اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۴:۲۸:۵۶
اذان ظهر ۱۲:۰۹:۵۹
اذان مغرب ۱۸:۴۱:۵۵
طلوع آفتاب ۰۵:۵۴:۴۷
غروب آفتاب ۱۸:۲۳:۴۵
نیمه شب ۲۳:۲۶:۵۰
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۷
نگاهی به اخبار و رویدادهای استانی؛

جبهه فرهنگی انقلاب در هفته‌ای که گذشت +تصاویر

پایگاه خبری-تحلیلی حلقه وصل که همواره توجه ویژه‌ای به اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان‌ها داشته است، پنجشنبه‌های هرهفته برنامه‌های فعالان فرهنگی استان‌ها را در قالب یک گزارش جامع منتشر می‌کند.

جبهه فرهنگی انقلاب در هفته‌ای که گذشت +تصاویر

به گزارش سراج24، فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرها و استان‌‌های مختلف کشور در ایام مختلف سال اقدام به برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مختلفی می‌کنند که برخی این رویدادها به دلایل مختلفی همچون عدم‌پیگیری عوامل برنامه، عدم‌توجه برخی پایگاه‌های خبری به اخبار شهرستان‌ها و غیره در رسانه‌ها پوشش داده نمی‌شود. پوشش رسانه‌ای این برنامه‌ها که برخی از آنها به صورت مبتکرانه و خلاقانه طرح‌ریزی می‌شوند، می‌تواند ایده‌های زیادی را در اختیار فعالان فرهنگی در سایر شهرها و استان‌ها ارائه دهد و آنها را در برنامه‌ریزی‌هایشان یاری دهد.

 پایگاه خبری-تحلیلی حلقه وصل که از زمان آغاز بکار خود توجه ویژه‌ای به اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان‌ها داشته است و در سرویس جداگانه «استان‌ها»، این اخبار را روز به روز منتشر کرده، در قدمی دیگر در جهت ضریب دادن به اخبار استان‌ها، در پنجشنبه‌های هرهفته برنامه‌های فعالان فرهنگی استان‌ها را در قالب یک گزارش جامع منتشر خواهد کرد.

امید است فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرها و استان‌‌های مختلف کشور با ارسال رویدادها و تصاویر برگزاری برنامه‌ها به ادمین کانال‌های پیام‌رسان‌های این پایگاه خبری به آدرس «Hvasl» ما را در این امر یاری کنند.

در ادامه به مرور اخبار جبهه فرهنگی انقلاب در هفته‌ای که گذشت می‌پردازیم:

آذربایجان شرقی: آغاز پویش ملی «کتاب قهرمان» +تصاویر
معرفی و آغاز پویش ملی «کتاب قهرمان» با حضور سردار حمید حسام به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان آذربایجان شرقی در تبریز صورت گرفت. این پویش با محوریت کتاب «آب هرگز نمی میرد» به قلم حمید حسام در سراسر کشور آغاز شده است.(مشاهده خبر)

گیلان: اجرای پویش «نذر قدم های زینب(س)»
در آستانه اربعین حسینی طرح ویژه ای با عنوان «نذر قدم های زینب» ویژه دانش آموزان دختر راه اندازی شده است.انگیزه بخشی به دانش آموزان جهت حضور در پیاده روی اربعین به عنوان یک عنصر تربیتی ویژه، در دستور کار این اتحادیه قرار دارد که علاوه بر تسهیل حضور دانش آموزان در مراسم پیاده روی اربعین، پویش دانش آموزی «نذر قدم های زینب» برای دومین سال ویژه جاماندگان اربعین برگزار می‌گردد.(مشاهده خبر)

سمنان: برگزاری نخستین همایش فعالان هنری و رسانه‌ای اربعین
حجت‌الاسلام والمسلمین توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در نخستین همایش فعالان هنری و رسانه ای اربعین که در سالن ولایت  تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد، با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای کمرنگ جلوه دادن قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام از گذشته تا امروز، اظهار کرد: در ادوار مختلف حرکات بزرگی با هدف محو این رخداد بزرگ صورت گرفت اما منتج به نتیجه خاصی نشد.

