اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۴:۰۰:۲۲
اذان ظهر ۱۲:۰۵:۰۳
اذان مغرب ۱۸:۵۷:۱۹
طلوع آفتاب ۰۵:۳۰:۰۰
غروب آفتاب ۱۸:۳۸:۳۷
نیمه شب ۲۳:۲۰:۰۰
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۶
گزارش فیلم های آخر هفته

حس تماس، مختارنامه، اوقات مشترک آنها،پلیس بروکلین؛ درتلویزیون

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « پسرم چی آوردی به سرم »،« مختارنامه (صلح سرخ)»، « اوقات مشترک آنها » ، « حس تماس » ، « سنگ و سودا »، « کرانه های امید » و...پنج شنبه و جمعه 16 و17 آبان ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

حس تماس، مختارنامه، اوقات مشترک آنها،پلیس بروکلین؛ درتلویزیون

 

به گزارش «سراج24»، رسانه ملی طبق روال آخر هر هفته فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن از شبکه های مختلف سینما روی آنتن می برد که بدین شرح است: 
 
 
شبکه یک سیما
* فیلم سینمایی « پسرم چی آوردی به سرم » به کارگردانی ورنر هرتزوگ، پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .
داستان فیلم از این قرار است که : برد که پدر و مادرش را در کودکی و طی یک سانحه رانندگی از دست داده است، طبق وصیت آنها توسط خانم همسایه بزرگ می شود. خانم همسایه از روی علاقه، وسواس شدیدی در بزرگ کردن او به خرج می دهد و این ماجرا سبب وسواسی شدن برد هم می شود. او برای فرار از توهمات روحی و وسواس خود به مصرف مواد روی می آورد و این موضوع سبب می شود که همسرش او را ترک کند. او پس از رفتن همسرش تلاش می کند تا از شر دخالت های زن همسایه رها شود و ...
مایکل شانن، ویلم دافو وکلوئه سوینی در فیلم سینمایی « پسرم چی آوردی به سرم » محصول سال 2009 آلمان ایفای نقش کرده اند .
******************************************
*فیلم سینمایی « مختارنامه ( صلح سرخ )  » به کارگردانی داوود میرباقری و فریبرز عرب نیا، امین زندگانی، نسرین مقانلو و رضا رویگری ، جمعه 17آبان ماه ساعت 14:50 از شبکه یک سیما پخش می شود .
در این قسمت ماجرای صلح امام حسن (ع) و شهادت آن حضرت به دست همسرش با زهر به نمایش در می آید.   
  ******************************************
شبکه دو سیما
* فیلم سینمایی « تیم ماجراجو » به کارگردانی مشترک آدریا گارسیا و ویکتور مالدونادو و تهیه کنندگی کارلوس فرناندز ، پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : بچه ای به نام تیم که با همسن و سالانش در یک مرکز نگهداری کودکان خردسال زندگی می کند در پی توپ بازی با دوستانش هنگامی که توپ را شوت می کند توپ به داخل زیر زمینی تاریک و مخوف می افتد . با افتادن توپ همبازی‌ها او را وادار می کنند تا هر طور شده توپ را پیدا کرده و با خود بیاورد و این آغاز ماجرای ورود تیم به دنیای خواب و خیالش شده و او را ...
فیلم سینمایی « تیم ماجراجو » با بازی ایمانول آریاس، رابرت پترسون و ناتالیا رودریگوئز محصول سال2007 اسپانیا و فرانسه است.
******************************************
*فیلم سینمایی « بچه های ابری » پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 14:30 در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکـه دو سیما پخش خواهد شد .
داستان شامل سه بخش اصلی در سه شب از دهه اول محرم می شود. شب اول به آشنایی محمدعلی (پسرکی 9 ساله) با حسینیه ای که پدرش او را به آنجا می برد و کسانی که در آن جا رفت و آمد می کنند، می گذرد.
شب دوم او با زهرا دخترکی 7 ساله که با پدرش ( از مبارزان سیاسی ) به حسینیه آمده آشنا می شود. در این شب به اتفاق آنان ( زهرا و پدرش ) به منزل ایتام و مستمندان برای کمک و دستگیری می روند. 
در شب سوم پخش توطئه آمیز یک اعلامیه سیاسی در حسینیه ( مربوط به گروه‌های سیاسی معتقد به مبارزه مسلحانه ) به هجوم ساواک برای دستگیری پدر زهرا و بستن حسینیه منجر می شود که این موضوع ....
