اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۴:۰۹
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۱۰
اذان مغرب ۱۹:۰۰:۴۹
طلوع آفتاب ۰۵:۲۴:۵۴
غروب آفتاب ۱۸:۴۱:۵۸
نیمه شب ۲۳:۱۸:۳۳
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۵

درب فریزر کار دست ضرغامی داد+عکس

رئیس سابق رسانه ملی در جدیدترین پست اینستاگرامش به بحث گارانتی کالاها و حقوق مصرف کننده پرداخته است.

درب فریزر کار دست ضرغامی داد+عکس

متن پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام عزت‌الله ضرغامی به شرح زیر است:

گارانتی!

غفلت کردم و درب فریزر را یک روز باز گذاشتم. چون دستگاه روشن بود برفک زد و هر کار کردم درست نشد. از شدت یخ زدگی درب کشوها باز نمی‌شد.

بعد از چند روز کارشناس از نمایندگی آمد و با یک نگاه گفت مشکل از زه لاستیکی درب است. گفت در مدتی که در باز بوده خودش را جمع کرده و هوا از بالای آن وارد شده. دقت کردم دیدم درست می‌گوید، چرا حواس خودم نبود؟!

گفت اگر سشوار دارید، قدری گرم می‌کنم، به حالت اول برمی‌گردد. سشوار دم دست نبود. چند تا دستمال کاغذی لای زه گذاشت تا قدری جلوتر بیاید . فریزر درست شد. کلاً 5 دقیقه هم طول نکشید.

حدود یکسال پیش یخچال ما همین مشکل را پیدا کرد. 300هزار تومان پول تعویض زه گرفتند، حل نشد. درب یخچال را باز کردند، به کارخانه بردند، باز حل نشد. 

اگر تجربه امروز را داشتم، خودم یه کاری می‌کردم. نمی‌دانم واقعاً "کارشناس" نبودند و یا می‌خواستند برای مشتری خرج بتراشند. والله اعلم!

.*پی نوشت*

.

ضمانت (گارانتی) کالا و سرویس به موقع به مشتریان و کسب رضایت آنان از موضوعاتی است که نوعاً خانواده‌های ایرانی از خلا آن رنج می‌برند. رمز موفقیت کالای ایرانی، کیفیت کالا و ارائه سرویس مناسب به خریدار است.

آموزش حقوق مشتریان، تا جایی که اگر لازم بود، کالای نو، جایگزین کالای معیوب شود، از واجبات فراموش شده در بازار ایران است.

نقش صنوف و نظارت بر آنان از سوی وزارتخانه‌های مربوطه کلیدی است. یک جای کار همیشه اشکال دارد.

انتهای پیام/

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••