توکلیان به نمونه‌ای از اقدامات صورت گرفته در تاریخ و با هدف محو امام حسین و یارانش از معرکه اشاره کرد و اظهار داشت: لحظه به شهادت رسیدن امام حسین اجازه دفن بدن مطهر ایشان را ندادند ؛ دیگر شهدا را رها کرده  و منحوس کشته‌ها را دفن کردند تا کاروان حسین برای همیشه از معرکه خارج شود اما با وقوع حادثه کربلا، پرچم این واقعه بر مقبره اباعبدالله برافراشته شد.(مشاهده خبر)

هرمزگان: دیدار اعضای انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی با حجت‌الاسلام‌ عبادی‌زاده
جمعی از اعضای انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در استان هرمزگان، با نماینده ولی فقیه این استان، حجت‌الاسلام‌ محمد عبادی زاده، دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، حجت الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، ضمن آشنایی با فعالیت‌های این انجمن، نکاتی را در خصوص اقتصاد مقاومتی و تبیین گفتمان آن در سطح جامعه بیان نمود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت موضوع اقتصاد در پیشرفت ایران اسلامی گفت‌:‌ در بحث اقتصادی به یک چرخه نیازمند هستیم که اولین مسئله آن ایجاد گفتمان‌سازی است تا تولید اندیشه در سطوح کلان اتفاق بیفتد و نهادینه شدن فکر و اندیشه در جامعه ضروری است.(مشاهده خبر)

زنجان: خوانش تحلیلی و مروری بر کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»
محمد مهدی مکی مسئول مؤسسه کتاب بخوانیم در زنجان به حلقه وصل گفت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی از منظر بزرگانی همچون مقام معظم رهبری، تصمیم بر تشکیل گروهی گرفتیم تا با برگزاری مسابقات کتابخوانی تخصصی و عمومی، مردم شهرمان را با امر کتابخوانی بیشتر آشنا کنیم و مروج این اتفاق حسنه باشیم.

مسئول مؤسسه کتاب بخوانیم در زنجان اظهار داشت: در همین راستا بنا داریم سلسله جلسات مطالعاتی را با محوریت کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» برگزار کنیم. وی بیان داشت: این جلسات از آبان ماه سالجاری آغاز می شود و حدود 9 ماه نیز طول می کشد.(مشاهده خبر)

همدان: نشست کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی
نشست کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان همدان با حضور عضو شورای راهبردی بنیاد ملی جمعیت برگزار و کارگروه جمعیت ستاد مردمی جبهه فرهنگی همدان آغاز به فعالیت کرد. در این نشست که با شرکت نخبگان و فعالان مردمی عرصه جمعیت همدان برگزار شد، حجت‌الاسلام ساکی عضو شورای راهبردی بنیاد ملی جمعیت، کاهش فرزندآوری را مانعی برای پیشرفت میهن اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام ساکی در این نشست بیان داشت:  بعد از آنکه طی دهه شصت در آهنگ رشد جمعیت رکورددار شدیم؛ حالا با همان شدت و بلکه بیشتر در حال جابجا کردن رکورد کاهش جمعیت در دنیا هستیم. وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش نرخ فرزندآوری، افزود: بر همین اساس رهبر فرزانه انقلاب چند سالی هست که خود شخصا وارد موضوع شده و مکرر به مسئولان کشوری درباره تبعات خطرناک روند فعلی رشد جمعیت کشور هشدار داده‌اند.(مشاهده خبر)

اصفهان: حرکت قافله پیاده‌روی کربلا به یاد شهدا
همزمان با ایام اربعین حسینی و آغاز پیاده روی عظیم اربعین به همت جبهه فرهنگی فعالان دفاع مقدس اصفهان قافله پیاده روی کربلا به یاد شهدا به حرکت در می آید. حرکت این قافله طی دو روز 18 و 22 مهرماه در مسیر نجف به کربلا(عمود ۱۰۰) از ساعت ۸ صبح به وقت عراق آغاز می شود.(مشاهده خبر)

خراسان رضوی: گردهمایی فعالان جهادی
گردهمایی فعالان جهادی خراسان رضوی به همت جبهه فکری فرهنگی انقلاب استان با حضور اعضای گروه‌های جهادی از خراسان رضوی و سایر استان‌ها، همراه با ارائه تجربیات موفق ملی در مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد. هم‌اندیشی پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌های جهادی، الگوهای فعالیت جهادی در گام دوم انقلاب و هسته‌های مردمی عدالت و پیشرفت موضوعاتی بود که در طی برگزاری این گردهمایی یک‌روزه به آن‌ها پرداخته شد.

