سردار اوصانلو:

گروه‌های جهادی از بسیج و نیروی زمینی سپاه، خانه به خانه در حال تمیز کردن منازل مردم هستند

به گزارش سراج24، سردار محمد تقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه، اظهار کرد: قرارگاه حمزه یک موکب در شهر معمولان ایجاد کرده است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه از ابتدای وقوع سیل در مناطق مختلف کشور پای کار بوده است و فرمانده نیروی زمینی سپاه در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده است.
فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه عنوان داشت: گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه از جمله گروه ۴۳ امام علی، گروه ۴۰ صاحب الزمان و گروه ۴۲ قدر در امر راهگشایی مسیر‌ها و امدادرسانی در حوزه مهندسی فعالیت می‌کنند.
سردار اوصانلو تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه و قرارگاه‌های حمزه و عاشورا در این منطقه به صورت جدی فعالیت می‌کنند و در امر پشتیبانی و اقدامات مهندسی نقش آفرینی کردند.
فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا تصریح کرد: گروه‌های جهادی از بسیج و نیروی زمینی سپاه، خانه به خانه در حال تمیز کردن منازل مردم هستند و اگر کار‌ها به خوبی پیش برود تا یک هفته آینده خیلی از مشکلات حل می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

سپاه به کمک سیل‌زدگان شتافت

دستور رئیس‌جمهور به سازمان برنامه درباره سیل اخیر

امدادرسانی به 6300 نفر از سیل‌زدگان تا هم اکنون/ 3 هزار نفر اسکان اضطراری یافتند/در حال برآورد خسارت‌ها برای ارائه به دولت هستیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha