سکته قلبی مجری ورزشی حین پخش زنده تلویزیونی!+فیلم

به گزارش سراج24، " سوکورو اویتان" که مفسر ورزشی شبکه تلویزیونی ایسکیسهیر ( Eskisehir) نیز هست حین اجرای برنامه به همراه همکارش دچار حمله قلبی شد.

اویتان در استودیو حال بحث و صحبت در مورد بازی های لیگ فوتبال ترکیه بود که این اتفاق رخ داد. او هنگام خواندن یک متن از روی کاغذ بود که ناگهان از خواندن بازایستاد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود او پس از مکثی کوتاه به آرامی سر خود را نزدیک میز می آورد و سپس با از دست دادن تعادل خود از صندلی اش سقوط می کند.

همکاران این مجری بلافاصله متوجه نشدند چه اتفاقی برای اویتان رخ داده است اما در ادامه از اورژانس پزشکی خواستند تا همکارانشان را به بیمارستان منتقل کند. این خبرنگار ورزشی بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد و تحت نظر پزشکان در بیمارستان بستری است. بنا به گزارش رسانه های محلی ترکیه حال اویتان مساعد گزارش شده است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حمله قلبی یا مرگ مجریان یا مهمانان در یک برنامه زنده تلویزیونی خبرساز می شود. چندی پیش نیز حادثه ای مشابه حین پخش زنده یک برنامه در یکی از کانال های تلویزیونی کشور هندوستان خبرساز شد. دکتر ریتا جیتندرا، دبیر پیشین آکادمی هنر، فرهنگ و زبان‌های جامو و کشمیر، که مشغول صحبت در یک برنامه زنده تلویزیونی با نام صبح بخیر بود ناگهان دچار سکته قلبی شد و درگذشت. این زن حین صحبت ناگهان مکث کرد و  در حالی که سر خود را به سمت بالا گرفته بود و دچار حالت خفگی شده بود درگذشت. پزشکان علت مرگ جیتندرا را ایست قلبی اعلام کرده‌ بودند.

اخبار مرتبط

ناگفته های حاتمی‌کیا از نقش شهید سلیمانی در «بادیگارد»، «به وقت شام»

هنوز خانواده شهدا زخم زبان می‌شنوند

اعطای مدال فستیوال ادبیات ترکیه به سوگل مشایخی

0 نظر

ارسال نظر

capcha