در این گردهمایی سردار عظیم ابراهیم‌پور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور با ارائه روایت دیدار جهادی‌ها با مقام معظم رهبری، گفت: یکی از نکات مورد تأکید ایشان به جهادگران معنویت بچه‌های جهادی بود و بعد از آن هم آن را موضوعی جدی مطرح کردند، توصیه کردند جهادی‌ها زیاد قرآن بخوانند، نماز جماعت داخل مسجد را ترک نکنند و حتی توصیه به زندگی فردی جهادی آنان داشتند و گفتند مواظب باشید روح جهادی در زندگی خصوصیتان نهادینه شود.(مشاهده خبر)

لرستان: نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس «شکوه جمعه» برپا می شود
محمدحسین امیدی رئیس حوزه هنری لرستان در نشست خبری پیرامون رویداد فرهنگی جشنواره «شکوه جمعه» اظهار کرد: با توجه به هنری و انقلابی بودن این جشنواره، حوزه هنری استان نیز به سهم خود برای تحقق این مهم ورود پیدا کرده است. وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات جلسات گذشته، طرحی برای اطلاع‌رسانی استانی جشنواره در قالب بنر و پوستر طراحی شده است.

رئیس حوزه هنری لرستان هدف از تشکیل دبیرخانه جشنواره ملی «شکوه جمعه» در استان را گردآوری آثار عنوان و تصریح کرد: آثار برگزیده در قالب یک نمایشگاه در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان به مدت یک هفته مهمان نگاه علاقمندان خواهد بود، ضمن اینکه آثار احتمالا به صورت کتاب نیز منتشر می‌شوند.(مشاهده خبر)

همدان: میزبانی استان همدان از ۱۲ هزار زائر خارجی
علی بقایی دبیر ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین همدان در ستاد اربعین استان اظهار داشت: آنچه در بحث میزبانی از زائران اربعین حسینی موضوعیت دارد حضو مردم و انجام کارها به دست آنها است پس دستگاه‌های اداری باید صرفا کار پشتیبانی از آنها را برعهده داشته باشند.

 وی با تاکید براینکه لازم است زیرساخت‌ها برای اینکه مردم بتوانند میزبانی خوبی داشته باشند فراهم شود، افزود: گاهی اوقات کوچکترین مشکل می‌تواند سبب  شود زحمات بسیاری که افراد برای میزبانی از زائران کشیده‌اند نادیده انگاشته شود چرا که کوچکترین چالش در ذهن زائر می‌ماند.(مشاهده خبر)

مازندران: «ناتمام» با حضور سردار سلیمانی رونمایی شد
شهید رسانه هادی باغبانی متولد روستای دار بدین روشن بهنمیر، از توابع شهرستان بابلسر بود که در کارنامه خود سوابق کارگردانی ، خبرنگاری و مستند سازی را داشت. شهید باغبانی در دومین سفر خود به سوریه در تاریخ ۲۸ مرداد سال ۹۲، با شدت گرفتن درگیری‌ میان گروه های تکفیری با نیروهای سوری در مناطق شهر دمشق بدست تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.

در نخستین همایش شهدای رسانه که در بابلسر با نام شهید باعبانی برگزار شد، گوشه هایی از مستند زندگی او با عنوان «ناتمام» که به کارگردانی علی سرو ساخته شد به نمایش درآمد. در این مراسم علاوه بر بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از سوی فرماندهان جنگ، بخشی از مستند شهید باغبانی در جنگ سوریه به نمایش گذاشته شد.(مشاهده خبر)

قم: «نفر پنجم» روانه بازار نشر شد
داستان بلند «نفر پنجم» به قلم مرتضی احمر از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد. نفر پنجم روایتی نو از ناظران متعدد با روایت‌های پرکشش است. نویسنده با خلق شخصیت‌های خیالی، ماجراهایی جذاب و واقعی از رویدادهای مهم و حساس تاریخ معاصر همچون کشف حجاب، کودتای ۲۸ مرداد، ۱۵ خرداد ۴۲ و... بیان می‌کند و خواننده را با شخصیت‌های خود در کوچه پس کوچه‌های تاریخ همراه می‌کند.