******************************************
*انیمیشن « خرس های مهربان ( آرزو و تلاش ) » به کارگردانی لری یاکوبزو رون پیتز و تهیه کنندگی سینتیا تیلور ، جمعه 17 آبان ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
داستان این انیمیشن محصول سال 2005 آمریکا از این قرار است که: سر به هوا خرس مهربانی است که با کمک ستاره ای که از بچگی با هم دوست هستند ، هر آرزویی را برآورده می کند ، اما به خاطر درست آرزو نکردن، همیشه خود و بقیه خرس ها ی مهربان را به درد سر می اندازد. برای همین هم خرس های مهربون از او می خواهند که دست از آرزو کردن برداشته و به کار و تلاش بپردازد. اما سر به هوا به جای توجه کردن به حرف دوشتانش و شروع کار و تلاش، آرزو می کند خرس ها به شهر مهربانی بیایند که ...
******************************************
 *فیلم تلویزیونی « گهواره خالی » به کارگردانی شهرزاد سالمی ، جمعه 17آبان ماه ساعت 17:3 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده : دو برادر به نام های حسین و امیرعباس تلاش دارند تا با کمک دوستانشان در محل، به مادر یک شهید برای برگزاری هیئت عزاداری امام حسین (ع) کمک کنند. حسین و امیرعباس یک شب در حال رفتن به خانه، به پیرزنی برمی خورند که در حال زدن پارچه سیاه بر سر در منزلش است. آنها به او کمک می کنند تا پارچه را به دیوار نصب کند. در همین حین دو برادر متوجه می شوند که او مادر یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که از سرنوشت پسرش خبری ندارد و منتظر رسیدن خبری از او است. حسین و امیرعباس با یکی از بچه های محل به نام نادر اختلاف دارند و همین باعث می شود آنها در مقابل نادر و هیئتی که دارد، تلاش کنند تا در خانه آن پیرزن هیئتی برپا کنند. آنها تصمیم می گیرند به نیت حضرت علی اصغر علیه السلام، هیئت خود را برپا کنند که ...
مریم کاویانی، حسن اسدی، حسین سالمی و امیرعباس سالمی در این فیلم به تهیه کنندگی  سپهر محمدی نقش آفرینی کرده اند.
******************************************
*فیلم تلویزیونی  « سایه بر خورشید » به کارگردانی حسین مرشد شیرازی و تهیه کنندگی محمدتقی انصاری ، جمعه 17 آبان ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود .
« سایه بر خورشید » با بازی جعفر دهقان، کاظم افرندنیا و حسین توشه داستان مردمی را روایت می کند که عقوبت گناهی را پس می دهند که تاریخ، همیشه ایام بر آن گواهی خواهد داد.، فیلم روایت گر حوادث اتفاق افتاده در حد فاصل زمانی شهادت حضرت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه و رسیدن امام حسین (ع) به کوفه را روایت می کند.
******************************************
 
شبکه سه سیما
*فیلم تلویزیونی « اینجا آسمان همیشه ابریست » با بازی شهرام قائدی، الیکا عبدالرزاقی و فقیه سلطانی ، پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما باز پخش می شود .
در این فیلم خواهید دید: سیما و نادر سال هاست که ازدواج کرده اند، اما صاحب فرزند نشده اند. درست روزی که قصد رفتن به مشهد را داشتند همسر دوست مرحومش که یک خانم هندی به نام ریچی است برای انجام مراسم سالگرد فوت همسر مرحومش به تهران می آید و از نادر می خواهد که او را به شمال ببرد. نادر هم به ناچار و برخلاف میل همسرش سفر خود را کنسل می کند و سیما هم با ناراحتی و به اجبار همراه آنها به شمال می رود. در بین راه آنها متوجه می شوند که ریچی سرطان خون دارد اما ... 
فیلم تلویزیونی « اینجا آسمان همیشه ابریست » از تولیدات سال جاری شبکه سه به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی محمدعلی تفکر تولید شده است. 
******************************************
*فیلم سینمایی « اوقات مشترک آنها » به کارگردانی مجید اسماعیلی ، پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .
