خلجی: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست، کسی خواب نمی‌ماند و رئیس‌جمهور از مشکلات کشور بی‌خبر نیست.

به گزارش سراج24؛ سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در ایکس(توئیتر) با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به مازندران، نوشت: از هشت صبح امروز جلسه پیگیری ویژه موضوعات مهم «رفع موانع خودکفایی در تولید برنج»، «مولدسازی پلاژهای دولتی»، «توسعه زیرساخت‌های بنادر استان»، «رسوب کالا در گمرکات» و «مسایل تالاب میانکاله» با حضور رئیس‌جمهور در استانداری در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست، کسی خواب نمی ماند و رئیس‌جمهور از مشکلات کشور بی خبر نیست.

رئیس جمهور در شانزدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، صبح روز گذشته(پنج شنبه) به همراه جمعی از اعضای دولت به استان مازندران سفر کرد. بازدید از کارخانه چوب و کاغذ، بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، تکمیل فاز آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری، شرکت در جشن احیای واحدهای تولیدی راکد همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ساری و نوشهر، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های سفر رئیس‌ دولت سیزدهم به مازندران در دور دوم سفرهای استانی بود.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود. از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است. از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به این استان با اشاره به اقدامات دولت در زمینه ساخت مسکن و ایجاد اشتغال در استان گفت: دولت همچنین توانسته بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی استان را که متاسفانه راکد شده بودند، احیا کند که خود این مسئله فرصت‌های شغلی فراوانی ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط

۲۹ روز تا انتخابات؛ واکنش‌ دولتمردان به کاندیداتوری

انتشار دومین گزارش بررسی سانحه بالگرد رئیس جمهور

مهم‌ترین اقدامات شهید رئیسی در حوزه ارتباطات چه بود؟