نفر پنجم به گفته ناشر خود از زبان دو راوی خود با عناوین کاظم و شهروز، روایتی پرماجرا در دل کوچه پس کوچه های قدیمی تهران  از تاریخ معاصر ایران را برایش به تصویر می‌کشد. نفر پنجم از سوی نشر شهید کاظمی در قطع رقعی و ۱۵۰ صفحه به رشته تحریر در آمده و منتشر شده است.(مشاهده خبر)

قم: نامه ای برای عراقی ها
یکی از اعضای گروه دانشجویی در قم در خصوص طراحی هدیه برای عراقی ها به حلقه وصل گفت: سابقه ی این فعالیت بر می گردد به حدود پنج الی شش سال پیش که عده ای از دانشجویان دانشگاه های قم تصمیم گرفتند در کنار پیاده روی اربعین حسینی کاری فرهنگی انجام دهند و از این ظرفیت عظیم استفاده کنند. وی اظهار داشت: اینطور می توان گفت که سفر به نجف و کربلای معلی را یک رویارویی فعالانه با موکب داران عراقی می دانستیم که این سفر را سفری تبلیغی می کند و گاهی نیاز به یک بهانه ی ارتباطی داشتیم که این هدیه تدارک دیده شد.

وفایی ادامه داد: هدیه هایی در طول این مدت طراحی شد که کارکرد تبلیغی داشت اما به تدریج این هدیه تکمیل شد تا هم کارکرد قدردانی داشته باشد از مهمان نوازی و خدمت رسانی عراقی ها به زائران ایرانی و هم انتقال یک پیام صورت گیرد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: در همین راستا هدیه ای در قالب یک پاکت نامه طراحی شد که درون آن پیامی با محوریت تشکر و قدردانی از مردم عراق، اتحاد و همبستگی اسلامی و مبارزه با دشمنان اسلام به زبان عربی در نوشته به همراه تصویری از بارگاه ملکوتی آقا امام رضا(ع) درون آن گذاشته شد.(مشاهده خبر)

سیستان و بلوچستان: خدمت‌رسانی به ۲۰۰۰ زائر پاکستانی اربعین
همزمان با ایام صفر و در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، روزانه بیش از ۲ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد استان سیستان و بلوچستان می شوند. این زائران در بدو ورود، در موکب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان مورد استقبال قرار می‌گیرند.

جوانان شیعه و سنی استان در قالب این موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، خدمات مختلفی از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی و نیز پذیرایی با غذای گرم، چای، خرما و غذاهای سبک میان وعده به زائران ارائه می‌کنند.(مشاهده خبر)

خرسان رضوی: نمایش آیینی و عاشورایی «شب حادثه»
نمایش آیینی و عاشورایی «شب حادثه» به کارگردانی و نویسندگی مجید بخششیان، همزمان با ماه محرم و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در تماشاخانه استاد حسین نوری به روی صحنه رفت.

این نمایش که اجرای افتتاحیه تماشاخانه استاد حسین نوری به شمار می‌رفت با حضور بازیگرانی نظیر سجاد انتظاری، امیر بشیری، محمد تنهایی، سعید قفلی، حمید ایزدپناه، امید هاشمیان، مصطفی زارع و محمد کبوتری در ۱۱ شب و با حضور ۱۸۰۹ نفر تماشاگر اجرا شد که در مجموع ۳ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان فروش بلیط داشته است. 

مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خراسان رضوی درباره نحوه مخاطب سنجی برای این نمایش گفت:  نمایش هنری مردمی است و باید همه آحاد جامعه از آن بهره ببرند بنابراین هدف اصلی ما در نمایش شب حادثه، آشنایی و آشتی اقشار مختلف مردم مشهد با تئاتر و نشان دادن استقبال عمومی از نمایش‌های دینی و ارزشی بود.(مشاهده خبر)

سمنان: «گذرنامه عاشقی» منتشر شد
کتاب «گذرنامه عاشقی» به مناسبت اربعین حسینی و پیاده‌روی عظیم اربعین، به کوشش محسن یعقوبی از سوی حوزه هنری استان سمنان با همکاری ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان سمنان(بنیاد فرهنگی خاتم الاوصاء(عج)) تهیه و منتشر شد.

در«گذرنامه عاشقی»؛  تاریخچه پیاده‌روی اربعین حسینی، فضیلت زیارت امام حسین(ع)، توصیه‌های امام صادق(ع) برای پیاده‌روی اربعین، زیارت اربعین، زیارت عاشورا، توصیه‌های بهداشتی، غذایی و پزشکی به زائران، نقشه پیاده‌روی نجف تا کربلا، اطلاعات ضروری و مورد نیاز در پیاده‌روی اربعین، احکام سفر، هزینه‌های سفر به عراق در پیاده‌روی اربعین، واژگان پرکاربرد عربی و ... به چشم می‌خورد.(مشاهده خبر)

