فلسطین، سرزمین جهاد و مبارزه و از قدس قبله نخست مسلمانان می آیم.

اسماعیل هنیه گفت: ما به ایران آمده ایم تا به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران، شهادت فرمانده بزرگ، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت و تعزیت بگوییم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: ما به اینجا آمده ایم تا به خانواده شهید سلیمانی و فرزندان او و همه بستگانش و همچنین پرچمداران مقاومت علیه توطئه های صهیونیستی و آمریکایی تسلیت بگوییم.

وی اظهار داشت: ما امروز در اینجا حضور داریم تا احساسات صادقانه و خالصانه خود را در برابر برادری عزیز و فرماندهی شهید ابراز بداریم. فرماندهی که در راه فلسطین و مقاومت فداکاری های بسیار زیادی کرد تا به جایگاهی که امروز رسیده است، رسید و شهید سلیمانی باعث افزایش توان، نیرومندی، پایداری و نتایج مثبت این مقاومت شد.

اسماعیل هنیه بیان کرد: ما اعلام می کنیم که این جنایت وحشیانه ای که آمریکایی ها مرتکب شده اند، نشان دهنده روحیه جنایت کارانه آنان است که این همه جنایت ها و خونریزی ها را در سرزمین فلسطین باعث شده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: همان روحیه جنایتکارانه ای که دیروز باعث ترور و شهادت فرمانده شهید سلیمانی شد، پوششی به رژیم صهیونیستی و اشغالگران صهیونیسم می دهد که مرتکب جنایت های بسیار  زیادی در سرزمین فلسطین شوند و فرماندهان و رهبران مقاومت فلسطین را ترور کنند.

وی تأکید کرد: این جنایت شایسته و نیازمند آن است که همه جهانیان آن را محکوم کنند و مرتکبان آن را مجازات کنند.

 اسماعیل هنیه تصریح کرد: سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه های صهیونیستی و با توطئه و هژمونی آمریکا در منطقه هرگز شکست نخواهد خورد، تردید نخواهد کرد و ضعیف نخواهد شد و همواره در خط ثابت مقاومت خواهد ماند تا زمانی که اشغالگران را از سرزمین مان به یاری خداوند بیرون برانیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: من اعلام می کنم که پروژه مقاومت در سرزمین فلسطین همچنان ادامه خواهد یافت و سست نخواهد شد و عقب نشینی نخواهد کرد و این ترور ها و شهادت ها، بر توانمندی، ثبات، استقامت و اصرارمان در ادامه راه خواهد افزود و ما این راه را تا آزادی قدس و سرزمین فلسطین و آزادی اراده مردم منطقه ادامه خواهیم داد.

وی اظهار داشت: فرمانده شهید سلیمانی همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد و در رأس فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و وی شهید قدس است. بنده اعلام می کنم مقاومتی که در لبنان پیروزی هایی را به دست آورد و در غزه پیروز شد، حتماً در نبرد سرنوشت ساز آینده علیه صهیونیست ها پیروز خواهد شد.

حضور اعضای کتائب حزب الله عراق در مراسم تشییع شهید سلیمانی در تهران

گروهی از عراقی‌ها در مقابل دانشگاه تهران با در دست داشتن پرچم‌های زرد رنگ کتائب حزب الله عراق، شعار «کلا کلاً آمریکا» و «الامریکا شیطان الاکبر» سر دادند.

حضور حسین طائب، اسحاق جهانگیری، محمود واعظی و ابتکار در مراسم تشییع

حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

دختر شهید سلیمانی خطاب به رهبر انقلاب: آقاجان، نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیارد

زینب سلیمانی دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تهران اظهارداشت: پدرم خواب راحت را از چشم همه ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود.

وی ادامه داد: اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیست‌ها، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک هم می‌لرزاند.

دختر شهید سلیمانی تصریح کرد: امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را دیده‌اند.

وی افزود: آمریکا باید بداند که عاشورا منشاء قدرت مجاهدین و آزادگان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده‌اند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه گران و تکفیری‌ها خواهند بود.

دختر شهید سلیمانی تاکید کرد: آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده است.

دختر سردار سلیمانی در بخش دیگری از بیانات خود در مراسم تشییع پیکر پدر شهیدش گفت: دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران را در تشییع پیکر حاج قاسم و مجاهد بزرگ ابومهدی را نظاره کردند و امروز در تهران و فردا در کرمان نیز خواهند دید در این حماسه حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند.

وی افزود: به قول پدرم آقای ترامپ قمار باز! ترامپ تصویر شیطانی تو در جدایی و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک و به خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون مجاهدان بزرگ ابومهدی و حاج قاسم و موجب پیوند تاریخی بین دو ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آنها را علیه آمریکا برانگیخت. 

زینب سلیمانی با در بیانات خود با اشاره به جلسه روز گذشته پارلمان عراق برای خروج آمریکا از عراق عنوان کرد: دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا از عراق را کلید زد و مردم آمریکا علیه اقدامات ترامپ واکنش نشان دادند. خانواده های سربازان آمریکایی در غرب آمریکا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، یمن و فلسطین بودند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهایشان را سپری خواهند کرد.

دختر کوچک سردار سلیمانی افزود: ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیسم هستی خیال نکن که با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. رهبرم، پدرم پدری داشت که در کنارش بود و در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم در کنارش خواهیم ماند. 

