پیام مهم حماس برای مردم فلسطین و زنان قهرمان غزه

جنبش حماس در پیامی برای همه مردم فلسطین و به طور خاص اهالی غزه و به ویژه زنان فلسطینی، از استواری و مقاومت بی‌نظیر و وصف‌نشدنی آنها قدردانی کرده و وعده پیروزی زودهنگام در برابر دشمن اشغالگر را داد.

به گزارش سراج24؛ جنبش حماس فلسطین با ارسال پیامی برای مردم فلسطین به‌طورکلی و مردم غزه به‌شکل خاص از استواری و مقاومت آنها در برابر جنگ نسل‌کشی که رژیم نازی و فاشیست صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 و در همه مکان‌ها علیه ملت فلسطین به‌راه انداخته است، تشکر و قدردانی کرد.

در بیانیه حماس به این منظور آمده است: در برابر مقاومت و کرامت شما قلم از نوشتن عاجز است و کلمات درمانده می‌مانند و همه هستی در رسیدن به ثبات و استواری شما ناتوان است، همچنین حماس با همه گردان‌ها و رزمندگان خود نمی‌تواند وفاداری و صبر و فداکاری شما را جبران کند؛ حتی با وجود اینکه بهترین جوانان و بزرگترین فرماندهان و رهبران خود را در این راه فدا کرد و خون‌های آنها جاری شد تا خاک وطن را سیراب کند و به‌خواست خداوند این خون‌ها ثمر خواهد داد و پیروزی قدرتمندانه نتیجه فداکاری‌های شماست.

حماس در ادامه در پیام ویژه خود برای مردم غزه تأکید کرد: ما در برابر این حجم از فداکاری و وفاداری و حمایت شما از مقاومت سر تعظیم فرود می‌آوریم و بدانید که ما درد و رنج و مصیبت شما را درک می‌کنیم و ما نیز میان همین رنج‌ها هستیم و با شجاعت و شرافت در برابر دشمن ایستاده‌ایم و می‌جنگیم تا پیروزی را با دستان شما رقم بزنیم.

جنبش حماس فلسطین در این پیام خود تأکید کرد: ما کنار سایر گروه‌های فلسطینی در همه عرصه‌ها حضور داریم و با وجود اینکه جنگ نسل‌کشی دشمن و حملات سیستماتیک آن به نوار غزه ادامه دارد اما ما همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت انجام می‌دهیم. ما در کمیته‌های اضطراری برای اصلاح روند کار دولتی و امدادرسانی و امور انسانی، امنیتی و اقتصادی همه تلاش خود را انجام می‌دهیم و به این روند ادامه خواهیم داد.

در ادامه پیام حماس آمده است: نبرد طوفان الاقصی به‌عنوان یک تغییر راهبردی در یک برهه تاریخی مهم در تاریخ آرمان فلسطین رخ داد و رهبری مقاومت در غزه در بحبوحه محاصره شدیدی که علیه غزه وجود داشت تصمیم گرفت از حق خود برای مقاومت در برابر اشغالگری استفاده کند.

این جنبش در ادامه پیام ویژه‌ای برای زنان و دختران و مادران فلسطینی در نوار غزه فرستاده تأکید کرد: شما سرفصل این مرحله تاریخی و شرافت و عزت امّت و بهترین زنان روی زمین هستید و به‌خواست خداوند شما سرفصل پیروزی خواهید بود؛ زیرا ما میزان درد و رنجی را که شما تحمل می‌کنید و قابل وصف نیست، درک می‌کنیم.

حماس در ادامه پیام خود برای زنان غزه تصریح کرد: زمانی که از دست دادن عزیزان در غزه تا این اندازه برای مردان دردناک است و سینه آنها را تنگ می‌کند پس این مصیبت‌ها برای شما زنان چگونه است؟ ما از طرف خودمان به شما درود می‌فرستیم و از شما تشکر و قدردانی می‌کنیم و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را یاری کند تا بتوانیم حق وفاداری شما را ادا کنیم و از خداوند می‌خواهیم به‌دست رزمندگان مقاومت دل‌های شما را شاد کند.

اما حماس در پایان پیامی خطاب به دشمن صهیونیستی فرستاد و تأکید کرد: آیا فکر می‌کنید که می‌توانید در مواضعی که اشغال کرده‌اید لحظه‌ای بمانید؟ یا فکر می‌کنید که می‌توانید با خیال آسوده و در امنیت حملات زمینی خود را ادامه دهید؟‌ آیا تصور می‌کنید که می‌توانید مواضعی ایجاد کنید تا از شما در برابر مقاومت حمایت کند یا اینکه می‌توانید لحظه‌ای در سرزمین ما در امنیت زندگی کنید؟

این جنبش خطاب به دشمن اشغالگر اعلام کرد: ما با حرف جواب شما را نمی‌دهیم بلکه پاسخی را که ما به شما می‌دهیم، به‌زودی خواهید دید نه اینکه این پاسخ را بشنوید و در آن زمان دل‌های مؤمنان از یاری خداوند و پیروزی شاد خواهد شد.

اخبار مرتبط

جنگ با کودکان | کودک کشی هنوز در غزه تداوم دارد

تظاهرات مردم اردن در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی

آنچه در رفح جریان دارد مایه ننگ اسرائیل است!