عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم در گفتگو با سراج24:

«شهید جمهور»؛ شخصیتی که در تاریخ ثبت شد

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: شخصیت آیت‌الله رئیسی در تاریخ ثبت شد و خداوند با شهادت، ایشان را بزرگ و عزیز کرد. 

به گزارش سراج24؛ فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار سراج24 با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان به مردم، خانواده‌های این عزیزان و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان اتفاق بسیار ناگوار برای ملت ایران و همه انسان‌های باوجدان و آگاه بود که از شخصیت شهدای خدمت و شهید جمهور خبر داشتند.

وی ادامه داد: با این خبر همه در بهت فرو رفتند و هیچکس فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی بیفتد. شهید رئیسی بسیار پرکار، پرتلاش و دلسوز بود که در حوزه خدمت ایثار می‌کرد. این شهید شبانه روز در پی حل مشکلات مردم بود و این ویژگی‌ها را نمی‌توان کتمان کرد. 

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: شهید رئیسی بسیار مظلوم بود و مرتبا تیرهای طعنه و نیش و کنایه سمت ایشان روانه بود اما با تمام این مسائل، تحمل می‌کرد و نگاه ایشان به خدا بود. 

مقصودی با اشاره به اینکه شهید رئیسی در مبارزه با فساد بسیار جدی بود، بیان داشت: علیرغم اینکه شهید رئیسی برای برقراری ارتباط بین جمهوری اسلامی ایران و مابقی کشورها تلاش داشت، هرگز نگاه ایشان برای رفع مشکلات کشور به کفر و بیرون نبود بلکه به درون و جامعه اسلامی نگاه داشت.

وی مطرح کرد: بازتاب شهادت رئیس جمهور در جوامع بین‌الملل نشان دهنده همین بود که همه این احساس را داشتند که آیت الله رئیسی صلح طلب و به دنبال حل مشکلات و مسائل است. این اتفاق ناراحت کننده بود و می‌بینیم که دوست و دشمن آیت‌الله رئیسی بعد از شهادت ایشان اذعان دارند که فردی پاک دست، پرتلاش و دلسوز بود.

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به اینکه شهادت عزت و کرامت به همراه دارد، ادامه داد: اگر آیت الله رئیسی زنده می‌ماند و دوره بعد رای می‌آورد و رئیس جمهور می‌شد و به کار خود این چنین ادامه می‌داد، صاحب این عزت و عظمت نمی‌شد، شخصیت ایشان در تاریخ ثبت شد و خداوند با شهادت، ایشان را بزرگ و عزیز کرد.

مقصودی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران حرم است و هر کسی که در این راه خدمت کند، خدمات او بی‌جواب نمی‌ماند. با این حادثه تلخ مردم کنار یکدیگر هستند و از این ضایعه عبور می‌کنیم. امید است مجلس دوازدهم در مسیر شهدا و خدمت به مردم باشد و رئیس جمهور آینده نیز کسی باشد که مسیر آیت الله رئیسی را طی کند.

اخبار مرتبط

سرانجام ماموریت دولت سیزدهم در احیای میانکاله

توصیفات کم‌نظیر امام خامنه‌ای از شهید رئیسی

نقش‌های نهضت پوستر انقلاب برای شهدای خدمت