اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۷:۱۵
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۳۶
اذان مغرب ۱۸:۵۹:۰۴
طلوع آفتاب ۰۵:۲۷:۲۵
غروب آفتاب ۱۸:۴۰:۱۸
نیمه شب ۲۳:۱۹:۱۶
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۵

بالاترین سقف قرارداد وزارت نفت با راه‌آهن ۷ میلیارد دلار است

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با تاکید بر اینکه این مجموعه تلاش می‌کند تا حداکثر کمک را به مجموعه راه آهن داشته باشد، گفت: همگرایی میان راه آهن و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بسیار قابل توجه و سقف بالاترین قرارداد ما با راه آهن ۷ میلیارد دلار است.

بالاترین سقف قرارداد وزارت نفت با راه‌آهن ۷ میلیارد دلار است

به گزارش سراج24، به نقل از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محسن دلاویز مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در بازدید از ایستگاه راه‌آهن تهران گفت: اقدامات بسیار خوبی در این ایستگاه انجام شده و نظم و انضباط و رضایت مندی موجود در فعالیت‌های راه آهن موجب امیدواری به همکاری فی مابین نفت و صنعت ریلی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه تلاش می‌کند تا حداکثر کمک را به مجموعه راه آهن داشته باشد، اظهار کرد: همگرایی میان راه آهن و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بسیار قابل توجه و سقف بالاترین قرارداد ما با راه آهن ۷ میلیارد دلار است.

دلاویز در مورد پرداخت سرمایه به راه آهن گفت: پرداخت سرمایه به راه آهن شرایطی دارد که در این زمینه اقداماتی در راه آهن انجام شده و نیازمند رفع برخی از اشکالات است؛ به محض رفع این اشکالات و اصلاح آن، پرداخت انجام می‌شود که امیدواریم این اقدام تا پایان امسال انجام شود.

همچنین ساسان کاظمی‌نژاد مدیر بخش حمل و نقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به قرارداد‌های بخش ریلی با این شرکت برای استفاده از ظرفیت‌های ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید مصوب شورای اقتصاد گفت: از طریق راه آهن سرمایه گذارانی به مجموعه بهینه سازی سوخت به عنوان نماینده وزارت نفت معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه از زمان بازدید گذشته از راه آهن و پس از گذشت ۳ ماه توانسته ایم مصوبه هیئت مدیره شرکت بهینه سازی سوخت را اخذ کنیم، گفت: بیش از ۳۰۰ واگن در راستای سرمایه گذاری و اجرای ماده ۱۲ دریافت شده است و درحال حاضر در شرف انعقاد قرارداد ۹۲۵ واگن هستیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••