نمی‌گذاریم پلاسکویی دیگر در تهران اتفاق بیافتد

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر این‌که نمی‌گذاریم پلاسکویی دیگر اتفاق بیافتد، از چند ساختمان ناایمن این بنیاد در تهران خبرداد و گفت: به شهرداری گفتیم که ناایمن بودن این ساختمان‌ها را اعلام کند تا بتوانیم اقدامات بعدی را برای ایمن‌سازی انجام دهیم.

به گزارش سراج24؛ حسین دهقان، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در نشستی با خبرنگاران در اردوگاه امام خمینی(ره) درباره ایمن سازی ساختمان های در تملک این مجموعه گفت: بنیاد چند ساختمان ناایمن در تهران دارد که به شهرداری گفته شده که این ساختمان ها را اعلام کنند که ناایمن هستند.

وی افزود: البته این‌ ساختمان ها امکان ایمن سازی ندارند و عمر ساخت برخی از آنها بالای ۵۰ سال است که ساختمان آلومینیوم یکی از ان‌ها است و ما اجازه نمی دهیم که یک پلاسکوی دیگر تکرار شود. با شهردار تهران صحبت‌هایی در این زمینه داشته ایم و تأکید کردیم که ساختمان های ناایمن بنیاد را اعلام کنند تا اقدامات بعدی را برای ایمن سازی انجام دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: ماموریت اصلی و اساسی بنیاد از ابتدای تشکیل، توانمندسازی محرومین و پیشرفت مناطق محروم بوده است؛ این که چه منطقه ای را محروم بدانیم و چه شاخص هایی دارد، بر اساس آن باید ماموریت‌ها محقق شود. مبنای انقلاب اسلامی توجه به مستضعفان بوده و بر مبنای توجه به همین اقشار به کارهای محرومان رسیدگی می کند.

اخبار مرتبط

۹۵ همت دارایی مازاد بانک‌ها در دولت سیزدهم واگذار شد

سرمایه گذاری و کنترل تورم؛ نقاط قوت دولت سیزدهم

از تامین مالی زنجیره‌ای تا نظام بانکی فناورانه در دولت سیزدهم