:کارشناس امور سیاسی در گفتگو با سراج24:

رژیم صهیونیستی توان عملیات بزرگ علیه ایران را ندارد

یک کار شناس مسائل منطقه گفت: صهیونیست ها توان عملیات بزرگ را نداشتند لذا از واکنش به عملیات بزرگ ایران ترس و واهمه داشته تلاش کردند عملیاتی کوچک را طراحی کنند و در آن تبلیغات وسیعی برای بزرگنمایی آن انجام دهند. 

به گزارش سراج24؛ جعفر قنادباشی،کارشناس امور سیاسی و مسائل منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی سراج24، با اشاره به بزرگ نمایی و دروغ پردازی های بزرگ رژیم غاصب صهیونیستی و رسانه های معاند و حامی این رژیم منحوس و کودک کش درباره پاسخ صهیونیست ها به عملیات وعده صادق، اظهار داشت: درجنگ ها یک قاعده بزرگ وجود دارد که هر کدام از طرفین جنگ سعی و تلاش می کنند عملیات خودشان را برجسته و موثر و بزرگ تر از آنچه هست نشان دهند و در مقابل عملیات طرف مقابل جنگ را  کوچک و بی اهمیت جلوه دهند.

وی تصریح کرد: در خصوص عملیات رژیم صهیونیستی قاعده متفاوت بوده است، چرا که صهیونیست ها توان عملیات بزرگ را نداشتند و از واکنش به عملیات بزرگ ایران نیز ترس و واهمه داشتند پس کوشش کردند که یک عملیات کوچکی را طراحی کنند و در کنارش تبلیغات بسیار وسیعی را انجام دهند؛ در واقع با این عملیات کوچک اینگونه وانمود بشود که آنها عملیات بزرگ و تاثیر گذاری را انجام داده اند و به موفقیت بزرگی رسیده اند.

قناد باشی ادامه داد : عملیات رژیم صهیونیستی یک عملیات ترکیبی بوده است اما ترکیب آن متفاوت با عملیات ترکیبی جنگ ها بوده چراکه در جنگ ها بیش از نیمی از کار را عملیات انجام داده و بقیه کار را تبلیغات انجام میدهد اما در این عملیات کاملا شرایط متفاوت بود و بیشتر تمرکر روی تبلیغات بوده و با دروغ ها و اخبار کذب تلاش بر بزرگ نمایی عملیات رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش سراج24؛ بامداد روز جمعه 31 فروردین ماه سالجاری، پدافند هوایی اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق این شهر به گوش رسید. رسانه‌های آمریکا و اسرائیل مدعی شدند تاسیساتی هدف موشک و پهپاد قرار گرفته است، اما بررسی‌های میدانی نشان داد تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است. آژانس هم تایید کرده که هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشده است.

همزمان فرمانده کل ارتش درباره شنیده شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود. سرلشکرموسوی فرمانده‌‌‌کل ارتش در گفت‌‌‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان گفته بود: انفجار صبح جمعه در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌‌‌های پدافند ضد‌هوایی به شیء مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. 

اخبار مرتبط

عملیات وعده صادق نمونه ای از ابهت، اقتدار و شکوه کشور است

عملیات «وعده صادق» حرکت جدید راهبردی در دنیا ایجاد کرد

۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم