کلیپ هسته‌ای دوم تتلو در راه است؛

همکاری مجدد تتلو، اردشیر احمدی و نصرتی‌وی! اینبار برای شهدای هسته‌ای! + عکس

من زمان جنگ نبودم اما هنوز خانواده‌هاى شهدا بین ما دارن زندگى می‌کنند. این چهار نفر، تحصیل کرده بودند، اهل خانواده بودند، پدر بودند، مرد بودند. یک ماهى میشه که دقیق در مورد زندگى‌هاشون مطالعه کردم. خیلى نامردیه اگر فراموششون کنیم.

به گزارش سراج24،چندی پیش در فضای مجازی کلیپی دست به دست می‌چرخید که  امیر تتلو آن را اجرا کرده بود.(اینجا) تتلو در این ویدیو که ظاهرا با همکاری نیروی دریایی ارتش و شبکه اینترنتی نصر ساخته شده بود، از حق مسلم ایرانی‌ها در موضوع انرژی هسته‌ای و خلیج مسلح فارس می‌خواند!

این کلیپ تاثیرات و بازتاب‌های داخلی و بین‌المللی فراوانی داشت که در گزارش‌هایی به آن پرداخیتم. (اینجا و اینجا)

پس از این حواشی بود که تتلو با انتشار تصویری از آرمیتا (فرزند دانشمند شهید داریوش رضایی‌نژاد) خبر از ویدیوی جدیدی با موضوع شهدای هسته‌ای داد. (اینجا)

این کار دومین همکاری امیرحسین مقصودلو (تتلو) با یک تیم حزب‌اللهی! خواهد بود. شبکه اینترنتی «نصر تی وی» و میثم محمدحسنی، مسئول شرکت فرهنگی دلصدا و همچنین برادر احسان محمدحسنی، رئیس سازمان رسانه‌ای اوج همکاران تتلو و اردشیر احمدی در تولید این موزیک ویدیوی جدید خواهند بود.

یک ماه کامل در مورد شهدای هسته‌ای مطالعه کردیم!

اردشیر احمدی، کارگردان جوان ویدیوهای تتلو با انتشار عکسی از پشت صحنه کار جدیدشان در کنار میثم محمد حسنی خبر از ساخت دومین ویدیوی هسته‌ای داده است:

احمدی همچنین با انتشار تصویری از شهدای هسته‌ای در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام موضوع ویدیوی جدید را شهدای هسته‌ای اعلام کرده است:

وی در توضیح این عکس نوشته:

«میشناسید؟ اگر نمیشناسید آشنا خواهید شد! من زمان جنگ نبودم اما هنوز خانواده‌هاى شهدا بین ما دارن زندگى میکنند. این چهار نفر، تحصیل کرده بودند، اهل خانواده بودند، پدر بودند، مرد بودند. یک ماهى میشه که دقیق در مورد زندگى‌هاشون مطالعه کردم. خیلى نامردیه اگر فراموششون کنیم. با امیر و نادر یه کار براى شهدا تهیه کردیم و این اداى احترام ما به خانواده‌هاى شهدا بود. چهارده سال از یازده سپتامبر گذشت و هنوز دارن گوش دنیا رو جر میدن. تا ما یه کار کنیم یه عده نادون هزار حرف پشت سر آدم میزنند. گوش من بدهکار نیست. تا کارى رو بهش ایمان نداشته باشیم محاله انجام بدیم. این کار دلیه و برا خانواده هاى شهدا ساخته شده...»

کار برا شهدا مجوز نمیخاد

تتلو هم با انتشار عکس جالبی در صفحه اینستاگرام خود که طرفداران زیادی هم دارد به این کلیپ اشاره کرده و نوشته است:

«درسته که این روزا خسته ام از همه!! اما اینا ربطى به شهدامون نداره، اونا جنگیدن و رفتن که راحت باشیم!! درسته بهم اجازه‌ى بازى و اجازه‌ى کنسرت ندادن، اما این ربطى به شهدامون نداره، اونا جنگیدن و رفتن که راحت باشیم!! درسته که مردم هم آهنگارو گوش میدن و هم بى‌احترامى میکنن اما اینم ربطى به شهدامون نداره!! درسته که من بازم مجوز ندارم و نمیخوام و حتى واسه این کار هم مجوز ندارم اما شهیدامون مگه مجوز میخوان؟!؟ اونا فقط جنگیدن و رفتن که راحت باشیم و مجوز هیچى هم نمیخوان! پس این کار هم مجاز و غیر مجاز نداره!! آهنگ شهدا با تنظیم استاد نادر کوهستانى و کارگردانیه استاد اردشیر احمدى ، به زودى... !»

کلیپ هسته‌ای تتلو که چند ماه قبل منتشر شد به دلیل فیلمبرداری روی ناو ارتش جنجال‌های بسیاری را در فضای فرهنگی کشور برانگیخت و در نهایت نیز میثم محمدحسنی مجبور به انتشار نامه‌ای اعتراض‌آمیز در رسانه‌ها شد(اینجا)، با این وجود اما ظاهرا در روزهای آینده باید منتظر کلیپ جدیدی از همین گروه و بازهم با موضوع هسته‌ای باشیم.

پیش از این هم حامد زمانی ترانه‌ای را با نام «آرمیتا» منتشر کرده بود. حال باید دید امیر تتلو در ویدیوی جدید خود چه خواهد کرد؟!

 

منبع:حلقه وصل

 

اخبار مرتبط