اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۶:۳۳
اذان ظهر ۱۲:۰۳:۱۴
اذان مغرب ۱۹:۰۵:۱۴
طلوع آفتاب ۰۵:۱۸:۴۹
غروب آفتاب ۱۸:۴۶:۰۹
نیمه شب ۲۳:۱۶:۵۱
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۳:۵۳
یک تولیدکننده:

قیمت و کیفیت چالش اصلی تولیدکنندگان داخلی در پساتحریم است

یک تولیدکننده با بیان اینکه قیمت و کیفیت در پساتحریم چالش اصلی هلدینگ های صنعتی است، گفت: در شرایط پساتحریم امکان تامین و واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات به روز، بدون واسطه وجود دارد که همین امر هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی فضلی در پنجمین کنفرانس مدیریت اجرایی با رویکرد عملگرایی، اظهار داشت: یکی از چالش‌های مهم هلدینگ های صنعتی ایرانی در دوران پساتحریم مسئله قیمت و دامپینگ شرکت های خارجی خواهد بود، زیرا شرکت‌های بین‌المللی ممکن است در زمان ورود به بازار، قیمت محصولات را در ابتدا حتی پایین‌تر از قیمت تمام شده عرضه کنند اما به مرور قیمت ها را افزایش خواهند داد. وی افزود: در زمینه‌ کیفیت نیز ممکن است آن‌ها ذهنیت مصرف‌کنندگان را به کیفیت خودشان به نحوی سوق دهند که مشتریان وفادار برای خود دست و پا کنند و یا می‌توانند کالاهایی را ارائه کنند که تا به حال نیاز جامعه نبوده و برای خود بازارسازی می کنند. این کارآفرین بخش صنعت و تولید کشور افزود: مقبولیت برخی برندهای جهانی و برند کشورهای دارای محبوبیت، در بحث ترویجات و تبلیغات از دیگر چالش‌های پیش‌رو است. وی با اشاره به فرصت‌های موجود در دوران پساتحریم، گفت: فرصت‌های بسیاری پس از دوران تحریم پیش روی ما خواهد بود که باید از آن‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم و از جمله در شرایط پساتحریم امکان تامین و واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات به روز، بدون واسطه وجود دارد که همین امر هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهد. مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: به دلیل برطرف شدن مشکلات انتقال ارز و همچنین برخورداری از شرایط پرداخت بین المللی، شرایط عادلانه‌تری برای رقابت و صادرات فراهم می‌شود و انتقال دانش فنی و تکنولوژی به ایران و حتی امکان صادرات دانش فنی و تکنولوژی در حوزه‌هایی مانند نانو که ایران در آن توان رقابت دارد نیز، از جمله‌ی این فرصت‌هاست.

 قیمت و کیفیت چالش اصلی تولیدکنندگان داخلی در پساتحریم است

به گزارش سراج24،تسنیم نوشت،  مهدی فضلی در پنجمین کنفرانس مدیریت اجرایی با رویکرد عملگرایی، اظهار داشت: یکی از چالش‌های مهم هلدینگ های صنعتی ایرانی در دوران پساتحریم مسئله قیمت و دامپینگ شرکت های خارجی خواهد بود، زیرا شرکت‌های بین‌المللی ممکن است در زمان ورود به بازار،  قیمت محصولات را در ابتدا حتی پایین‌تر از قیمت تمام شده عرضه کنند اما به مرور قیمت ها را افزایش خواهند داد.

وی افزود: در زمینه‌ کیفیت نیز ممکن است آن‌ها ذهنیت مصرف‌کنندگان را به کیفیت خودشان به نحوی سوق دهند که مشتریان وفادار برای خود دست و پا کنند و یا می‌توانند کالاهایی را ارائه کنند که تا به حال نیاز جامعه نبوده و برای خود بازارسازی می کنند.

این کارآفرین بخش صنعت و تولید کشور افزود: مقبولیت برخی برندهای جهانی و برند کشورهای دارای محبوبیت، در بحث ترویجات و تبلیغات از دیگر چالش‌های پیش‌رو است.

وی با اشاره به فرصت‌های موجود در دوران پساتحریم، گفت: فرصت‌های بسیاری پس از دوران تحریم پیش روی ما خواهد بود که باید از آن‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم و از جمله در شرایط پساتحریم امکان تامین و واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات به روز، بدون واسطه وجود دارد که همین امر هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: به دلیل برطرف شدن مشکلات انتقال ارز و همچنین برخورداری از شرایط پرداخت بین المللی، شرایط عادلانه‌تری برای رقابت و صادرات فراهم می‌شود و انتقال دانش فنی و تکنولوژی به ایران و حتی امکان صادرات دانش فنی و تکنولوژی در حوزه‌هایی مانند نانو که ایران در آن توان رقابت دارد نیز، از جمله‌ی این فرصت‌هاست.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••