زینب سلیمانی تاکید کرد: امروز سلیمانی های مقاومت پیام دادند. عموی عزیزم سید حسن نصر الله پیام خود را داد. اسماعیل هنیه، بشار اسد، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی که هر کدام به تنهایی چون پدرم برای نابودی تان کفایت می کنند پیامشان را خواهند داد. 

وی ادامه داد: این جزء نوشته ام نبود اما دلم نیامد نگویم. پدرم یک همراه دیگری هم داشت که همراهش بود. آقای پور جعفری. باید از ایشان بگویم چون بدون پدرم آب نمی خورد. بدون پدرم غذا نمی خورد و بدون پدرم نمی خوابید. ایشان نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در کنار پدرم به آرامش رسید.

دختر سردار سلیمانی در پایان بیانات خود تصریح کرد: همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ملت ایران، امت مقاومت و آزادی خواهان جهان جای دارد. در پایان با تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان قول می دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی های پدرم که همواره زنده است و نزد خداوند روزی می خورد زندگی می کنیم و بغض و کینه خودمان و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد.

دختر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خطاب به رهبر انقلاب گفت: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیارد. پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود. او سرباز فداکار ولایت بود.

ساعت ۹ صبح؛ پیکر شهید قاسم سلیمانی وارد دانشگاه تهران شد

پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والا مقامش وارد دانشگاه تهران شدند.

بنا بر اعلام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اقامه نماز کنند.

حضور ربیعی، حدادعادل و شمخانی در مراسم تشییع

علی ربیعی سخنگوی دولت، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

حضور گسترده، مسیر مردم را به خیابان‌های فرعی انقلاب تغییر داد

مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در شرایطی در حال برگزاری است که به دلیل حجم گسترده جمعیت در خیابان انقلاب، حرکت مردم به دلیل تراکم بالای جمعیت تقریباً متوقف شده و مردم به سمت خیابان‌های فرعی تغییر مسیر می‌دهند.

کفن پوشی مردم تهران

جمعی از تشییع‌کنندگان تهرانی در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی، به صورت کفن پوش وارد مراسم شدند.

حضور امیر سیاری، وزیر اطلاعات و سورنا ستاری در مراسم تشییع شهید سلیمانی

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

طنین «مرگ بر آمریکا» در پایتخت ایران / فریاد «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا» بلند شد

«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در پایتخت ایران اسلامی توسط شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی طنین انداز شد.

مردم تهران همچنین در این مراسم شعار «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا» سر دادند.

تهرانی‌ها با شعار «می‌کشم، می‌کشم آنکه برادرم کشت» به سمت محل اقامه نماز بر پیکران شهیدان حرکت می‌کنند.

از دیگر مسائل قابل توجه دست نوشته‌های زیادی با هشتگ #انتقام_سخت و با مضمون ضرورت اقدام متقابل در برابر اقدام تروریستی آمریکاست که مردم در دست دارند.

«فرزندان شهدا انتقامی سخت از آنان می‌گیرند»، «لشکر قاسمیون»، «ترامپ قمار باز من حریف تو هستم»، «بدرود فرمانده»، «سنگرت خالی نیست ابومهدی» از دیگر مضامین پلاکاردها و دست نوشته‌های مردم شرکت کننده در مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی است.

ساعت ۸ صبح؛ آغاز رسمی مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تهران

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور اقشار مختلف در تهران آغاز شد.

بنا بر اعلام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اقامه نماز کنند.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اعلام کرده بود: مراسم تشییع و نماز بر پیکر این شهید عزیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

مردم تهران با امضای طوماری خواهان گرفتن «انتقام سخت» شهادت سردار سلیمانی شدند

شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی در تهران که تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد، با امضای طوماری خواهان گرفتن انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی شدند و اعلام کردند پاسخ این اقدام تروریستی دولت جنایتکار ترامپ باید داده شود.

حضور گسترده مردم پیش از آغاز رسمی مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی

علی رغم اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه در تهران برگزار می‌شود، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور پایتخت ایران اسلامی ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

سردار قاآنی: قول انتقام خون شهید سلیمانی را خدا داده است / منتقم اصلی خداوند است

سردار سرلشکر قاآنی همزمان با ورود پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش در فرودگاه قدر تهران اظهار داشت: قول ما پیمودن راه شهید سلیمانی را با همان استحکام و با توکل بر خدا ما به ازای شهادت ایشان در گام‌های متعدد ازاله امریکا از منطقه و استمرار حرکت رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است. به پشتوانه مقام معظم رهبری این مهم حاصل خواهد شد.

او ادامه داد: قول انتقام خون شهید قاسم سلیمانی را خداوند داده است و منتقم اصلی خداوند است و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت ولی انتقام این خون‌های گرانبهای استمرار می‌یابد تا منتقم اصلی یعنی امام زمان (عج) ظهور کند.

سردار حاجی زاده: انتقام شهید سلیمانی حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی‌پذیرد

سردار امیرعلی حاجی زاده در مورد انتقام خون شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: انتقام شهید سلیمانی با ۴ شلیک موشک و سقوط یک پایگاه حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی‌پذیرد، یعنی اینها ارزش خون این شهید را ندارد و تنها چیزی که می‌تواند خون بهای شهید سلیمانی باشد ازاله کامل امریکا از منطقه است.

وی تاکید کرد: شر امریکا باید از سر ملت مظلوم منطقه کم شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••