داستان فیلم با نقش آفرینی مسعود کرامتی، مهدی صباغی و شیرین اسماعیلی از این قرار است که : یونس کارمند بانک است و از طرف خواهرش تحت فشار است تا سهمش را از مغازه پدری اش بدهد. در همین زمان دختر یونس هم در حال ازدواج است و او باید برایش جهیزیه فراهم کند، اما اوضاع مالی اش خراب است . دختر بزرگ یونس و همسرش در خانه او زندگی می کنند و پسرش هم اوضاع اقتصادی خوبی ندارد. همان روز بانک مورد سرقت قرار می گیرد و مقدار زیادی پول به سرقت می رود اما به طور تصادفی یکی از کیف ها به دست یونس می افتد و او ندانسته کیف را به منزل می برد .خانواده که متوجه این موضوع می شوند او را تحت فشار قرار می دهند تا ...
فیلم سینمایی  « اوقات مشترک آنها » از تولیدات سال جاری مرکز سیما فیلم به تهیه کنندگی کامران مجیدی  ساخته شده است.
******************************************
*فیلم سینمایی « دکتر وونگ در سفر » به کارگردانی ساموهانگ کامبو ، پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده:  در جریان احداث خط آهن آمریکا ، تعداد زیادی چینی به عنوان کارگر در آن کار می کنند که به شدت زیر فشار ناشی از تبعیض قرار دارند چه از سوی کارفرمایان وچه مردم محلی ، دکتر وانگ که رزمی کار است به آمریکا می آید و در چند درگیری باعث کاهش فشارها و به دست آمدن اعتماد چینی ها می شود و ...
جت لی و روساموند کوان در فیلم سینمایی « دکتر وونگ در سفر » محصول 1997 هنگ کنگ بازی کرده اند.
******************************************
*فیلم سینمایی « تجارت سیاه » به کارگردانی کاترینه ویندفلد ، جمعه 17 آبان ماه ساعت  8 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .
داستان فیلم با نقش آفرینی مایکل پرسبرانت و صبا مبارک از این قرار است که: همیلتون یکی از ماموران با سابقه و ارشد سرویس اطلاعاتی سوئد است که درباره خرید و فروش قاچاق سلاح های پیشرفته سوئدی تحقیق می کند. در این زمان او متوجه می شود که آمریکا توسط یک شرکت امنیتی خصوصی قصد دارد تا با همکاری شرکت ساخت سلاح های پیشرفته سوئدی در بین کشورهای منطقه شاخ آفریقا که در شرف امضای معاهده صلح هستند ؛ جنگی به راه بیاندازد تا بدین وسیله منافع خود را تضمین کنند. همیلتون که نامزد خود را به طور غیر ارادی می کشد و درگیر مسائل عاطفی شده از طرف فرماندهان خود مامور می شود تا ...
فیلم سینمایی « تجارت سیاه » محصول کشور سوئد به تهیه کنندگی جان مارنل ساخته شده است.
******************************************
*فیلم تلویزیونی « حس تماس » با بازی زیبا بروفه،  علیرضا جلال تبار و الیکا عبدالرزاقی ، جمعه 17 آبان ماه ساعت  19 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در این فیلم خواهید دید: مرضیه مجری رادیو است و 8 سال پیش از همسرش جدا شده و با دختر کوچکش حنا زندگی می کند و همسر سابق او روزبه برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است . مرضیه می فهمد که حنا سرطان خون دارد و با کمک و دخالت دوستشان مرتضی روزبه متوجه قضیه می شود و به بهانه شرکت در یک سمینار پزشکی به ایران بازمی گردد تا در ضمن آزمایش پیوند مغز استخوان هم بدهد . روزبه و دخترش روزبه روز به یکدیگر وابسته می شوند اما ...
فیلم تلویزیونی « حس تماس » از تولیدات سال 1391 مرکز سیما فیلم به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی علی خلیلی تولید شده است. 
***************************************
شبکه چهار سیما
*فیلم سینمایی « شکاک » به کارگردانی تنیسون بارد ول، پنجشنبه 16آبان ماه ساعت 16از شبکه چهار سیما باز پخش می شود.
داستان فیلم با بازی تیم دالی و تام آرنولد محصول سال 2009 آمریکا از این قرار است که: عمه برایان از دنیا می رود و خانه بزرگ او به برایان می رسد . برایان مدتی است که با همسرش اختلاف پیدا کرده و تصمیم می‌گیرد برای مدتی از او و پسرش جدا زندگی کند و به تنهایی در خانه عمه اش زندگی می کند . در آنجا او دچار توهماتی می شود که ...