مازندران: آملی‌ها میزبان دومین همایش فرهنگی هنری «اشکواره حسینی»
حسین جوادی مسئول برگزاری دومین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی در نشست خبری این مراسم گفت: همایش اشکواره حسینی سال گذشته نخستین دوره خود را با موفقیت تجربه کرده است و توانستیم در آن به دستاوردهای زیادی برسیم. وی با اشاره به اینکه در دومین دوره همایش اشکواره حسینی با رویکردی متفاوت روبرو خواهیم بود، افزود: این دوره از همایش دینی، فرهنگی و مذهبی در بخش‌های عکس، فیلم، نمایش، سرود و تواشیح، شعر، نامه‌ای به امام حسین(ع) و شهدای والامقام مدافع حرم برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری دومین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی با اعلام استقبال بیش از 4 هزار هنرمند و علاقه‌مند به همایش با ارسال آثار در بخش‌های گوناگون طی سال گذشته، تصریح کرد: دبیر بخش عکس این همایش مجید نیکجو، دبیر بخش نمایش مهیار کمانگری، دبیر بخش فیلم حسن دهقان، دبیر بخش تواشیح و سرود محسن رحمانی و دبیر بخش شهر میثم رنجبر و احمد شاکری هستند.

جوادی، با اشاره به اینکه دومین همایش اشکواره حسینی همانند سال گذشته در شهرستان آمل، برگزار می‌شود، یادآور شد: این همایش از ساعت 15 روز 28 مهر ماه امسال با برگزاری محفل شعر کار خود را آغاز می‌کند همچنین رقابت آثار در بخش نمایش از 30 مهر امسال، رقابت در بخش شعر از اول آبان ماه و فیلم از چهارم آبان کار خود را شروع می‌کنند.(مشاهده خبر)

لرستان: «رحیل»؛ اپلیکیشن جامع اربعین تولید شد
به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز لرستان، در جهت تسهیل در امور زائران اربعین حسینی اپلیکیشن رحیل تولید و رونمایی شد. به گفته علی سبزی مسئول سراج مرکز لرستان در این برنامه اندرویدی خدماتی همچون اسکان و رزور مکان در مواکب استان لرستان ، گنجینه محتوای چندرسانه ای مذهبی و مکان یابی آنلاین و آفلاین  ارائه شده است.

گفتنی است این اپلیکیشن باهمکاری مشترک سراج مرکز لرستان، کانون نردبان و مجمع مواکب استان لرستان تولید و در اختیار زوار قرار گرفته است.(مشاهده خبر)

سمنان: برنامه‌های موکب «فجر» در اربعین
علی مهرزاد مسئول موکب «فجر» سمنان در کربلا به حلقه وصل گفت: اقدامات جهادی دست اندرکاران موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر سبب شد تا فعالیت‌های این موکب از حیطه استانی به بین‌المللی گسترش یابد. ‌ وی بیان داشت: هدف این موکب صرفا تولید محصولات رسانه‌ای نظیر کلیپ، نماهنگ، دوربین مخفی، مستند، خبر، عکس نوشته و انتشار در فضای مجازی و برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای می‌باشد.

مهرزاد تصریح کرد: از جمله ظرفیت‌های این موکب استقرار ایستگاه رادیویی برای رادیو اربعین و تولید محتوا توسط عوامل موکب است. این فعال فرهنگی ادامه داد: این موکب در غالب کارگروه تصویر، صدا، تدوین، فضای مجازی به تهیه و تولید آثار هنری و رسانه‌ای می‌پردازد و در این موکب 70 نفر مختصص رسانه‌ای از رادیو و تلویزیون و هنرمندان و اهالی رسانه‌ی استان و کشور خدمت رسانی می‌کنند و اخبار اربعین را به گوش جهانیان می‌رسانند.(مشاهده خبر)

کرمان: انتشار فراخوان نخستین جشنواره جهادگران
فراخوان نخستین جشنواره جهادگران استان کرمان در دو بخش تخصصی و هنری منتشر شد. این فراخوان با همکاری بسیج دانشجویی، دانشگاه باهنر و سپاه ثارالله کرمان در محورهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت و عمران وآبادانی برگزار می گردد.

در بخش تخصصی با موضوع پیشرفت و حل مسائل مناطق محروم در قالب طرح، ایده و تجربه و در بخش هنری با موضوع فعالیت جهادی در مناطق محروم در قالب عکس، مستند و نماهنگ برگزار می شود. علاقه مندان تا پایان آبان ماه سالجاری فرصت دارند که با ارسال آثار و طرح و ایده ی خود به آدرس اینترنتی www.jahadgarankerman.ir در این جشنواره شرکت کنند.(مشاهده خبر)

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••