حسین کمالی در گفتگو با سراج24:

آیت‌‌الله رییسی شایسته شهادت بود

دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: با توجه به خلوصی که در شخصیت آیت الله رئیسی دیده می‌شد، مرگ ضمن کار که نوعی عبادت است و می‌توان آن را شهادت دانست بیشتر شایسته این شخص بود تا اینکه در بستر بیماری و آسایش جان خود را از دست دهد.

به گزارش سراج24؛ حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سراج24، اظهار داشت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان اتفاقی بسیار سخت و ناگوار است که این اتفاق به عدم دقت کافی در مسائل فنی و ایمنی باز می‌گردد، اگر احتیاط‌ها صورت می‌گرفت شاید امروز شاهد چنین مسئله‌ای نبودیم.

وی مطرح کرد: آیت الله رئیسی یک رئیس جمهور فعال و مردمی بود که سعی می‌کرد در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشد و کار خود را به نحو احسن انجام دهد، ایشان جزو روسای جمهور کم کار نبود و نمی‌توانست یکجا بنشیند تا دیگران کارها را انجام دهند. 

دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: آیت الله رئیسی پا به رکاب بودند و مرتباً حرکت می‌کردند که این از رفتارهای بسیار صحیح است اما باید احتیاط‌های لازم صورت می‌گرفت تا چنین اتفاقی برای رئیس جمهور و همراهان ایشان، نمی‌افتاد.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: ما رئیس جمهوری داشتیم که در راه‌اندازی پروژه‌ها نقش ایفا می‌کرد و در کنار مردم بود، قطعا چنین رفتارهایی بسیار ارزشمند است. با توجه به خلوصی که در شخصیت آیت الله رئیسی دیده می‌شد، مرگ ضمن کار که نوعی عبادت است و می‌توان آن را شهادت دانست بیشتر شایسته این شخص بود تا اینکه در بستر بیماری و آسایش جان خود را از دست دهد.

اخبار مرتبط

سرانجام ماموریت دولت سیزدهم در احیای میانکاله

توصیفات کم‌نظیر امام خامنه‌ای از شهید رئیسی

مکتب مدیریت جهادی «شهید جمهور» پیاده سازی شود