******************************************
*فیلم سینمایی « بهشت » به کارگردانی تام تیکور محصول مشترک انگلستان، فرانسه،  ایتالیا و آلمان ، جمعه 10 آبان  ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در این فیلم خواهید دید: تورین ایتالیا فیلیپا معلمی انگلیسی، بمبی را در دفتر کارخانه ای جای می دهد که به تصور او مدیر این کارخانه مسئول پخش مواد مخدر در مدارس است. اما به طور اتفاقی انفجار بمب باعث مرگ چهار فرد بی گناه می شود. فیلیپا بی خبر از این موضوع، بدون مقاومت تسلیم می شود و مصرانه می خواهد که به زبان انگلیسی شهادت دهد. فیلیپو پلیس جوان ایتالیایی به دلیل دانستن زبان انگلیسی، برای  ترجمه در جلسات بازجویی شرکت می کند. انگیزه و تفکرات فیلیپا برای او جالب است و  پلیس جوان تلاش می کند در میان ترجمه حرف ها، تا جایی که می شود به نفع او کار کند. تا آنکه ...
****************************************** 
فیلم سینمایی « یخ زده » به کارگردانی شیواجی چاندراب هوشان،  جمعه 17 آبان ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی امیر بشیر محصول سال 2007 هند آمده : پیرمردی به همراه دخترش در روستایی دور افتاده؛ سرمای زمستان را به سختی پشت سر می گذارد. از سویی سرمای زمستان و از سوی دیگر بدهی سنگینش به اطرافیان زندگی را بر او دشوار ساخته است. دخترش که پس از مرگ مادر به هنگام به دنیا آوردن جسم برادر بی جانش، تنها مونس پدر شده و آرزو دارد که بتواند کاری از پیش برد. 
*****************************************
شبکه تهران سیما
* انیمیشن « عصر یخبندان 3 » به کارگردانی کارلوس سالدانها ، محصول سال 2009 آمریکا ، پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان انیمیشن از این قرار است که: سید سه تخم دایناسور پیدا کرده که به دنبال مادر آنهاست.
******************************************
* انیمیشن « عصر یخبندان 4 » به کارگردانی استیو مارتینو ، محصول سال 2012 آمریکا ، جمعه 17 آبان ماه ساعت 9:30 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان انیمیشن  آمده: مندی و دیه گو سوار بر یک تکه یخ از اقیانوس می گذرند و دزدان دریایی و حیوانات دریایی به آنها حمله می کنند.
******************************************
*فیلم تلویزیونی« باران عشق » به کارگردانی احمد امینی ، جمعه 17 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.
در این فیلم با بازی زنده یاد خسرو شکیبایی،  مهرانه مهین ترابی و زهره حمیدی می بینیم: رسول که نتوانسته در زمان حیات مادرش ازدواج کند . پس از مرگ او وقتی هر دو از طرف بانک برنده سفر کربلا می شوند. تصمیم می گیرد به وصیت مادرش که ازدواج کردنش بود جامه عمل بپوشاند ، ولی هر چه خواستگاری می رود موفق به انتخاب نمی شود و بالاخره...
 ****************************************
شبکه شما
فیلم تلویزیونی « سنگ و سودا » به کارگردانی مجید تربتی فرد و تهیه کنندگی هادی افشار، پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.
در این فیلم با بازی حسین رجایی دوست ،رضا آحادی ، محمد هادی قمیشی و محمد اعلایی می بینیم : سرگرد سجودی به شکل اتفاقی وارد ماجرای یک قتل و پرونده آن می شود. او به تفحص پرداخته و سرنخ ماجرای این قتل و قتل کارگری دیگر را کشف می کند که ...
******************************************
*فیلم تلویزیونی « کرانه های امید » به کارگردانی سید مجتبی اسدی پور و تهیه کنندگی مصطفی منتظری، جمعه 17 آبان ماه ساعت 13:30از شبکه شما پخش می شود.
داستان فیلم با نقش آفرینی کیوان محمود نژاد، محمود مقامی، رامسین کبریتی، غزاله نظر و کیمیا موسوی  از این قرار است که: یک فروند کشتی کره ای در آب های خلیج فارس دچار سانحه می شود. صاحبان و کاپیتان کشتی برای تعمیر کشتی وارد ایران می شوند. مهندس یعقوبی از مهندسین قدیمی شرکت کاملاً مخالف تعمیر کشتی در ایران است و می گوید ما توان این کار را نداریم، اما مهندس محمودی به توان نیروهای خود ایمان دارد. از سویی برای تعمیر کشتی یک هفته بیشتر  وقت ندارند و کار بسیار سخت است و پیش بینی های خسارت اولیه بیش از حد انتظار است . مهندس دوامی که از کار معلق شده است از قضیه با خبر می شود و برمی گردد ولی ...
 فیلم تلویزیونی « کرانه های امید » از تولیدات سال 1387 صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است.
******************************************
شبکه قرآن و معارف سیما
فیلم سینمایی « نقش و نقاش » به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمد زالی، جمعه 17 آبان ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش ¬می شود.
داستان این فیلم با نقش آفرینی محمود عزیزی ، پرویز فلاح پور، محمد مختاری ، منوچهر علیپور، آتش تقی‌پور، علی گلزاده، کامران فیوضات، شیده سمرانی، مصطفی ساسانی، علیرضا شریفی، سعید شجاعی و ستاره پسیانی از این قرار است که: تعدادی از بچه های یک مدرسه روستایی قصد دارند در تعزیه ای که هر ساله برگزار می شود، با برکناری شمر مانع شهادت امام حسین (ع ) شوند.
فیلم سینمایی « نقش و نقاش » در گروه اجتماعی مرکز سیما فیلم تولید شده است .
*****************************************
شبکه آموزش سیما
  *فیلم تلویزیونی « تب پنهان» به کارگردانی و تهیه کنندگی غلامرضا صیامی‌زاده ، جمعه 17 آبان ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش روی آنتن می رود.
داستان « تب پنهان »  با بازی بهزاد خداویسی، شیوا بلوریان، رضا خداداد بیگی، حسن خمری، مهدی هاشمی، علی انصافجو و کامبیز بهرام‌نژاد از این قرار است که : دانشجوی فارغ التحصیلی که برای ادامه مطالعاتش برای تِز دکترا به کشورهای آفریقایی سفر کرده است و برای ارائه مقاله اش در کنگره بین المللی در دانشگاه زاهدان به زادگاهش بر می گردد، اصرار دارد مقاله اش با نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ثبت گردد. مسئولین دانشگاه قصد ندارند که این مقاله ارائه شود. چون ممکن است در سطح بندی بین المللی، دانشگاه زاهدان به رده های پائین‌تر نزول کند. بالاخره خانم دکتر موفق می شود که مسئولین دانشگاه را مجاب نماید تا این امر صورت گیرد. 
فیلم تلویزیونی « تب پنهان » از تولیدات سال 1387 در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ساخته شده است.
******************************************
شبکه پویا
انیمیشن « هاچ زنبور عسل » به کارگردانی تتسرو آمینو محصول سال 2010 ژاپن پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 20 از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده : هاچ به همراه دوستانش به دنبال ملکه مادر می گردند که زنبورهای قرمز در یک حمله غافلگیر کننده او را ربوده اند. در این پروسه هاچ با حیوانات زیادی دوست می شود و در یک شهر او حتی با دختری به نام امی که بسیار مهربان و خوش قلب است و زبان حشرات را می فهمد، دوست می شود تا اینکه...
******************************************
انیمیشن « زرد مشکی » به کارگردانی کیانوش عابدی از تولیدات مرکز صبا ، جمعه 17 آبان ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می شود.
زرد مشکی داستان یک دوچرخه سیرک است به نام سمندر که از دیوار سیرک سقوط می کند و پس از آن به یک اوراقی تبدیل می شود. در آنجا به خاطر رفتارهای خوب و انسان دوستانه اش به کمک سایر دو چرخه ها فرار می کند، اما در هنگام فرارش ناکام می ماند و ناخواسته از یک کمپانی فیلم سازی سر در می آورد و در آنجا...
*****************************************
شبکه نمایش
فیلم های سینمایی و تلویزیونی « شاید این آخرین بار باشد »، « تاخت مرگبار » ، « ماموریت غیر ممکن (2)» ، « مرغ حق » و « پلیس بروکلین » پنجشنبه 16 آبان ماه ساعت 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.
******************************************
فیلم های سینمایی و تلویزیونی « مارکوپولو »، « امیدها » ، « ماموریت غیر ممکن (3)» ، « سرب » و «شالاکو» جمعه  17 آبان ماه ساعت 13،17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••